Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko teidän miehet koko ajan seksistä ?

Vierailija
11.06.2018 |

Meillä puhuu ja mä en oikein jaksa sitä enää. Eikö mitään muuta ole mielessä ...

Koko ajan jotain vihjailuja seksistä tai ehdotuksia että mennään tekemään sitä suihkuun kun lapset on hereillä . Tätä siis tapahtuu useasti päivässä, ohi kulkiessaan mies nyppii nännejäni tai laittaa käden haaroihin.

Yhteistä elämää takana 20 vuotta eli ei ole mitään ensihuumaa.

Onko normaalia?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Itse jätin tuollaisen, ja yli 20 vuotta meilläkin takana.

Vierailija
2/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä myös tuollainen vaihe menossa. Ollaan nelikymppisiä, muutama vuosi oltu yhdessä.

Eilen illalla juuri sanoin mun miehelle, että kohtaa mut ihan normaalisti. Vähän on yrittänyt petrata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on puutteessa, ei se kauaa jaksa, löytää sen seksin muualta.

Vierailija
4/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei...kuulostaa tosi rasittavalta ...

Vierailija
5/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa sillä seksiä on 5-6 kertaa viikossa.

Ap

Vierailija
6/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kokoajan ? Yököttävä

Vierailija
7/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee pian vieraisiin naisiin jos et anna 

Vierailija
8/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan koskaan, aika usein puhuu sisustamisesta, vaatteista, ruuasta ja musiikista. Se viides aihe on useasti vaihtuvaa smaltalkkaamisaa esim saattaa joskus puhua politiikasta, joskus uskonnoista, joskus arkkitehtuurista, joskus taiteesta, joskus elokuvista, jne. mutta ei koskaan mitenkään syvällisesti toisin kuin omista kiinnostuksen kohteista. Joskus taan on aivan hirveävän puuduttavaa puhua miehen kanssa kun itse ei ymmärrä hölkäsen pöläystäkään. Toisaalta, pidän siitä että vaikka mies ona avoin ja erittäin pihelias, hän on myös todella hyvä kuuntelija ja ymmärtäväinen.

Vierailija
9/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä harrastetaan hyväilyjä ja halailuja päivälläkin ja molemmat halutaan seksiä ja harrastetaan sitä, vaikka on lapsia ,vaikkapa juuri suihkussa. Tosin mies osaa lähestyä minua houkuttelevasti. Nännien nyppiminen ja jalkovälin kopelointi ei sitä kyllä ole. Selitä miehelle, miten haluat itseäsi kohdeltavan.

Vierailija
10/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa sillä seksiä on 5-6 kertaa viikossa.

Ap

Se on selvästi liian vähän miehellesi ja siksi on puutteessa. Ja jos et sinä pysty miestäsi tyydyttämään riittävästi, niin sen tekee joku toinen nainen. Tämä on aika yksinkertaista.

Vierailija
11/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Itse jätin tuollaisen, ja yli 20 vuotta meilläkin takana.

En enää itsekään tiedä mikä on normaalia , mieshän tietysti syyttää minua pihtaajaksi vaikka seksiä on 5-6 kertaa viikossa.

Eilen illalla olisi halunnut mennä touhuamaan suihkuun kun lapset oli hereillä. En halunnut.

Nukkumaan käydessä sanoi että tänään aamulla pannaan ennen kuin hän menee töihin ja että herättää mut ajoissa.

Ap

Vierailija
12/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, poikkis ruikuttaa mulle jollen sille anna sitten. Pakkon tuhlata noin 23 tai jopa 26 tuntii viikossa siihwn, et teen sitä hönen kanssaan, noin 5-7 tuntii viikossa.

Vierailija
13/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pöivässä.

Vierailija
14/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se testaa onko vielä sitä "huumaa" - ja jos ei, niin alkaa etsimään sitä muualta.

5-6 kertaa viikossa on kuitenkin melko paljon - itse teen aloitteen suunnilleen noin usein, mutta tärppää vain keskimäärin kerran viikossa - yleensä lauantaisin, kun muuten väsyttää, on päänsärkyä jne - ja jos en tee aloitteita, saattaa mennä pari kolmekin viikkoa, että vaimoke alkaa "vonkaamaan"...

Vaimoke itse ei puhu muusta kuin työstään - ja saattaa tulla höpisemään työasioistaan vaikka itsellä olisi kesken jokin keskittymistä vaativa asia - ja sit sättii, kun en kunnolla kuuntele...

Vierailija
15/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ja rasittavaa olisi, jos jatkuvasti puhuisi. Tosin tällä hetkellä tuntuu, että saisi puhua paljon useamminkin. Jo pari kolme kuukautta ollut niin, että mä saan olla se kuka aloitteet lähes aina tekee. Tiedän, että on tosi väsynyt töiden takia tällä hetkellä, en tiedä johtuuko siitä vai onko jokin muu vialla. Vai onko vain kaikki huuma haihtunut, itseltä ei kyllä vielä ole (ollaan seurusteltu noin 1,5 v ja asuttu yhdessä nyt puolisen vuotta).

Vierailija
16/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä puhu. Tietenkin koskee usein, mutta ei ikinä alapäästä tai nänneistä. Ihan vain selästä ja ottaa kädestä kiinni. Suihkussa käydään joka päivä yhdessä ja sielläkin on nätisti. Totta kai se tilanne voi mennä siihen, että kopeloidaan muualtakin, mutta huomaa kyllä heti, jos en ole mukana siinä ja lopettaa. Eipä tuo ole muutenkaan sellainen, joka toisi kauheasti esiin omaa puutostilaansa.

Vierailija
17/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ällöttävältä. Kyllä meillä sinkuilla on kissanpäivät; seksiä voi harjoittaa vain silloin kuin haluttaa. Välillä voi sitten nauttia ihan vain omasta seurastaan.

Vierailija
18/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Enää. Eikä edellinenkään puhunut.

Vierailija
19/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on junttiääliö.

Vierailija
20/67 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, oonkohan mä tollanen. Naisena vaan.

No eilen sain, ekaa kertaa tälle kuulle. On niin väsyttänyt ja "justhan me pantiin, ei mua voi kiinnostaa jos on eilen pantu" voi kulta rakas kun siitä on yli viikko! >:(

Turhauttaa tää jatkuva panetus. Ei lähes omin käsin. Neljättä vuotta suhdetta, tämä alkoi pikkuhiljaa puolivälissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme