Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon nuoremman miehen kanssa 28-vuotias nainen voi mielestäsi seurustella ilman...

Vierailija
11.06.2018 |

...että pidät sitä outona tai kummallisena? Tai jos olet itse samaa ikäluokkaa kanssani, minkä ikäisen miehen kanssa voisit olla? Itse tapailen tällä hetkellä nuorempaa miestä ja olen saanut lähipiiriltä yllättävän paljon negatiivisia sekä kiusoittelevia kommentteja, jotka eivät siis ole olleet pelkkää huumoria. En usko, että sama ikäero niin, että olisin mies ja hän nainen aiheuttaisi mitään kommentointia.

N28

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua edes nuoremmassa klopissa kiinnostaa?

Nuoremmat "klopit" on yleensä parempia sängyssä, paremman näköisiä ja parempaa seuraa.

N27

Joo, muutaman vuoden päästä niistäkin tulee huonompia sängyssä. Mitä enemmän kokemusta kertyy, sitä huonommaksihan ne sänkytaidot aina menevät. Jep.

Vierailija
22/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat "klopit" on yleensä parempia sängyssä, paremman näköisiä ja parempaa seuraa.

N27

Joo, muutaman vuoden päästä niistäkin tulee huonompia sängyssä. Mitä enemmän kokemusta kertyy, sitä huonommaksihan ne sänkytaidot aina menevät. Jep.

Oma kokemus ainakin on, että itseäni vanhemmat miehet ovat kuvitelleet tietävänsä paremmin mistä mä tykkään kuin minä itse, eivätkä ole uskoneet, kun olen kieltänyt tekemästä jotain. Nuoremmat taas tahtovat tuottaa mielihyvää, eivätkä ajattele vain itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se näin, että voit seurustella jo 16 vuotiaan kanssa, muttet sen alle. Se on sun oma asii kuinka nuoren saat, mutta muista laki.

Vierailija
24/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä että pientäkin ikäeroa korostetaan suhteessa, jos nainen on vanhempi osapuoli. Tarkoitan esimerkiksi 3 vuoden ikäeroa. Olen itse 26-vuotias, ja tuntuu siltä että aikuistuin vasta 23-vuotiaana, sitä ennen tunne-elämä ja elämänhallinta olivat ihan sekaisin. Eli vakavaan parisuhteeseen en haluaisi toistaiseksi ihan hirveän paljon nuorempaa miestä, koska en usko että olisimme samalla aaltopituudella. Muutaman vuoden nuorempi on täysin ok eikä siitä tarvitse tehdä numeroa oli se vanhempi osapuoli mies tai nainen. Jos harrastaisin yhdenillanjuttuja, myös nuorempi mies kävisi mutta en itse lähtisi piirittämään mitään 18-vuotiaiden porukkaa koska en halua olla tätinainen.

Jos alkaa suhteeseen reilulla ikäerolla, mielestäni vanhemman osapuolen pitää antaa nuoremmalle tilaa kypsyä ja aikuistua omaan tahtiinsa, eikä vaatia ja murjottaa jos toinen haluaa vielä esimerkiksi bilettää joka viikonloppu. Tämä myös muistutukseksi niille setämiehille jotka haluavat sen 18-vuotiaan tytön, hänestä ei ole seuraa lauantai-illan sauvakävelyille. 

Vierailija
25/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyllä että pientäkin ikäeroa korostetaan suhteessa, jos nainen on vanhempi osapuoli. Tarkoitan esimerkiksi 3 vuoden ikäeroa. Olen itse 26-vuotias, ja tuntuu siltä että aikuistuin vasta 23-vuotiaana, sitä ennen tunne-elämä ja elämänhallinta olivat ihan sekaisin. Eli vakavaan parisuhteeseen en haluaisi toistaiseksi ihan hirveän paljon nuorempaa miestä, koska en usko että olisimme samalla aaltopituudella. Muutaman vuoden nuorempi on täysin ok eikä siitä tarvitse tehdä numeroa oli se vanhempi osapuoli mies tai nainen. Jos harrastaisin yhdenillanjuttuja, myös nuorempi mies kävisi mutta en itse lähtisi piirittämään mitään 18-vuotiaiden porukkaa koska en halua olla tätinainen.

Jos alkaa suhteeseen reilulla ikäerolla, mielestäni vanhemman osapuolen pitää antaa nuoremmalle tilaa kypsyä ja aikuistua omaan tahtiinsa, eikä vaatia ja murjottaa jos toinen haluaa vielä esimerkiksi bilettää joka viikonloppu. Tämä myös muistutukseksi niille setämiehille jotka haluavat sen 18-vuotiaan tytön, hänestä ei ole seuraa lauantai-illan sauvakävelyille. 

Tätinainen yrittää kohottaa itsensä setämiesten yläpuolelle. Noloa. 

Vierailija
26/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta. Vanhempana huomaa että oli viisas valitessaan nuoremman miehen. Säälittää kavereiden raihnaiset miehet.

Vierailija
27/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateutta. Vanhempana huomaa että oli viisas valitessaan nuoremman miehen. Säälittää kavereiden raihnaiset miehet.

Etkö sääli yhtään niitä nuoria miehiä, joilla on haluton mummeli puolisona?

Vierailija
28/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias ja seurustelen 24-vuotiaan miehen kanssa. Mies on kypsä ikäisekseen, huomattavasti kypsempi kuin samanikäinen eksäni. Joskus teininä kolmen vuoden ikäero oli iso juttu, mutta ei nyt sentään enää aikuisena.

Vierailija
29/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27-vuotias ja seurustelen 24-vuotiaan miehen kanssa. Mies on kypsä ikäisekseen, huomattavasti kypsempi kuin samanikäinen eksäni. Joskus teininä kolmen vuoden ikäero oli iso juttu, mutta ei nyt sentään enää aikuisena.

Niin ja en kyllä ole kuullut kuittailua kavereiltani. Vaikuttavat vain yllättyneiltä hänen iästään, kun on kypsemmän oloinen (kuin minä esimerkiksi olin samanikäisenä)

Vierailija
30/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos se poikkiksesi on joku 20 niin en ihmettele kommentteja mitä saatte. liian nuorihan se on suhteeseen kun tuon ikäinen haluaa vielä mennä ja kokea, kaikki edessä ja sinä olet ehkä siinä vauvansaanti-iässä.

Vierailija
31/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten aika normaalia pikkukaupungeissa ja maaseudulla, kun tarjontaa ei ole paljon, niin 35-v. nainen voi alkaa 22-v:n kanssa ja molemmat ovat tosissaan, ja homma toimii (tai sitten ei). 

Vierailija
32/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jos se poikkiksesi on joku 20 niin en ihmettele kommentteja mitä saatte. liian nuorihan se on suhteeseen kun tuon ikäinen haluaa vielä mennä ja kokea, kaikki edessä ja sinä olet ehkä siinä vauvansaanti-iässä.

Mikä saa sut kuvittelemaan, että ap haluaisi lapsia vielä moneen vuoteen?

N27

Vierailija
33/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 v.

Vierailija
34/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v.

Vierailija
35/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v ja pari vuotta nuorempi vielä menisi, se olisi vielä "omanikäinen". Pikkuveljeni on nyt 25v ja hänen ikäluokkansa on mielikuvissani ikuisesti korkeintaan yläasteella, en osaa mieltää hänen ikäisiään saati nuorempia otollisiksi seuralaisiksi tai edes aikuisiksi kun mietin synnyinvuotta. Mutta varmaan siihenkin ajan mittaan tottuisi, kun tutustuisi ja oppisi olemaan.

Vierailija
36/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 ja ehkä jonkun 24-23v:n kanssa voisin olla.

Mutta en katsoisi vinoon jos joku olisi vaikka 20v:n kanssa.

Vierailija
37/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 25 v miehet on todella usein ihan lapsosia vielä. tai epäkypsiä.

Vierailija
38/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alle 25 v miehet on todella usein ihan lapsosia vielä. tai epäkypsiä.

T. Kateellinen pappa, joka ei saa nuorta naista

Vierailija
39/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi outona, vaikka seurustelisi 20-vuotiaan kanssa.

Vierailija
40/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Itse asiassa oman kokemukseni mukaan tämä asia kyllä menee just noin; kokenut mies helposti kangistuu kaavoihin ja tekee niin kuin aiemmillekin kumppaneille on tehnyt, eikä ota jokaista naista yksilönä. Kokemattomampi tietää ettei tiedä, joten on herkempi vuorovaikutukselle. Seksihän ei ole mitään pyörällä ajamista, jokaisen uuden kumppakin kanssa on aina uusi eka kerta.

Aloittajalle sanoisin, että seurustele ihmisen äläkä iän kanssa. Ikä on turhimpia mietittäviä asioita toisessa, kunhan vaan lakiasiat täyttyy ja tykkäätte toisistanne. Tiedän pareja, joissa mies on kymmenenkin vuotta nuorempi - esimerkiksi oma sukulaiseni alkoi kolmekymppisenä seurustella 17-vuotiaan kanssa ja vaikka hetken kieltämättä nikottelimme asialle, niin kylläpä ovat edelleen yhdessä näin vuosikymmen myöhemmin.

Typeriä vanhanaikaisia käsityksiä nämä ikäeropainotukset. Samassa kategoriassa jonkin pituuseron kanssa, ei silläkään ole mitään väliä kummin päin se oikeassa elämässä menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan