Maksoin kaikki laskut (palkassa kesälomarahat) ja käteen jäi 500e
Ei siinä vielä mitään, mutta lapsille olen luvannut huvipuistoreissun ja siihen menee ainakin 200e, eli käytännössä loppukuulle jää 300e! Ja sillä sitten pitäisi pärjätä heinäkuun alkuun saakka tai ainakin lapsilisiin!
Kommentit (48)
Ja taas kesäloma yllätti lapsiperheen :D
Sano nyt vielä, että tuli yllättäviä laskuja.
Hyvä kun edes jotain jää yli. Mutta joo, munkin on peruttava lupaamani Tallinnan reissu, ei vaan riitä rahat, vaikka kuvittelin, että nyt lomapalkalla voisi vähän irrotella.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kiky realisoitui.
Sellaista se on.
Sama homma itsellä 😀
Ei ainakaan minun nälkäpalkastani juuri riitä kesäloman viettoon. Hyvä kun saa makkaraa grilliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy joku pirun huono tekosyy jonka taakse piiloutua, kun ei osata suhteuttaa menoja tuloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö silloin myös realisoida ne omat menot omiin tuloihin?
Kyllä, näinhän se on tehtävä. Lasten loma siis perutaan. Haaveilua ne ei voi meiltä edelleenkään kieltää. Kiitos myötätunnosta.
Mitähän laskuja sitä niin yllättäen oli? Jos jotain kerran vuodessa tulevia autoveroja tai vakuutuksia, niin kyllähän niihin voi varautua koko edellisen vuoden ajan. Ehkä siellä shoppailun lomassa voisi välillä miettiä, että ai niin, ne laskutkin kohta taas tulee. En jaksa kuin ihmetellä näitä rahan kanssa hetkessä eläjiä. Heti kun vähänkin on, niin ostosparatiisiin humputtelemaan. Halpisketjustakaan ei tarvitse montaa t-paitaa ja kesämekoa ostaa, kun satanen jo mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy joku pirun huono tekosyy jonka taakse piiloutua, kun ei osata suhteuttaa menoja tuloihin.
Miten ne suhteutetaan? Jos laskuja on ne on maksettava. Minä maksan miehenkin laskuja, mies osti auton, se on hänellä ja lapsilla pakko olla. Laittoi erämaksun siitä mulle. Jos en maksa lapsilla ei ole autoa. Mies asuu lasten kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aina löytyy joku besserwisseri pätemään.
Miksette suunnitelleet jotain edullisempaa kesäpuuhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne suhteutetaan? Jos laskuja on ne on maksettava. Minä maksan miehenkin laskuja, mies osti auton, se on hänellä ja lapsilla pakko olla. Laittoi erämaksun siitä mulle. Jos en maksa lapsilla ei ole autoa. Mies asuu lasten kanssa.
ap
Sinä et asu heidän kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei osteta autoa osamaksulla, jos siihen ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää kepuleita niin saatte tehdä seuraavatkin neljä vuotta töitä palkatta. Onnekkaimmat tekevät talkootöitä koijari sipilän omissa yrityksissä.
Montako lasta on, meinaan ainakin 3 sitten jos huvipuistoreissuun menee 200 €.
Tottahan sinä nyt 300 eurolla kuukauden pärjäät, jos laskut on maksettu. Siis vaan ruokaan on käytettävissä 300, sehän riittää hyvin kuukaudeksi kun lapset eivät asu sinun luonasi. Syöt puuroa muutaman päivän ja vietät lomaasi uimarannalla eväiden kanssa tai fillaroiden.
Vierailija kirjoitti:
Miksette suunnitelleet jotain edullisempaa kesäpuuhaa?
Maksoin laskut suunnittelemisen jälkeen :D
ap
ok