Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saisi haluta eroon liikakiloistani? Miksi en saisi haluta olla timmissä kunnossa?

Vierailija
09.06.2018 |

Se että olen tällä hetkellä pullukka ei tarkoita, että minun pitäisi tyytyä olemaan pullukka. Haluan olla hoikka ja kiinteä, fyysisesti hyvässä kunnossa ja tuntea itseni haluttavaksi. En halua olla mikään keskinkertaisuuteen tyytyvä harmaavarpunen. Siihen ei pitäisi olla kenelläkään nokan koputtamista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lihavien laihdutukseen suhtaudutaan myönteisesti mutta auta armias kun normaalipainoinen haluaa laihduttaa juuri siihen ihannoimaansa painoon... 

Vierailija
2/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä kiinnosta. Selitä itelles ja mikä  tärkeintä, selittämisen sijaan TEE asioita joilla pääset tavoitteeseesi.

Ihan  turhaan sä meille ulvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap heitä, jotka jatkuvasti itkevät itseään pulskemmille kuinka haluavat olla timmejä ja hoikkia? Kertakaikkisen raivostuttava ihmistyyppi.

Vierailija
4/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sössö tekee näitä provoaloituksia nykyään myös anonyymina :DDD

Vierailija
5/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtäh?

Saat haluta olla ihan millainen vaan. Aiotko tehdä asialle myös jotain?

Vierailija
6/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka estää? Harva vaan jaksaa niiden ikilaihduttajien, jotka tekevät jumalattoman numeron syömisistään joka välissä (juhlissa ulvotaan isoon ääneen, kuinka kauheasti kaloreita mummon tekemässä kakussa on), mutta mitään tuloksia ei näy. Illalla ollaan kuitenkin perse sohvassa käsi sipsipussissa ja kesä kesältä tuhdimmalla kunnossa.

Vierailija
7/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi iik

Vierailija
8/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän lihavien laihdutukseen suhtaudutaan myönteisesti mutta auta armias kun normaalipainoinen haluaa laihduttaa juuri siihen ihannoimaansa painoon... 

Normaalipainoisen laihdutusjuttujen kuunteleminen on kuin seuraisi maalin kuivumista

Vierailija
9/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ap heitä, jotka jatkuvasti itkevät itseään pulskemmille kuinka haluavat olla timmejä ja hoikkia? Kertakaikkisen raivostuttava ihmistyyppi.

Kai sitä saa sanoa mitä haluaa, ihme maailma

Vierailija
10/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä saa sanoa mitä haluaa, ihme maailma

Tottakai saa. Raivostuttavaa se on silti.

Vierailija
11/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia ärsyttää normaalipainoisen laihdutus. Itse yritän päästä hiljalleen BMI 22 -> BMI 20. Olen ollut aikuisiässä pisimpään tuossa hoikemmassa painossa. Nyt pari vuotta tukevampi. Minulla on pyöreät kasvot, näytän helposti "pullealle" kun vähänkin tulee painoa. Olen kyllä yrittänyt salata tämän projektin, mutta sitten kun ei halua väksisin syödä jotain tarjottua pullaa alkaa inttäminen että no kyllähän sinä voit syödä mitä vaan kun olet noin hoikka!!!!! No nyt kolmekymppisenä en todellakaan enää pysty syömään mitä vaan, pitää rajoittaa syömisiä. 

Vierailija
12/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 4-kymppinen nainen ja painanut suunnilleen saman verran viimeiset 20 vuotta. Tosin lihaksia on tullut lisää eli käytännössä kroppa on iän (tai siis treenin!) myötä kiinteytynyt ja parantunut. Jossain vaiheessa alkoi ärsyttää ihmisten kyselyt painostani ja treenimääristäni ja aloin vastata aika tylysti että en omista vaakaa ja en treenaa mitenkään erityisen paljon. Loppuihan se lopulta. On todella omituista, että ylipainoisia ihmisiä on epäkohteliasta haastaa heidän painostaan ja elintavoistaan, mutta hoikka ja kiinteä ihminen on yleistä riistaa jonka tekemisiä ja syömisiä on ok puida. Ja ei, en todellakaan itse tee numeroa syömisistäni, treenimääristäni, painostani tms.

Vierailija
13/13 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa kuunnella kenenkään laihdutusjuttuja. Olen itsekin joskus laihduttanut (normaalipainoisena) enkä kertonut asiasta kenellekään. Laihduttakoot porukka ihan niin paljon kun huvittaa, mutta niitä juttuja ei jaksa kuunnella kukaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan