Zalandon palautus
Pitääkö se paperinen lähetyslista laittaa mukaan palautukseen? Palautuksen rekisteröinti tehdään joo sähkösesti sielä omilla sivuilla, mut mitä sille paperi lähetyslistalle tehdään palautuksessa?
Kiitos neuvosta 🤗
Kommentit (14)
Nykyään ei tarvitse enää laittaa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö se paperinen lähetyslista laittaa mukaan palautukseen? Palautuksen rekisteröinti tehdään joo sähkösesti sielä omilla sivuilla, mut mitä sille paperi lähetyslistalle tehdään palautuksessa?
Kiitos neuvosta 🤗
Tärkeintä on irrottaa se tarrapaperi, jossa on numero 24 ja liimata se paketin päälle.
Muun voi heittää pois.
Ei tarvitse laittaa, se mainitaan erikseen palautusohjeissa. Sen paketin päälle liimattavan palautustarran perusteella näkevät kuka palauttanut.
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus, laita se paperi mukaan.
Mutta hyvä, että sinä tsiisus olet noin täydellinen, etkä varmasti kysy i-k-i-n-ä mitään tyhmää 😇
Tarra päälle ja netissä teet sen ilmoituksen. Sitten viet paketin sinne mistä haitkin.
Pistä kamat pakettiin, paketti kiinni ja se lähetyslistan tarra siihen entisen tarran päälle (ei viereen, vaan päälle). Vie paketti sinne mistä haitkin ja ota kuitti. Ja säilytä se kuitti.
Kiitos! Nyt olen taas astetta fiksumpi verkkoshoppailija :)
Minun tilaus tuli yhteistyökumppanilta. Silloin piti laittaa se palautuslomake mukaan. Lukekaa aina tilauskohtaiset ohjeet.
Laitan aina. Ihan kaiken varalta.
Ei tarvi viedä samaan paikkaan, mikä tahansa PN-piste käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hyvä, että sinä tsiisus olet noin täydellinen, etkä varmasti kysy i-k-i-n-ä mitään tyhmää 😇
En i-k-i-n-ä, koska olen lukutaitoinen ja ymmärrän lukemani. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En i-k-i-n-ä, koska olen lukutaitoinen ja ymmärrän lukemani. 😇
Etkö ole ikinä väärässä? Narraat