Vaimo runkkaa vaikka "nukun" vieressä
Mitähän tämä tarkoittaa kun vaimo runkkaa itseään, vaikka olen vieressä... Pari kertaa olen herännyt siihen nytkytykseen ja kerran en ollut edes unessa. Tätä on tapahtunut noin puolen vuoden ajan, sitä ennen ei avoimesti ainakaan vieressäni.
Tarkoittaako tuo äärettömän itsekästä toimintaa vai yritystä herätellä minua seksiin..? Hän ei kuitenkaan ilmaise suoraan, vaikka heräsinkin ja silittelin häntä.
Hän ei osoita lainkaan hellyyttä eikä suutele. Kyllä me siis seksiä harrastetaan, mutta epäilen että hän ajattelee jotain toista masturboidessaan.
Olenko oikeilla jäljillä? Kertokaahan te jotka olette olleet samassa tilanteessa joko runkkaavana naisena tai miehenä, jonka vaimo/tyttöystävä tehnyt noin...
Kommentit (32)
Mä näin kerran kun kaverini, nainen siis, tyydytti itseään. Oltiin mökillä illanvietossa ja muutama jäi sitten yöksi. Itse nukuin sohvalla, yksi pariskunta (jonka mies kuorsasi läpi yön) yläparvella ja tuo nainen makkarissa. Makkarin ovi oli hieman raollaan. Heräsin yöllä ja satuin vilkaisemaan makkariin päin. Kesän yön pikkuhämärässä siitä oven raosta juuri ja juuri näkyi kuinka siellä nainen kipristeli varpaitaan ja peitto kohoili ylös alas siitä pimpsan kohdalta, välillä nopeammin, välillä hitaammin. Sitten vasta tajusin, että herranjumala, se runkkaa! Seurasin hiljaa loppuun asti. Ihan pienen pieni inahdus pääsi naiselta, kun tuli. Voi luoja että mulla seisoi. En maininnut koskaan asiasta mitään, tietenkään, saahan sitä nyt runkata. Ihana näky, vaikkei varsinaisesti mitään näkynytkään.
mimialni kirjoitti:
Minulla on ollut kohta 4v sama ongelma, niinkuin luin näitä kommentteja niin tulin heti itse mieleen miten se on itselle kova pala kun sitä kuuntelee kun alettiin ja mentiin pian naimisiin niin alkoi eka yläkerrasta vibrat soimaa, sit oli seksiä parhaillaan 8-10krt v 18 no vuosi 19 jatkui oltiin nukkuu vaik firmani sohvalla hän sit pimees tekee sit ja työntää sisään mm kynän ja koitti / kysy oonko hereil? Sit alko, sit oikeestaan aina ku tehtiin mun viemäs pitkää päivää nii nukku runkut oli menos.. muutettiin keski-suomeen niin 6kk selibaatis olin kun en ite hakkaa lapaan kun oli nii. Seksirikas suhde alkuun.. tosi alussa lelut mukaan ja niitä kertyy about 80 joista 2 miehille... Olen samaa tehnyt et järkkää laittanut ja sit sekasin ku sikiö, aamusta vaimo hirvelle kuselle ja rutistettuja WC paprui ympäriinsä makkarii. Sit kun oli video valvonta himassa siellä näkyi mm, haluaisin kysyä teidän kohdalta että tekeekö joku tuota asiaa unissaan täysin joka yö voiko olla mahdollistA? Tai esimerkki 4 pvä taaksepäin vaimo kävi "nukkumaan" luin kirjaa, ei mitää kosketusta tai ehdotusta mitä odotin... :( No meni n2h ja sammutin valon ja asetin kädet hänen käsien päälle ja silitin niitä kunnes ns lopetin ja yritin nukkuu, mutta meni n.5min nii tosi näppärästi toinen käsi tönästiin pois, sit hengitys ei ollut raskas enää vaan hiljaisen tasainen hetken ja sitten siirrettiin toista kättä sivummalle ja tiedätte kun se alkaa ei sit voi olla parisängys huomaamat sit kun kurkin nii silmät auki.. kuului kotimaa eka sormien tapast sit dildon.. ku semmosta tunkemista ns se ja sormilla litisee kyl dildollakin ku antaa menee mut sit otti jalan ylös ja kyljelleen ja kuului oikeen raskas nopsa hengitys ja voihkinta välillä, sit aina kun annoin merkkiä et heräsin nii nopee esittää et nukkuu, tää oli se viimeisin. Väittää ettei ikinä muista ja kieltää kaiken.. -.- mitä voisin tehdä asialle ? Tossa ite koen ainakin paskaksi vaikka on 23,5cm ja 5.5paksu ja hän tulee kun tuun sisään kerran mutta tulee todella haluton olo kun tää on päivittäistä, voin sanoo et täällä päin neuvoton ja pyytäisin asiallisia kommentteja, nuorena hakkasi lapaan mut sit 23v lopetin janyt 30v ja Maks 3krt sinä aikana. En ole tässä suhteessa pettänyt mutta luottamus menee sen takia kun ei puhu totta niin itse mietin olisiko se ratkaisu käydä vierais ja vaan jättää sanomatta jos ei kotona kelpaa ja olen bloginut kauniitakin naisia hänen takia mm hänen ainoat kaverit häissä kaaso tos myöhemmin ja toinen frendi jo kirkos mut olin rehellinen. Auttakaa mua tossa että voisiko noinkin järjestelmällinen käsien siirto asennon vaihto äänet yms.silmät auki yms nii mahdollista ? Joka yö.. olen huomannut kyllä seksin aikana että. Vaikka alapäällä antaisin 6 tai 8 kertaa sykkimään ja squirtit sit suulla vaikka 4 ja koittaa lopuksi klitan turvoksiin 2-5orkkuu nii eikö luulis riittävän. Mulle piisaa kaksi.
En oikeasti ymmärrä mitä tässä sanotaan
mimialni kirjoitti:
Minulla on ollut kohta 4v sama ongelma, niinkuin luin näitä kommentteja niin tulin heti itse mieleen miten se on itselle kova pala kun sitä kuuntelee kun alettiin ja mentiin pian naimisiin niin alkoi eka yläkerrasta vibrat soimaa, sit oli seksiä parhaillaan 8-10krt v 18 no vuosi 19 jatkui oltiin nukkuu vaik firmani sohvalla hän sit pimees tekee sit ja työntää sisään mm kynän ja koitti / kysy oonko hereil? Sit alko, sit oikeestaan aina ku tehtiin mun viemäs pitkää päivää nii nukku runkut oli menos.. muutettiin keski-suomeen niin 6kk selibaatis olin kun en ite hakkaa lapaan kun oli nii. Seksirikas suhde alkuun.. tosi alussa lelut mukaan ja niitä kertyy about 80 joista 2 miehille... Olen samaa tehnyt et järkkää laittanut ja sit sekasin ku sikiö, aamusta vaimo hirvelle kuselle ja rutistettuja WC paprui ympäriinsä makkarii. Sit kun oli video valvonta himassa siellä näkyi mm, haluaisin kysyä teidän kohdalta että tekeekö joku tuota asiaa unissaan täysin joka yö voiko olla mahdollistA? Tai esimerkki 4 pvä taaksepäin vaimo kävi "nukkumaan" luin kirjaa, ei mitää kosketusta tai ehdotusta mitä odotin... :( No meni n2h ja sammutin valon ja asetin kädet hänen käsien päälle ja silitin niitä kunnes ns lopetin ja yritin nukkuu, mutta meni n.5min nii tosi näppärästi toinen käsi tönästiin pois, sit hengitys ei ollut raskas enää vaan hiljaisen tasainen hetken ja sitten siirrettiin toista kättä sivummalle ja tiedätte kun se alkaa ei sit voi olla parisängys huomaamat sit kun kurkin nii silmät auki.. kuului kotimaa eka sormien tapast sit dildon.. ku semmosta tunkemista ns se ja sormilla litisee kyl dildollakin ku antaa menee mut sit otti jalan ylös ja kyljelleen ja kuului oikeen raskas nopsa hengitys ja voihkinta välillä, sit aina kun annoin merkkiä et heräsin nii nopee esittää et nukkuu, tää oli se viimeisin. Väittää ettei ikinä muista ja kieltää kaiken.. -.- mitä voisin tehdä asialle ? Tossa ite koen ainakin paskaksi vaikka on 23,5cm ja 5.5paksu ja hän tulee kun tuun sisään kerran mutta tulee todella haluton olo kun tää on päivittäistä, voin sanoo et täällä päin neuvoton ja pyytäisin asiallisia kommentteja, nuorena hakkasi lapaan mut sit 23v lopetin janyt 30v ja Maks 3krt sinä aikana. En ole tässä suhteessa pettänyt mutta luottamus menee sen takia kun ei puhu totta niin itse mietin olisiko se ratkaisu käydä vierais ja vaan jättää sanomatta jos ei kotona kelpaa ja olen bloginut kauniitakin naisia hänen takia mm hänen ainoat kaverit häissä kaaso tos myöhemmin ja toinen frendi jo kirkos mut olin rehellinen. Auttakaa mua tossa että voisiko noinkin järjestelmällinen käsien siirto asennon vaihto äänet yms.silmät auki yms nii mahdollista ? Joka yö.. olen huomannut kyllä seksin aikana että. Vaikka alapäällä antaisin 6 tai 8 kertaa sykkimään ja squirtit sit suulla vaikka 4 ja koittaa lopuksi klitan turvoksiin 2-5orkkuu nii eikö luulis riittävän. Mulle piisaa kaksi.
