Vuosi kohta puolessa välissä ja seksiä avioliitossa ollut kolmesti :(
Kyllä luulisi miehenkin ymmärtävän että ero tästä tulee ellei tilanne ala parantua. Meillä on vain yksi elämä jne...
Kommentit (61)
No, meillä vietetään muutaman viikon päästä 1v selibaattipäivää. Sitäkin yhtä kertaa edelsi 1v5kk selibaatti.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kuiva ja lyhyt?
Kuiva kuin sahara ja pikkurillillä osuu jo pohjaan.
Avioliitoissa naiset tuppaa lihoaan melko nopeasti ja muuttuu toiseksi ihmiseksi .
Ei se ihminen ole enää sama kuin 30kg sitten, sellaista muutosta ei saa aikaan psyykkeen ja käyttäytymisen muuttumatta.
Me ollaan vasta 25-vuotiaita ja seksiä n. 5-10 kertaa vuodessa. Ihan ok Ollu molemmille. Miehellä on erektio-ongelmia aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan vasta 25-vuotiaita ja seksiä n. 5-10 kertaa vuodessa. Ihan ok Ollu molemmille. Miehellä on erektio-ongelmia aina ollut.
Eilen ja tänään oli kyllä seksiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet yhdessä? Onko seksiä aina ollut noin vähän? Jos ei, niin milloin tilanne on muuttunut?
Suhteen alussa oli joka päivä kun mahdollista. Yli 16 vuotta ollaan oltu ja erilaisia vaiheita ollut mutta nyt viimeisen vuoden aikana tilanne on alkanut herättää toivottomuutta. Miestä siis ei kiinnosta. Ap
Oletko lihonut? Ovatko rintasi liian isot? Arpia? Selluliittiä? Nalkutatko? Oletko yli 30?
Jos olet kaikkea noita, niin ymmärrän miestäsi.M 32
Jos naisen umppariarpi häiritsee niin tyydy keinovaginaan. Se ei myöskään puhu. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet yhdessä? Onko seksiä aina ollut noin vähän? Jos ei, niin milloin tilanne on muuttunut?
Suhteen alussa oli joka päivä kun mahdollista. Yli 16 vuotta ollaan oltu ja erilaisia vaiheita ollut mutta nyt viimeisen vuoden aikana tilanne on alkanut herättää toivottomuutta. Miestä siis ei kiinnosta. Ap
Oletko lihonut? Ovatko rintasi liian isot? Arpia? Selluliittiä? Nalkutatko? Oletko yli 30?
Haista sinä paska. Ap
En nyt ehdi haistella. Kiire vaginaostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen umppariarpi häiritsee niin tyydy keinovaginaan. Se ei myöskään puhu. 😀
Keinovagina, so 00's. Realbotix on tulevaisuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minun oikeasti kerrottava tänne että painoindeksini on edelleen 20 ja mies on se joka on lihonut ja nalkuttaa enemmän? Ei tosiaan ole isot rinnat eikä arpiakaan. Ei ulkonäköni pilalle meno ole syy miehen haluttomuuteen. Ap
Voi syy silti olla ulkonäössäsi. Mistä sinä sen tiedät? Ehkä hän ei pidä sinua haluttavana. Kyllä mies aina kuumaa naista tahtoo. Meillä ainakin vaimo on kuuma ja saa seksiä.
M 32
Pumpattava barbarani on aina kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Mies85 kirjoitti:
Kannattaa varmaan keskustella asiasta miehesi kanssa. Kerro hänelle että seksittömyys ei ole sopivaa. Samalla voit kysellä syitä. Onko hänellä stressiä joka vie halut? Onko hän masentunut? Juoko aivan liikaa? Onko tullut erektio ongelmia? Vai onko halut muuten vain kadoksissa? Liian alhainen testosteroni taso elimistössä? Vai onko syynä toinen nainen?
Mikä vain syynä onkin niin asia ratkeaa ainoastaan keskustelemalla miehesi kanssa. Kukaan muu ei asiaa voi ratkaista kuin te itse yhdessä. Eli sama homma kuin minkä tahansa muunkin parisuhteen ongelman kanssa.
Ei ole sama homma, siis että tämä puhumalla paranisi. Puhuminen on itse asiassa vain pahentanut asiaa. Ollaan siis keskusteltu kyllä ja tiedän syyt ja selitykset mistä kiikastaa. Ongelmien tiedostaminen ei poista niitä. Tähän voi korkeintaan auttaa aika ja se, että jaksan kärsivällisesti elää ilman seksuaalista huomiota vielä pitkän ajan. En tiedä jaksanko. Ainakin toistaiseksi aion yrittää jo lastenkin takia.
Ap
Miten olette keskustelleet? Ja mitä mies sanoo, jos koitat ehdottaa jotain testejä tai esimerkiksi parisuhdeterapiaa?
Jos keskustelu ei auta ja toinen vain suuttuu siitä, niin melko heikolta tilanne näyttää.
Ei ole ollut seksiä vaimon(eikä kenenkään muun kanssa)viime vuoden marraskuun jälkeen. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran ääneen täällä. Sinä ilmeisesti jätät vaimosi kun hän täyttää 30v? Mystinen rupsahdus iskee sillä istumalla, mutta ilmeisesti vain naisille kun itse olet jo rajapyykin ylittänyt? Minulla on arpia, kertovat eletystä elämästä. Kuin myös isot rinnat ja ikääkin 36, ja mies haluaa mua jatkuvasti. Revi siitä. Isot rinnat eivät ole sama asia kuin ylipaino, ajatella. Olet oikeasti joko trolli tai täysi pelle.
Myös haluttoman miehen kanssa. Ei liity minuun. Ei siis haluja lainkaan, edes masturbointiin. Lääkäriin ei suostu menemään. Elän siis puutteessa.
Ap sentään kertoo, että ajan myötä seksi saattaisi palata? Odottaisin kyllä jos olisi toivoa!
Ei siis ollenkaan niin huono tilanne ap:llä?
N
Vierailija kirjoitti:
Myös haluttoman miehen kanssa. Ei liity minuun. Ei siis haluja lainkaan, edes masturbointiin. Lääkäriin ei suostu menemään. Elän siis puutteessa.
Ap sentään kertoo, että ajan myötä seksi saattaisi palata? Odottaisin kyllä jos olisi toivoa!
Ei siis ollenkaan niin huono tilanne ap:llä?
N
Uskon kyllä että ajan myötä saattaisi palata. Kuinka pitkän ajan, sitä en osaa yhtään sanoa ja vuosia en missään tapauksessa olisi valmis odottamaan, katkeroituisin liikaa. Vuosi olisi ehkä maksimi. Oikeasti tässä suhteessa on ollut niin isoja ongelmia niin pitkään että toisaalta kolme kertaa seksiä tänä vuonna on ihme sekin. Ap
Minä odottelin parikymmentä vuotta haluttoman miehen kanssa. :(
Ihminen kaipaa toisen kosketusta. Suutelua. Ja tietenkin orgasmia. Tietenkin myös sinkut. Jos sitä ei saa kotona niin kannattaa etsiä muualta. Se ei tarkoita, että rakkaus omassa parisuhteessa lakkaisi tai edes kärsisi. Tällainen voi olla jopa hyvä asia kun kärsimys loppuu toista kautta. Pitää vaan sopia säännöt miten seksisuhde hoituu. Itse etsin juuri tällaista naista. Eiköhän se löydy, sillä olen varma että moni kokee tällaiset tuskaa.
Kyllä se itselläni ainakin niin menee että mikäli seksi ja läheisyys todella loistaa poissaolollaan vielä kuukausia, loppuu kaikki rakkauskin eikä sen jälkeen ole mitään estettä etsiä uusi ihminen joka haluaisi koskea minuun. Mutta vasta kun nykyinen suhde olisi julistettu päättyneeksi. Itse yritän kyllä läheisyyttä ylläpitää mutta jos sekin jää täysin yksipuoliseksi niin sama lopputulos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä odottelin parikymmentä vuotta haluttoman miehen kanssa. :(
ja jos tuntuu siltä, niin oltaisiin hellän-tyydyttäviä keskemämme.
Meitä tällaisen kohtalon kärsiviä on yllättävän moni, jopa tällä palstallakin useita naisia ja miehiä.
Minä olen jo luopunut toivosta ja siistillä tavalla etsin samanlaisella kokemuksella olevaa naista pääkaupunkiseudulta. Jos sopii, niin tapaaminen olisi järkevää.
Puhu vain omasta puolestasi. Ilman miehiä heimosotien jälkeen ei olisi sinuakaan circle jerkkaamassa tyttöjen kanssa täällä foorumillla.