Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa te teette / melankolian selätyksestä

Vierailija
10.06.2018 |

Mitä mukavaa te muut teette viikonloppuisin?
Itse olen jotenkin kyllästynyt, aina on niin samanlaista. Kaikki on periaatteessa hyvin, mies ja lapset on ihan tyytyväisiä, minä kaipaisin jotain vaihtelua ja sisältöä, muutakin kuin kotona oloa, kotitöitä, pihatöitä..
Eilenkin mies touhusi koko päivän tyytyväisenä ulkona ruohonleikkurin/painepesurin/trimmerin kanssa, lapset leikki, juoksenteli ja pomppi trampalla iloisesti, minä tein "autopilotilla" askareita ja olin jotenkin yksinäinen ja surumielinen. Outo melankolia vaivaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi itsellesi joku harrastus, johon voit paneutua sillä aikaa kun muut iloitsevat omista jutustaan. Opettele kalligrafiaa, testaile uusia reseptejä, lue kirjaa, kutsu kaveri/sisko/joku muu kylään, joogaa, meditoi, mene pitkälle kävelylle ja kuuntele vaikka podcastia tai äänikirjaa samalla, ala konmarittamaan kotianne (vain jos kiinnostaa ja tykkäät paikkojen järjestelystä), perehdy johonkin mielenkiintoiseen aiheeseen ja lue siitä kaikki mahdollinen netistä ja kirjaston kirjoista.

Vierailija
2/4 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan sama tilanne. Ymmärrän niin sua. Jotain puuttuu ja kun vain tietäisi mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö puuhata ulkona? Entä jos otaisit kesäksi jonkun pihaprojektin, vaikka jonkun kivetyksen tekemisen, tai polun ja sen päähän alkaisit tehdä vihermajaa syreeneistä tms. Puutarhatöiden sanotaan olevan parasta mielenterapiaa.

Vierailija
4/4 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla oli alkava masennus, kävin juttelemassa ammattilaisen kanssa. Mieheni haki yllättäen avioeroa.

Hänen vinkit oli tee jotain, mistä tulee hyvä olo.

Aloin kartoittamaan mistä tulee hyvä olo ja ne oli ihan älyttömän simppeleitä juttuja.

Tykkään mennä illalla nukkumaan raikkaaseen sänkyyn. Joka aamu on petivaatteet reilu 30 min ulkona ja tämä toteutuu.

Jos sataa kaatamalla, vien tuolin katoksen alle ja laitan siihen.

Tykkään, kun olen hyvässä kunnossa. Jumppaan päivittäin , kuljen fillarilla töihin jne.

Erityisesti tykkään siististä kodista. Käyn joka kk yhden osion läpi kotoa, meiltä lähtee säännöllisesti itsepalvelukirppikselle myytävää.

Lapset ovat viikko - viikko sopimuksella ex.n kanssa.

Kun lapset ovat minulla, teen lyhennettyä päivää ja kun ovat isällään, teen pidennettyä.

Minulla on käytössä tekemistä varten täytetty vihko, kalenterin tapainen. Missä on esim tapahtumia ylhäällä, tiedän niitä on myös vuoden päästä jne.

Teen paljon lasten kanssa silloin, kun he ovat minulla. Kun lapset ovat isällään, teen töitä arkisin ja viikonloppuisin näen ystäviä. Esim riittää, että pyydän sauvakävelemään , nyt lähdetään vintage myyjäisiin. Eväät valmiina, kuten viltti.

Ja myös nautin saavutuksista. Niin hölmöltä kun se kuulostaakin, tykkään avaa kaappien ovia, kun kaikki on järjestyksessä. Ei tule stressiä tekemättömistä töistä, sillä teen ne viikon sisällä.

Juhannuksena teemme joulukortit ja käytän heinäkuussa materiaalit loppuun. Ennen joulua ylimääräiset myyn työkavereille.

Käyn ilmaisissapuistojumpissa ja voin flirttailla kaupassa toisen asiakkaan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi