Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin saada nopeasti ja varmasti kumppanin vähällä vaivalla?

Vierailija
10.06.2018 |

Haluaisin saada aviomiehen ja perheen sekä mahdollisesti lisää lapsia, jos vielä tärppäisi. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, 40-vuotias nainen, ollut nuorena mallina ja hoikka. Olen keskituloinen ja vakavarainen sekä kahden leikki-ikäisen työssäkäyvä, akateemisesti koulutettu yh-äiti.

En jaksaisi deittailla tai tapailla/kirjoitella vuosikausia ennen asioiden etenemistä enää tässä iässä. Aiempi exäni on varattu ja hankalaluonteinen ja viimeisin exäni (lasten isä) on niin rasittava ja vaarallinenkin, etten haluaisi häntä takaisin. Ensimmäinen miesystäväni on todella vanha (65+) ja tiettävästi varattu, joten en voi turvautua ex-puolisoihini tässä asiassa. Toki siinä pitäisi olla molemminpuolista tunnettakin.

Mutta yksinäisyys alkaa kypsyttää ja haluaisin kunnon ison perheen ja ehkä muuttaa omakotitaloon jonnekin PK-seudun liepeille ja hankkia koiran jne. Siis toteuttaa nuoruuteni perhehaaveet vihdoinkin. Mitä suosittelette?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs lähtien se naiselta on suurta vaivaa vaatinut? 

Tämäpä juuri taisi paljastaa provon eikä kukaan ole vastannut ketjuun.

Kyllä se Suomessa vaivaa vaatii naiseltakin. Pitää mennä jonnekin tyrkylle ainakin. Omassa rauhallisessa arjessa ei välttämättä ehdotuksia ja aloitteita saa.

No onpa vaivalloista mennä tyrkylle

Vierailija
22/29 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele ystäviesi ja työkaveriesi kanssa ja pyydä, että he tutustuttavat sinut sinkkuystäviinsä. :)

(Olisi varmaan vaikeaa olla ruma suomalaismies, joiden pitää yrittää nolata naisia joka ketjussa. Ymmärrättehän, ettei se ole meidän vikamme, ettei yksikään nainen halua teitä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yli-ikäinen. Pois kentältä!

Onko nyt siis niin, että esim. kukaan mies maapallolla ei voi olla minusta enää kiinnostunut tositarkoituksella ikäni vuoksi?!?

Riittäisi siis, että se mies olisi valmis muuttamaan Suomeen kanssani, mutta voisi olla kotoisin ihan mistä vain ja laajalla ikäskaalalla (25-60-vuotias). Joskus lasten aikuistuttua voisin sitten itse olla valmis muuttamaan ulkomaille esim. miehen kotimaahan. Muodollista koulutusta ei tarvitse olla, jos on muuten kiinnostunut asioista ja ihan fiksu ja mukava.

Olen valmis fiksailemaan itseäni nuoremman ja paremman näköiseksi plastiikkakirurgilla, jos se on aivan must. Tämä ei ole provo; olen vain vähän kypsä tilanteeseeni.

T. Ap

Vierailija
24/29 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis ei mulle ainakaan arjessa tule kukaan tekemään ehdotuksia. Tarkoitan siis töissä, kotitalossa käytävässä/hississä tai julkisissa kulkuvälineissä. Ei ole em. paikoissa tehty yhtään aloitetta sitten vuoden 2001, jolloin aloinkin tapailla sitä ehdottelijaa ja se säätö jatkui 7 vuotta.

No ainakaan et sitten joudu kohtamaan sitä paljon puhuttua seksuaalista häirintää :D

Sitä näyttäisivät kohtaavan lähinnä lihavat ja omituisen näköiset naiset, sekä entiset tai hiipuvat julkkisnaiset... 

No siis en ole kohdannut sellaista juurikaan. Nuorempana olin parin raiskausyrityksen kohteena, mikä oli toki ikävä ja vakava asia, mutta ei minua flirtti tai edes pepulle läpsäisy jossain pikkujouluissa haittaa, lähinnä vähän huvittaa. Sen ainoan oikeasti innokkaan työpaikkaflirttailijan kanssa päädyin tosiaan monivuotiseen suhteeseen parikymppisenä.

Vierailija
25/29 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä lähtien kun nainen alkaa näyttää yli 35-vuotiaalta.

Sama pätee mieheen, mutta ikärajaa pitää alentaa, kun vatsakumpu kasvaa ja hiukset pakenevat.

Vierailija
26/29 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seon tuo yh sellanen kirosana, että se syö ne kaikki hyvätkin puolet

Vierailija
27/29 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä kuitenkin vähiten vaivaa joutuisit näkemään jos kokeilisit jotain nettitreffejä. Voit muutaman viestin vaihtaa mielenkiintoisen tyypin janssa, kertoa jo heti alkuun omat toiveesi ja mieskin kertoo omansa. Sitten vaan tapaatte ja toivottavasti kemiat kohtaa.

Itsekin haaveilen ihan samoista asioista kuin sinä. ...ja ehkä aion kirjautua johonkin deittisivustolle. En vaan tapaa arjessani miehiä, enkä viihdy baareissa (enää). Ikää mulla 30-v, myös mallin hommia tehnyt :). 1 alakouluikäinen lapsi.

Vierailija
28/29 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nyt ensin se oikea työpaikka, ettei tarvitse tehdä tämmöisiä aloituksia.

Vierailija
29/29 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä kuitenkin vähiten vaivaa joutuisit näkemään jos kokeilisit jotain nettitreffejä. Voit muutaman viestin vaihtaa mielenkiintoisen tyypin janssa, kertoa jo heti alkuun omat toiveesi ja mieskin kertoo omansa. Sitten vaan tapaatte ja toivottavasti kemiat kohtaa.

Itsekin haaveilen ihan samoista asioista kuin sinä. ...ja ehkä aion kirjautua johonkin deittisivustolle. En vaan tapaa arjessani miehiä, enkä viihdy baareissa (enää). Ikää mulla 30-v, myös mallin hommia tehnyt :). 1 alakouluikäinen lapsi.

Ja itsekin toivon, että jo löytyisi joku, joka haluaisi sitoutua minuun (ja lapseeni) ja haluaisi sitoutua rakentamaan yhteistä elämää ja sitten elämään sitä kanssani. Joku kehen voi luottaa, joku kenen kanssa elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän