Onko miehillä paha kolmenkympin kriisi?
Kertokaas mulle, mitä tällainen lause tarkoittaa suomeksi liittyen kolmenkympin kriisiin?
"Tornado tuli ja pyyhkäisi minusta kaiken egon rakentaman illuusion. Tämän myötä turha kuona sisältäni alkoi valua ulos. "
Tässä olen enkä muuta voi – Mikä miehen kolmenkympin kriisi?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo, että sitä ahistaa.
Eiköhän tässä ole perinteinen AIKUSTUMISVAIHE menossa. En ymmärrä miksi sitä pitää kriisiksi kutsua. Kuuluu elämään.
Ei. Stressaa vaan, että nyt pitäis tehdä rahaa, jos joskus. ja luoda tulevaisuus taloudellisesti.
t. m32 av-mamman puoliso
Ylitin 30 niin masennuin vielä enemmän kun ei ole tullut mitenkään elettyä masennuksen, huonon itsetunnon ym. vastaavien asioiden takia eli käytännössä elämä on mennyt hukkaan.
Mulla meni teini-iästä tuohon lähelle kolmekymppiä täysin muunlaisesti kun olen toivonut. Nyt olen alkanut nauttia elämästä oikein kunnolla. Osaan käyttäytyä aikuismaisesti jos tilanne vaatii, mutta tiettyä pilkettä silmäkulmasta ei minulta kukaan saa ikinä vietyä pois.
M30
On hirvee paine, mistä löytäisin seuraavan mirrin pedattavaksi! Kriisi!
Kolmenkympin kriisi ei ollut jostain syystä paha minulla. Uskoisin että neljänkympin kriisi tulee olemaan paha, kun en ole tehnyt elämääni oikein mitään muutosta sen jälkeen, kun valmistuin 2005. Jotenkin jo aavistelen tulevaa kriisiä, kun ikää on 37. Kun olin 27, en aavistellut mitään kolmenkympin kriisin tunnelmia.
Varmaan oleminen helpottuisi, jos hommaisin töitä, tyttöstävän ja ajokortin.
No eipä kyllä mitään erikoisempaa kriisiä tullu. V****tanut koko elämän ja ikää on nyt 40. Ei näy loppua ei.
Vierailija kirjoitti:
No eipä kyllä mitään erikoisempaa kriisiä tullu. V****tanut koko elämän ja ikää on nyt 40. Ei näy loppua ei.
Olisiko se psykoterapia mitään?
Mulla auttoi kun hommasin vähän yli kolmekymppisenä 21v kauniin siron naisen. Kyllä kannatti. Kriisit meinaa unohtu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla auttoi kun hommasin vähän yli kolmekymppisenä 21v kauniin siron naisen. Kyllä kannatti. Kriisit meinaa unohtu.
Eipä iske moiset teinit. Mitäpä puhuttavaa 34v miehellä olisi moisen tytön kanssa? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä iske moiset teinit. Mitäpä puhuttavaa 34v miehellä olisi moisen tytön kanssa? En ymmärrä.
Sitä voi tehdä aivan muutakuin puhua ;)
Se kertoo, että sitä ahistaa.