Mitä tykkäätte George Clooneysta?
Tykkäättekö?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tykkään. Komea ja vaikuttaa fiksulta. Pidän myös hänestä näyttelijänä ja ohjaajana.
Minä taas en tykkää yhtään juuri siksi, että vaikuttaa vähän tyhmältä.
Ulkonäkö ei miellytä erityisen paljon, mutta älykäs mies joten siitä plussaa.
Hyvä ohjaaja ja osaa näytellä tyhmää tosi hyvin.
Olen aina tykännyt. Hän on silmissäni "kokonaisviehättävä", niin ulkoisesti kuin käytökseltään. Herrasmiesmäinen ja samaan aikaan moderni.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Onhan hän ihan komea ja hymyileväsilmäinen mies, mutta jos hän vastaan tulisi, niin en välttämättä kahta kertaa katsoisi. Hän ei edusta sitä mies tyyppiä, josta olisin kiinnostunut ja ulkoinen komeus pitäisi minut loitolla.
Ei tyyppiäni. Johtunee siitä että muistuttaa jollain tavalla isääni nuorena. Yhhyh.
Tykkään kovasti. On todella komea. Mutta erityisesti hänen panostus hyväntekeväisyyteen on tehnyt vaikutuksen. Ja valitsi vaimokseen fiksun ja koulutetun naisen, joka on tunnettu ihmisoikeusjuristi.
Olen fanittanut häntä ainakin 20v ajan, ei ole eikä tule häntä voittanutta. Äärettömän komea, charmantti, tyylikäs, seksikäs ja fiksu Mies joka ei pidä kynttiläänsä vakan alla eikä ole ahne, pihi pelkän oman etunsa tavoittelija.
I H A N A <3
Ps. Toisen jääkaappini ovessa on 3 kuvaa kys Hrasta, mm se missä hän istuu Harrikan selässä farkuissa ja tummansinisessä t-paidassa mainostaen Omega-rannekelloa. Oi luoja, mikä näky ja profiili kasvoista <3 !!!
N42
Vierailija kirjoitti:
Olen fanittanut häntä ainakin 20v ajan, ei ole eikä tule häntä voittanutta. Äärettömän komea, charmantti, tyylikäs, seksikäs ja fiksu Mies joka ei pidä kynttiläänsä vakan alla eikä ole ahne, pihi pelkän oman etunsa tavoittelija.
I H A N A <3Ps. Toisen jääkaappini ovessa on 3 kuvaa kys Hrasta, mm se missä hän istuu Harrikan selässä farkuissa ja tummansinisessä t-paidassa mainostaen Omega-rannekelloa. Oi luoja, mikä näky ja profiili kasvoista <3 !!!
N42
Onko sinulla raukalla omaa miestä ollenkaan? :D
Tykkään. Komea, ystävälliset silmät ja julkisuuskuva hieno. On myös hyvä näyttelijä ja ääntään voisi kuunnella vaikka kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I H A N A <3Ps. Toisen jääkaappini ovessa on 3 kuvaa kys Hrasta, mm se missä hän istuu Harrikan selässä farkuissa ja tummansinisessä t-paidassa mainostaen Omega-rannekelloa. Oi luoja, mikä näky ja profiili kasvoista <3 !!!
N42
Onko sinulla raukalla omaa miestä ollenkaan? :D
Erikoinen kysymys tässä asiayhteydessä...
On minulla mies, on ollut vähintään yhtä kauan kuin olen Clooneytakin fanittanut.
Objektiivisesti ottaen voidaan sanoa että komea, muttei ole omaan makuuni, vähän liian kliseinen niinkuin vaikka Cary Grant. Teho-ostaston miehistä minuun vetosi huomattavasti enemmän Dr Kovac ja Dr Carter ;-)
Näin siis ajattelin, ja sitten katsoin Teho-ostaston ykköskauden (jota en ollut koskaan nähnyt) joskus vuosia myöhemmin ja ymmärsin yhtäkkiä. Olihan se silloin nuorena aivan tyrmäävä.
Pidän hänestä näyttelijänä, ja useimmista ohjauksistakin.
Ajattelin että on fiksu näyttelijä joka sai vaimokseen fiksun naisen mutta mielipiteeni muuttui kun he osallistuivat Meghanin ja Harryn häihin vaikka eivät kuulu näiden ystäväpiiriin. (Jos vaimo on joskus kauan sitten käynyt samalla kampaajalla/ meikkaajalla kuin Meghan ja ovat pari sanaa siellä vaihtaneet niin se ei mielestäni tee kenestäkään ystäviä. Asun jenkeissä ja moni muu on myös alkanut tapahtuneen jälkeen disliketä pariskuntaa. Onneksi Obamia ohjastettiin olemaan osallistumatta. Siinä kanssa sellainen linssilude-pariskunta että hellurei.
Kyllä tykkään. Komea ja vaikuttaa fiksulta. Pidän myös hänestä näyttelijänä ja ohjaajana.