Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon nuoremman miehen kanssa 28-vuotias nainen voi mielestäsi seurustella ilman...

Vierailija
11.06.2018 |

...että pidät sitä outona tai kummallisena? Tai jos olet itse samaa ikäluokkaa kanssani, minkä ikäisen miehen kanssa voisit olla? Itse tapailen tällä hetkellä nuorempaa miestä ja olen saanut lähipiiriltä yllättävän paljon negatiivisia sekä kiusoittelevia kommentteja, jotka eivät siis ole olleet pelkkää huumoria. En usko, että sama ikäero niin, että olisin mies ja hän nainen aiheuttaisi mitään kommentointia.

N28

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alle 25 v miehet on todella usein ihan lapsosia vielä. tai epäkypsiä.

T. Kateellinen pappa, joka ei saa nuorta naista

Sori, 29v nainen joka on nussinut jopa 16 vuotiaan kanssa, mutta en silti seurustelisi paljoa nuoremman miehen kanssa :)))

Vierailija
42/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyllä että pientäkin ikäeroa korostetaan suhteessa, jos nainen on vanhempi osapuoli. Tarkoitan esimerkiksi 3 vuoden ikäeroa. Olen itse 26-vuotias, ja tuntuu siltä että aikuistuin vasta 23-vuotiaana, sitä ennen tunne-elämä ja elämänhallinta olivat ihan sekaisin. Eli vakavaan parisuhteeseen en haluaisi toistaiseksi ihan hirveän paljon nuorempaa miestä, koska en usko että olisimme samalla aaltopituudella. Muutaman vuoden nuorempi on täysin ok eikä siitä tarvitse tehdä numeroa oli se vanhempi osapuoli mies tai nainen. Jos harrastaisin yhdenillanjuttuja, myös nuorempi mies kävisi mutta en itse lähtisi piirittämään mitään 18-vuotiaiden porukkaa koska en halua olla tätinainen.

Jos alkaa suhteeseen reilulla ikäerolla, mielestäni vanhemman osapuolen pitää antaa nuoremmalle tilaa kypsyä ja aikuistua omaan tahtiinsa, eikä vaatia ja murjottaa jos toinen haluaa vielä esimerkiksi bilettää joka viikonloppu. Tämä myös muistutukseksi niille setämiehille jotka haluavat sen 18-vuotiaan tytön, hänestä ei ole seuraa lauantai-illan sauvakävelyille. 

Tätinainen yrittää kohottaa itsensä setämiesten yläpuolelle. Noloa. 

Aika jännä, että pappa haukkuu nuorta naista tätinaiseksi, vaikka itse on valmis hautaan.

On se jännä, miten vanhalla akalla on jo parasta ennen-päiväys mennyt, mutta silti menee vanhemmat miehet tunteisiin. Suorastaan oksettava eukko olet. Onko sut r.aiskatt.u pienenä vai mikä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyllä että pientäkin ikäeroa korostetaan suhteessa, jos nainen on vanhempi osapuoli. Tarkoitan esimerkiksi 3 vuoden ikäeroa. Olen itse 26-vuotias, ja tuntuu siltä että aikuistuin vasta 23-vuotiaana, sitä ennen tunne-elämä ja elämänhallinta olivat ihan sekaisin. Eli vakavaan parisuhteeseen en haluaisi toistaiseksi ihan hirveän paljon nuorempaa miestä, koska en usko että olisimme samalla aaltopituudella. Muutaman vuoden nuorempi on täysin ok eikä siitä tarvitse tehdä numeroa oli se vanhempi osapuoli mies tai nainen. Jos harrastaisin yhdenillanjuttuja, myös nuorempi mies kävisi mutta en itse lähtisi piirittämään mitään 18-vuotiaiden porukkaa koska en halua olla tätinainen.

Jos alkaa suhteeseen reilulla ikäerolla, mielestäni vanhemman osapuolen pitää antaa nuoremmalle tilaa kypsyä ja aikuistua omaan tahtiinsa, eikä vaatia ja murjottaa jos toinen haluaa vielä esimerkiksi bilettää joka viikonloppu. Tämä myös muistutukseksi niille setämiehille jotka haluavat sen 18-vuotiaan tytön, hänestä ei ole seuraa lauantai-illan sauvakävelyille. 

Tätinainen yrittää kohottaa itsensä setämiesten yläpuolelle. Noloa. 

Aika jännä, että pappa haukkuu nuorta naista tätinaiseksi, vaikka itse on valmis hautaan.

On se jännä, miten vanhalla akalla on jo parasta ennen-päiväys mennyt, mutta silti menee vanhemmat miehet tunteisiin. Suorastaan oksettava eukko olet. Onko sut r.aiskatt.u pienenä vai mikä on?

Vanha akka? Mee ny pappa sinne hautaas.

Ei 25 v tarvi mennä hautaan. Pedariko olet kun noin ajattelet? Olet turha, poista itsesi internetistä ja maailmasta :D

Vierailija
44/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni noin kymmenen vuotta nuoremman, jos vain löytää ja kohtaa jostain itseään noin kymmenen vuotta nuoremman pojan, joka haluaa suhdetta vähintään yhtä paljon. Ja me "pojat" olemme sen keskimäärin henkisesti kypsymättömiä että harva 28 vuotias haluaisi meidän kanssa haluaisi, ainakaan pidempään suhteeseen ja rakentamaan yhteistä tulevaisuutta. Mutta ehkä joku parikymppinen kolli voi käydä kesäromanssin merkeissä.

Vierailija
45/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jos se poikkiksesi on joku 20 niin en ihmettele kommentteja mitä saatte. liian nuorihan se on suhteeseen kun tuon ikäinen haluaa vielä mennä ja kokea, kaikki edessä ja sinä olet ehkä siinä vauvansaanti-iässä.

Mikä saa sut kuvittelemaan, että ap haluaisi lapsia vielä moneen vuoteen?

N27

Mitä jos aplla on jo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi