Haluaisin maistaa Sinkkumiehen
Kommentit (10)
Hyvä kun muistutit. Katkaravut on pakkasesta loppu! *Tekee ostoslistaa .. *
Sinkkumies
Viimeksi kun kävin etnisessä (työkeikka Oulussa) ostin kaikenlaisia floridan scamppeja ja mitälie. Kaikkea mitä vaan löytyi, mutta oon unohtanut ostaa katkiksia, ja simpukoita.
Vaikka on mulla katkiksia kuivattuina.
Sinkkumies
Minä en haluaisi ottaa Sinkkumieheltä mitään vastaan enkä halua maistaa mitään kyseisen henkilön hallussa ollutta asiaa. Itse asiassa en haluaisi edes ajatella kyseistä henkilöä.
Ärsyttääkö muita, kun katkarapujen hinta tuplaantui ja vikana oli "muka" huono sato vuosi.
Eipä vaan hinta ole vuosiin laskenut vanhalle tasolle, jolloin ison pakkauksen sai 10-13 eurolla.
Nykyisin kilohinta huitelee jossain 26 eurossa. Sillähän saa jo sisäfilettä!
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö muita, kun katkarapujen hinta tuplaantui ja vikana oli "muka" huono sato vuosi.
Eipä vaan hinta ole vuosiin laskenut vanhalle tasolle, jolloin ison pakkauksen sai 10-13 eurolla.
Sinkkumies
Syön vain jättikatkarapuja lihatiskiltä ostettuna. Pakastekatkikset haisee ja maistuu ihan pillulle. T: Lesbiino
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sisäfilettä saa -50%-alennuksesta 5 eurolla/kilo. Sitten pistää vaan sen pötkön pakkaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sisäfilettä saa -50%-alennuksesta 5 eurolla/kilo. Sitten pistää vaan sen pötkön pakkaseen.
Ehkä kanan sisäfilettä, muttei nautaa.
Sinkkumies
Minäkin saisi kätevästi hampaiden välit putsattua.