Miksi juuri minä jäin yksin
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet että voimme sanoa tähän kun et kerro itsestäsi mitään?
Minkälaisia aloitteita olet tehnyt? Miten olet yrittänyt löytää parin?
Kaikintavoin. Jopa epätoivoon asti jolloin lopetin.
Mulla on mennyt mies suhteet aina loppujen lopuksi pieleen joten ole onnellinen että olet yksin
Ei ole minullakaan ketään, ei ole koskaan ollutkaan. Aloittaja voi lopettaa tuon "vain minä ja miksi vain minä"-itsesäälissä rypemisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minullakaan ketään, ei ole koskaan ollutkaan. Aloittaja voi lopettaa tuon "vain minä ja miksi vain minä"-itsesäälissä rypemisen.
Ei se minun hikanole ettei sinulla ole koskaan ollut. Jos minä olen surullinen siitä että ei ole ketään niin mitä se sinua haittaa??
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt mies suhteet aina loppujen lopuksi pieleen joten ole onnellinen että olet yksin
Tuo auttaakin ihan älyttömästi varmasti henkilöä joka ei saa edes parisuhdetta.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
No ei ne parisuhteet aina niin ruusuisia ole. Monet luulevat paremmiksi kuin todellisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
No ei ne parisuhteet aina niin ruusuisia ole. Monet luulevat paremmiksi kuin todellisuus on.
Luuletko, että yksin jääneen mieltä jotenkin parantaa se, että sun suhteet ei toimi? Että olipa hyvä etten saanut koskaan parisuhdetta kun pilalle ne kuitenkin olisi menneet.
Oletko kokeillut nettideittiä? Vaikkapa ekontaktia? Siellä on paljon porukkaa ja omani löysin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut nettideittiä? Vaikkapa ekontaktia? Siellä on paljon porukkaa ja omani löysin sieltä.
Olen ja useaan otteeseen. Kerran löysin nettideitistä suhteen mutta sekin päättyi vuoden yhdessä olon jälkeen.
Ap kysyy miksi jäi yksin.
Ap ei kerro mitään itsestään.
Ap ei halua vastausta, hän kerjää sääliä.
Sussa on jtn sellaista miksi sun kanssa ei haluta olla.
Mitä luulet että voimme sanoa tähän kun et kerro itsestäsi mitään?
Minkälaisia aloitteita olet tehnyt? Miten olet yrittänyt löytää parin?