Puhuuko teidän miehet koko ajan seksistä ?
Meillä puhuu ja mä en oikein jaksa sitä enää. Eikö mitään muuta ole mielessä ...
Koko ajan jotain vihjailuja seksistä tai ehdotuksia että mennään tekemään sitä suihkuun kun lapset on hereillä . Tätä siis tapahtuu useasti päivässä, ohi kulkiessaan mies nyppii nännejäni tai laittaa käden haaroihin.
Yhteistä elämää takana 20 vuotta eli ei ole mitään ensihuumaa.
Onko normaalia?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua ymmärtää että normaali määrä seksiä on vähintään kerran päivässä.
Ja sä et vissiin ole tietoinen siitä, että on myös naisia joille vähintään kerran päivässä on "normaali" määrä + viikonloppuisin useammin? Miten on, riittäisikö sulla libido meidän tahdille? Viime la-aamu - su-ilta yhteensä 14 kertaa? :P
Parhaillaan on nainen jaksanut 5-6 kertaa päivässä. Mä pystyisin enempään muttei ole koskaan tullut kokeiltua kuinka monesti jaksaisin per vuorokausi. Testi kyllä kiinostaisi.
Jossain oli hiljattain juttua,että henkisesti jälkeenjääneet ja yksinkertaiset ovat tavanomaista kiinnostuneempia seksistä,kapasiteetti ei riitä kuin yhteen asiaan kerrallaan. Totta vai tarua ? Sitä voi kukin kohdallaan miettiä.
Lähde tai puhut paskaa.
Eipä tuo ap:n kumppanin käytös ainakaan fiksun ihmisen toiminnalta kuulosta ..vai? Koko ajatusmaailma pyörii yhden asian ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua ymmärtää että normaali määrä seksiä on vähintään kerran päivässä.
Ja sä et vissiin ole tietoinen siitä, että on myös naisia joille vähintään kerran päivässä on "normaali" määrä + viikonloppuisin useammin? Miten on, riittäisikö sulla libido meidän tahdille? Viime la-aamu - su-ilta yhteensä 14 kertaa? :P
Parhaillaan on nainen jaksanut 5-6 kertaa päivässä. Mä pystyisin enempään muttei ole koskaan tullut kokeiltua kuinka monesti jaksaisin per vuorokausi. Testi kyllä kiinostaisi.
Jossain oli hiljattain juttua,että henkisesti jälkeenjääneet ja yksinkertaiset ovat tavanomaista kiinnostuneempia seksistä,kapasiteetti ei riitä kuin yhteen asiaan kerrallaan. Totta vai tarua ? Sitä voi kukin kohdallaan miettiä.
Lähde tai puhut paskaa.
Eipä tuo ap:n kumppanin käytös ainakaan fiksun ihmisen toiminnalta kuulosta ..vai? Koko ajatusmaailma pyörii yhden asian ympärillä.
Etenkin kun on toiminnallaan vähentänyt kumppanin seksihaluja ja varmaan menettää kohta koko kumppanin.
Minä haluaisin tuollaisen miehen :/ Minun mies ei puhu koskaan seksistä iekä muutenkaan innostu minun kanssa koko touhusta. Uskon, että jos saisit tällaisen perus haluttoman miehen niin varmasti haikailisit taas tuon miehen perään?
Ei puhu koskaan seksistä, joskus kyllä voisi puhua..
Mikä siinä onkaan ettei tilaa itselleen niitä leluja kaalimadosta. Eikö hän osaa masturboida?
Vai onko huomannut innottomuutesi ja haluaa kovasti olla hyvä rakastaja ja saada sut nauttimaan luullen, että kyllä se vielä onnistuu kun tatpeeksi yrittää.
Jos tässä on kyse sun nautinnosta opeta sitä kun ei tiedä miten pitää toimia, jos hänen pyydä häntä tyydyttämään itsensä. Se voi olla jo riittävää, että masturboi sun ohjeistuksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan koskaan, aika usein puhuu sisustamisesta, vaatteista, ruuasta ja musiikista. Se viides aihe on useasti vaihtuvaa smaltalkkaamisaa esim saattaa joskus puhua politiikasta, joskus uskonnoista, joskus arkkitehtuurista, joskus taiteesta, joskus elokuvista, jne. mutta ei koskaan mitenkään syvällisesti toisin kuin omista kiinnostuksen kohteista. Joskus taan on aivan hirveävän puuduttavaa puhua miehen kanssa kun itse ei ymmärrä hölkäsen pöläystäkään. Toisaalta, pidän siitä että vaikka mies ona avoin ja erittäin pihelias, hän on myös todella hyvä kuuntelija ja ymmärtäväinen.
Kaappi....????
Vallanhalua. Ota sama konst käyttöön. Kouri ja ahdistele miestä, kysy eikö huvita. Heti seksihommien jälkee uudestaan monta kertaa. Loppuu varmasti.