Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on painoindeksisi?

Vierailija
09.06.2018 |

Voit kertoa myös, oletko tyytyväinen painoosi

Mikä on painoindeksisi?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 162, paino 79 = Painoindeksi 30,1 eli merkittävä lihavuus. En ole tyytyväinen, pitäisi pudottaa vähintään 10 kiloa, niin näyttäisin taas sopusuhtaisemmalta. Kaikki läski on pepussa ja reisissä, vyötärö erottuu eikä maha pömpötä, mutta eipä tuo paljon lohduta. Olen painanut alle 60 kiloa viimeksi vuonna 2000... Huoh.

Omalla kohdallani ainoa keino laihtua on ollut tähän saakka kalorinsaannin rajoittaminen alle 1500 kcal:iin päivässä, mutta jatkuva punnitseminen ja laskeminen kyllästyttää ja silloin kilot hiipivät väistämättä takaisin. Voisi kysyä lääkäriltä, saisiko tyroksiiniannosta vähän nostaa, kun T4v on vuosien varrella hivuttautunut vähitellen alaspäin melkein normaaliarvon alarajalle.

Vierailija
22/23 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16,5. Viimeisin painonnostoyritys johti kahden kilon laihtumiseen. Syön kyllä ihan riittävästi, 2000-3000kcal.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20,5 ja olen 43v. kolmen lapsen äiti (170/60).

Sinänsä paino on ihan ok, mutta olen omimmillani 58kg. Nyt nuo pari kiloa tulevat vatsalle ja rintoihin. En tykkää itselläni tämän kokoisista (70F). Varsinkin nyt tämän ikäisenä koen itseni hieman löysäksi, vatsa just sellainen pömppis ja siinä vielä raskauksien jäljiltä löysää röpelöä ihoa... Juu, pitäisi treenata niitä syviä vatsalihaksia, mutta laiskuus. Kroppani oli pari vuotta todella hyvässä kuosissa kun pyöräilin viikoittain 200-250km ja siihen päälle vielä työ, jossa kävelin paljon. Aikamoinen rääkki oli. Söin kuin hevonen. Taisi mennä jo ylikunnon puolelle, kun tuntui että olin aina vaan väsynyt. Kävin hullu jopa lenkkeilemässä tuon päälle.

Siitä suoraan työn vaihto kotoakäsin tehtäväksi, niin... Nyt tuli hankittua koira mm. juuri sen takia, että jokin pakottaisi liikkeelle. Eiköhän pientä kiinteytystä tule kunhan vaan jaksan käydä kävelyillä, ja kohta taas juoksu lenkillä, tarpeeksi usein.