EO. (niinottaMITTÄpäätäeikäjärkee..??!) =TityTyy..titityyTYY!!?
Meillä minä olen kehottanut vaimoa, 56v runkkaamaan sängyssä jollei saa unta. Monesti myös runkkaamme yhdessä illalla sängyssä, jos emme jaksa nussia. Nykyään useita kertoja kuukaudessa vaimo alkaa yksin runkkaamaan kun minä olen jo melkein unessa. Joskus ole myös yöllä herännyt kun vaimo runkkaa ja tulee. Silloin välillä nain häntä sitten runkkujen lopuksi, ikäänkuin jälkiruuaksi. Ihanaa painaa kalua jo esilämmitettyyn märkään ja kuumaan turvonneeseen pilluun. Samoin aamuisin joskus kun herään on vaimolla runkkaus meneillään, usein myös dildon kanssa. Me olemme tehneet tästä niikuin yhteisen leikin eikä vaimoa nolostuta runkata minun ollessa vieressä. Saa aina paremmin unen päästä kiinni orgasmien jälkeen. Toki myös naimme suht säännöllisesti, ehkä puolet kerroista nainmme, puolet runkataan, joko yhdessä tai erikseen. Vaimo on myös halunnut useampaa miestä kerralla, jonka olemem myös aina silloin tällöin toteuttaneet.
Teetkä vaimollesi orgasmit teidän välisessä seksissä?
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Mikset osallistu?
Nimimerkistä jo tunnistaa sen, joka lukee vain kaks ekaa lausetta, ennen vastaamista. 😂
Meillä myös. Rouva välillä yöllä jos ei saa unta ottaa itselleen sellaisen uniorkun. Olen muutaman kerran herännytkin siihen kun vibra tai satisfyer vaimeasti surisee peiton alla, kiihottaa se minuakin. Pari kertaa olen hyväillyt häntä rinnoista kun nauttii itsekseen ja pehmeästi kuiskinut miten seksikäältä näyttää ja hvältä tuntuu pehmoiset rinnat käsissä, yllyttänyt häntä olemaan tuhma ja fantasioimaan milloin mistäkin. Aivan taivaallista kuulla ja nähdä se orgasmi. Itse runkkaillut myös yöllä ja hän tehnyt minulle samaa. Seksiä meillä kuitenkin on säännöllisesti, eli ei ole mistään 'pois' hänen oma nautintonsa.
Kyllä vaimo saa usean orgasmin ennen kuin minä laukean. Suhtemme alussa oli vaikeuksia orkun kanssa mutta nyt nyt jo kymmeniä vuosia saa aina ja paljon orgasmeja. Varmaan vaan pari kertaa vuodessa jää ilman. Säännöllisestä nussimisesta huolimatta runkaaminen yhdessä, ja erikseenkin, on kivaa vaihtelua. Usein lasken vaimon runkattua ja saatua spemtat yöllä tai illalla pilluun ja sitten naimme aamulla "liukkaille". Molemmat tykkää sitä, ilman esileikkejä vaan kovaa kalua jo spemattuun liukkaaseen pimppaan.
Täällä sama. Vaimo l saa kyllä seksissä orgasmin jja seksiäkin säännöllisesti. "Salaa" hiplaa illalla/yöllä klittaansa ja sätkii orgasminsa. Ilmeisesti jollakin lailla rentoutuu ja "nussittuna" nukkuu paremmin. Taidan sahata parisängyn kahtia niin hiplailkoon rauhassa. Mä voin kairata reiän omalle puolelle ja asennan tekopillun siihen. Sekin varmaan ok, jos pumppaan joka ilta liemet tekopilluun.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten vaikka ajattelisikin toista? Menee aika Orwellinaimselle linjalle jos siihen aletaan puuttua.
Henkistä pettämistähän se on. Minä eroaisin heti jos saisin tietää. Jos toista rakastaa ja kokee intohimoa häntä kohtaan niin jostain muusta henkilöstä fantasioiminen tuntuu lähinnä kuvottavalta. Jos ei tunnu niin suhde on ohi.
Toki jokainen saa ajatella mitä haluaa kenestä haluaa, samoin kun jokainen saa olla parisuhteessa kenen kanssa haluaa. Tai olla olematta.
Olet saanut tuon ongelman aikaiseksi ajattelemalla.
Herkee ajattelemasta, niin ei ole tätä ongelmaa eikä muita ongelmia.
Sillä kaikki ongelmat saavat alkunsa ja syntynsä ajattelun myötä.