Puhuuko teidän miehet koko ajan seksistä ?
Meillä puhuu ja mä en oikein jaksa sitä enää. Eikö mitään muuta ole mielessä ...
Koko ajan jotain vihjailuja seksistä tai ehdotuksia että mennään tekemään sitä suihkuun kun lapset on hereillä . Tätä siis tapahtuu useasti päivässä, ohi kulkiessaan mies nyppii nännejäni tai laittaa käden haaroihin.
Yhteistä elämää takana 20 vuotta eli ei ole mitään ensihuumaa.
Onko normaalia?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
No eipä kyllä puhu. Tietenkin koskee usein, mutta ei ikinä alapäästä tai nänneistä. Ihan vain selästä ja ottaa kädestä kiinni. Suihkussa käydään joka päivä yhdessä ja sielläkin on nätisti. Totta kai se tilanne voi mennä siihen, että kopeloidaan muualtakin, mutta huomaa kyllä heti, jos en ole mukana siinä ja lopettaa. Eipä tuo ole muutenkaan sellainen, joka toisi kauheasti esiin omaa puutostilaansa.
Sehän se inhottaakin kun ei voi vaan tavallisesti halata tai antaisi vaan pusun ohikulkiessa.
Mies tosiaan ottaa paidan alta nänneistä kiinni pinsettiotteelka ja nyppii/venyttää nännejä, useasti päivässä.
Lisäksi laittaa käden housuihin ja sanoo aina että ’taitaa tehdä sullakin mieli kun oot märkä. Ei auta vaikka sanoisi että naiset on valkovuodon takia aina märkiä. Tämäkin on päivittäistä.
Olen vaan niin henkisesti loppu siihen että 43v mies ei ajattele mitään muuta.
Ap
No ohhoh. Aloin just miettimään, meillä ei puhuta seksistä koskaan, vaikka sitä päivittäin harrastetaankin. Olisi molempien mielestä tosi turn-off puhua siitä etukäteen tai suunnitella sitä etukäteen. En voisi kuvitellakaan alkavani suoraan miehen jalkoväliä kourimaan, tai että hän tuosta vaan alkaisi nipistellä tai kopeloida housujen sisältä! Kyllä meillä halu ilmaistaan suutelemalla ja hellästi hyväilemällä - kumpikaan ei ole toiselle mikään panopuu tai pelkkä halujen tyydyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä kyllä puhu. Tietenkin koskee usein, mutta ei ikinä alapäästä tai nänneistä. Ihan vain selästä ja ottaa kädestä kiinni. Suihkussa käydään joka päivä yhdessä ja sielläkin on nätisti. Totta kai se tilanne voi mennä siihen, että kopeloidaan muualtakin, mutta huomaa kyllä heti, jos en ole mukana siinä ja lopettaa. Eipä tuo ole muutenkaan sellainen, joka toisi kauheasti esiin omaa puutostilaansa.
Sehän se inhottaakin kun ei voi vaan tavallisesti halata tai antaisi vaan pusun ohikulkiessa.
Mies tosiaan ottaa paidan alta nänneistä kiinni pinsettiotteelka ja nyppii/venyttää nännejä, useasti päivässä.
Lisäksi laittaa käden housuihin ja sanoo aina että ’taitaa tehdä sullakin mieli kun oot märkä. Ei auta vaikka sanoisi että naiset on valkovuodon takia aina märkiä. Tämäkin on päivittäistä.
Ap
No just joo. Kuulostaa mun 16-vuotiaalta exältä nuoruudessa. Ällöttävää. Eikö ihmisellä muuta sisältöä elämässä ole kuin panna? Surullista. Niin vehkeensä vietävissä tuollaiset äijät.
Naiset on just tämmösiä. Valitetaan koko ajan miehistä mutta sitten ei myöskään pidetä omia puolisoita tyytyväisinä. Just niin naismaista.
Vierailija kirjoitti:
Menee pian vieraisiin naisiin jos et anna
En ymmärrä näitä kommentteja. No siinä sitten menee. Ap ei ilmeisesti nytkään ole tyytyväinen suhteen tilaan joten ei pitkä matka eroon.
Ei ap ole mikään seksinukke mitä sörkkiä koko ajan oman mielen mukaan.
Onko niitä muitakin puheenaiheita kuin seksi?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on just tämmösiä. Valitetaan koko ajan miehistä mutta sitten ei myöskään pidetä omia puolisoita tyytyväisinä. Just niin naismaista.
Pitääkö apn puoliso hänet tyytyväisenä vai onko hyvää vauhtia saamassa aikaan sen että ap ei sen kanssa seksiä enää halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Veisi kaikki halut tuollainen.
Heh, kuulostaa ihan omalta mieheltäni.
En vain ymmärrä häntä, miten ei vain voi kohdata minua joskus ihan vain ystävänä. Välillä tuntuu, että olen olemassa miehelleni vain kaulasta alaspäin (moi vaan, Rakas, jos tunnistat tästä itsesi). En voi mennä saunaan ilman, että hän alkaa tuijotella rintojani tai vartaloani epäilyttävän kiinteästi. En voi nukkua hänen vieressään ilman, että alkaa jonkinlainen kopelointi. En voi vaihtaa vaatteita ilman, että hän on heti rinnoissani kiinni. Joskus toivoisin, että en olisi hänelle nainen vaan pelkkä ihminen.
Toisaalta on kivaa, että mies haluaa minua vielä 15 vuoden jälkeenkin, on luotettava eikä katsele muita naisia. Onhan sekin ihan hauskaa, että vielä tuntee itsensä toisen silmissä hyvin puoleensa vetäväksi ja seksikkääksi mutta siltikin, miten ei voi aikuisella, korkeasti koulutetulla ja älykkäällä miehellä liikkua pään sisällä minut kohdatessaan mikään muu kuin seksi?!
(Niin että jos tunnistat tästä itsesi, rakas mieheni, ryhdistäydy ja lakkaa olemasta niin hemmetin itsepäinen. Btw, sanoinhan, että muut naiset eivät sietäisi sellaista käyttäytymistä lainkaan. Ole kiitollinen minusta, pyyhi kuola poskeltasi, nosta vähän katsetta ja käytä sitä kuuluisaa älykkyyttäsi keskustelemalla minulle kuin ihmiselle.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tuo on kyllä jo todella paksua ja epäkohteliasta. Terv. nro 30
Mä en kykene ymmärtämään, miten voi 20 vuotta harrastaa seksiä 5-6 kertaa viikossa saman ihmisen kanssa. Eikö tosiaan ole muuta tekemistä yhdessä? Mä kokisin tuollaisen vankilaksi. Ei ole hääviä naisten joutua loukkoon loppuelämäksi. Pitkässä suhteessa tuollainen määrä seksiä on minusta outoa. Ehkä miehellä on joku uusi himotuksen kohde ja pakko päästä purkamaan paineita?
Naiset ei halua ymmärtää että normaali määrä seksiä on vähintään kerran päivässä.
Ei. Puhumme paljon muusta, seksistä aika harvoin itse asiassa. Olisko puhe siitä mistä puute?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kykene ymmärtämään, miten voi 20 vuotta harrastaa seksiä 5-6 kertaa viikossa saman ihmisen kanssa. Eikö tosiaan ole muuta tekemistä yhdessä? Mä kokisin tuollaisen vankilaksi. Ei ole hääviä naisten joutua loukkoon loppuelämäksi. Pitkässä suhteessa tuollainen määrä seksiä on minusta outoa. Ehkä miehellä on joku uusi himotuksen kohde ja pakko päästä purkamaan paineita?
Mulle riittäisi 2 kertaa viikossa. Mutta mies painostaa 5-6 kertaa, kuulemma en rakasta ja välitä jos ei tarpeeksi seksiä ja hänelle kertyy painetta.
Tilanne on johtanut siihen että ei mulle enää tule spontaania halua kun on jo valmiiksi ’kylläinen ’.
Mies tilaa nykyään kaalimadosta ties mitä leluja mulle ja kehuu kuinka tämäkin on taas joku testivoittaja/myydyin tuote ja tosi suosittu. Hän kuulemma tykkää niin valtavasti katsoa kun tyydytään itseni näillä laitteilla ja pyytää usein että teen niin. Koen tämän vastenmieliseksi mutta kieltäytymisestä mies sanoo että haluaa meille jotain uutta makuuhuoneeseen.
On tämä nyt tyhmää miettiä avioeroa tämän vuoksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua ymmärtää että normaali määrä seksiä on vähintään kerran päivässä.
Joo, aina valittavat miten miehet ei ymmärrä heitä mutta sitten eivät itse ymmärrä miehen perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, aina valittavat miten miehet ei ymmärrä heitä mutta sitten eivät itse ymmärrä miehen perusteita.
Mikä on kellekkin normaali? Tästä saa sen kuvan että miestä ei naisessaan kiinnosta muu kuin se kämmenen kokoinen alue... tulee tosi vastenmielinen vaikutelma tämmöisestä tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäisi 2 kertaa viikossa. Mutta mies painostaa 5-6 kertaa, kuulemma en rakasta ja välitä jos ei tarpeeksi seksiä ja hänelle kertyy painetta.
Tilanne on johtanut siihen että ei mulle enää tule spontaania halua kun on jo valmiiksi ’kylläinen ’.
Mies tilaa nykyään kaalimadosta ties mitä leluja mulle ja kehuu kuinka tämäkin on taas joku testivoittaja/myydyin tuote ja tosi suosittu. Hän kuulemma tykkää niin valtavasti katsoa kun tyydytään itseni näillä laitteilla ja pyytää usein että teen niin. Koen tämän vastenmieliseksi mutta kieltäytymisestä mies sanoo että haluaa meille jotain uutta makuuhuoneeseen.
Ap
Vastenmielistä. Et saa ikinä olla rauhassa?
Mä harkitsisin jotain omaa pakopaikkaa jonne vetäytyä välillä, ellei sitten erokin olisi yksi vaihtoehto.
Mies haluu sitä ja mies haluu tätä. Voi luoja, saahan se haluta, mutta ei sen halut saa tehdä naisesta marionettia.
Ihan kuin joku pilalle hemmoteltu pikkuprinsessa, joka naukuu jatkuvasti .."mut ku mä haluun.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole tyhmää miettiä eroa. Mies on jyrännyt ylitsesi etkä saa itse toteuttaa omaa seksuaalisuuttasi, olet kanava jota kautta mies toteuttaa omaansa sinusta välittämättä.
Eihän tuo nyt ihan normaalilta kuulosta.
Vaikka meilläkin päivittäin puheissa vihjataan seksiin ja kosketellaan toisiamme myös seksuaalisesti vaikkei johtaisi heti seksiin, niin on päivissä enemmän muita puheenaiheita kun seksi. Itse nautin tuosta huomiosta, että ohimennen puristellaan tissejä tai silitellään alapäätä housujen läpi.