Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet kehuvat urheilusuorituksillaan?

Vierailija
10.06.2018 |

Taas tuli yhdeltä äijältä viesti että 20 km pyörälenkki takana. Mitä siihen pitää vastata? Hyvä, poika?
Toinen laittaa selfietä golfkentältä.
Pitääkö munkin kuvata aikuisena ihmisenä itseäni salilla tai vesijuoksuvyön kanssa? Tai laskea kuinka pitkä lenkki tulee koirien kanssa? Miehet about 50v...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niinkuin äidille näytetään että katso, tuli iso kakka. Ja odotetaan kiitosta.

Vierailija
2/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen viestin haluaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on selkeästi urheiluorientoituneita ja tahtovat harrastaa ja keskustella suorituksistaan.

Itse ainakin tykkäisin jos naiselta tulisi viestejä suorituksistaan, helposti löytäisin niihin kommentoitavaa koska haluan kuulla sellaisia juttuja.

Paljon mielummin minä kuuntelen urheilujuttuja kuin niitä "oltiin pilkkuun asti karaokebaarissa" -juttuja, niihin minulla ei ole mitään sanottavaa.

Vierailija
4/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärrä, että naiset keskustelisivat mielummin itsestään ja tekemisistään eikä miehen tekemisistä. 

Vierailija
5/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä ihminen arvostaa.

Kävin kerran treffeillä ekonominaisen kanssa joka puhui 80% treffien kestosta omasta työstään.

Voisin kuvitella että jos me tapailtaisiin niin hän lähettäisi viestejä missä kertoisi työpäivistään...

Mitä minun pitäisi vastata naisen työjuttuihin..?

Vierailija
6/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa kyllä noihin urheilujuttuihin vastata mitään. Paitsi että joo, hienoa.

Jos mies kommentoisi vaikka jotain päivän uutista, voisin kertoa oman näkemykseni.

Ap

Vierailija
7/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran treffeillä ekonominaisen kanssa joka puhui 80% treffien kestosta omasta työstään.

Voisin kuvitella että jos me tapailtaisiin niin hän lähettäisi viestejä missä kertoisi työpäivistään...

Ehkä hän haluaa kuulla sun työjutuista. Kerroitko miten pitkän lenkin olit tehnyt edellispäivänä?

Vierailija
8/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo johdu sukupuolesta, tekevät naisetkin samaa. Joka päivä mediassa näkee kuvia julkkisnaisista jossain salilla tai muun vastaavan yleisesti trendikkäänä ja hyväksyttynä pidetyn harrasteen parissa.

Vierailija
9/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän haluaa kuulla sun työjutuista. Kerroitko miten pitkän lenkin olit tehnyt edellispäivänä?

Reps..

Vierailija
10/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 20km pyöräily ei oikein ole kehuskelun arvoinen suoritus. Paitsi jos on ihan sohvaperuna muuten.

Vierailija
11/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo johdu sukupuolesta, tekevät naisetkin samaa. Joka päivä mediassa näkee kuvia julkkisnaisista jossain salilla tai muun vastaavan yleisesti trendikkäänä ja hyväksyttynä pidetyn harrasteen parissa.

Kyllä miehen hyvännäköistä salikuvaa katsoo, naiset harvemmin kertoo että nyt tuli uitua näin monta kilsaa tai pyöräiltyä 13, 4 km

Vierailija
12/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi juuri tietynlaisten ihmisten kannattaisi etsiä toistensa seuraa. Mä käyn töissä kyllä mutta en ole yhtään työorientoitunut.

Tuo ekonominainen voi etsiä sen toimitusjohtajamiehen jonka kanssa puhua elämänsä loppuun asti työjuttujansa.

Ja urheilijamies voi paneutua urheilujuttuihin urheilijanaisensa kanssa.

Vierailija
13/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vain haluavat näyttää että ovat voimakkaita tai kestäviä. Sellainen mielikuva ainakin mulle tulee miehistä, jotka kehuhat urheilusuorituksiaan.

Vierailija
14/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen hyvännäköistä salikuvaa katsoo, naiset harvemmin kertoo että nyt tuli uitua näin monta kilsaa tai pyöräiltyä 13, 4 km

Usealla naisella tuntuu kuitenkin nykyään olevan vastaavanlainen pakkomielle tehdä numeroa siitä, kuinka monta askelta on saanut askelmittariin tai kuinka usein ja kuinka monta tuntia tulee jossain salilla oltua. Aivan yhtä vaivaannuttavaa ja urpoa kuin nuo hiihto- ja uintilenkeillä elvistelytkin. 

Vierailija
15/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 km pyörälenkki kestää reilut puoli tuntia, ei kovin kummoinen suoritus.