Kysymyksiä miehille, jotka syystä tai toisesta pitävät pullukoista naisista
1. Miten suhtaudut lihavuuden aiheuttamiin lukuisiin terveyshaittoihin ja siihen että naisystäväsi kuolee niiden takia ennenaikaisesti?
2. Onko mitään rajaa jonka jälkeen nainen on liian lihava ollakseen viehättävä?
3. Oletko itse normaalipainoinen ja fyysisesti hyvässä kunnossa, sosiaalisesti taitava ja hyvä itsetunto?
Kommentit (9)
1. Jokainen on vastuussa omista elintavoistaan. Minulla ei ole naisystävää. Jos olisi, en pyrkisi muuttamaan hänen elintapojaan suuntaan tai toiseen. Toki ottaisin hänet mielelläni mukaan erilaisiin terveellisiin aktiviteetteihin, mutta en ole kiinnostunut olemaan kenenkään personal trainer, eikä minulla siihen olisi riittävää tietotaitoakaan.
2. Vaikea asettaa mitään tarkkaa, ehdotonta rajaa, mutta sairaalloinen lihavuus ei ole viehättävää.
3. Olen normaalipainoinen, mutta en mitään noista muista asioista.
1. Lievä ylipaino ei ole terveydelle haitallista ja se on esteettisesti paljon kauniimpaa ja kauniimpaa kuin lievä alipaino.
2. Jos on sairaalloisen ylipainonen niin ei kyllä viehätä.
3. Olen hoikka. (193cm 82kg)
Nyt kun tulee kesä niin joutuu taas katselemaan tiukkoihin, paljastaviin vaatteisiin pukeutuneita lihavia tai vähintään lievästi ylipainoisia naisia, ei ole nätti näky enkä voi ymmärtää kuka heitä pitää viehättävinä...
Pullukka nainen ei ole sairaaloisen lihava. Ja kyllä laihempikin ihminen voi kuolla ennen aikojaan.
Onko sellaisia muualla kuin jossakin jenkkidokkareissa? Hyvin harvinaista moinen viehätys kaiketi on.
Ei ne laihat/normaalipainoisetkaan naiset ole suojassa sairauksilta. Omassa tuttavapiirissä tuntuu, että päin vastoin.
Sinä olet hassu tämän aiheesi kanssa. Vähän monotoninen ehkä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukka nainen ei ole sairaaloisen lihava. Ja kyllä laihempikin ihminen voi kuolla ennen aikojaan.
Tämä on erittäin vaarallinen ajattelutapa. Jo lievä ylipaino lisää terveysriskejä merkittävästi.
Esimerkiksi monien syöpien riski on kohonnut merkittävästi, vaikka oltaisiin vielä BMI:n mukaan normaalipainon puolella.
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(14)6089…
"Assuming the relationships to be causal, many cancers are attributable to overweight and obesity. Even within normal BMI ranges, higher BMI was associated with increased risk of some cancers"
Tiedätkö yhtäkään henkilöä joka olisi kuollut lievään lihavuuteen? Ja turha valehdella!!!!!
HAKUSANASI ON "LARGE LADIES" ja mälli näppikselle