Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tangomarkkinat 2018

Vierailija
09.06.2018 |

Enää 4 tuntia alkuun, jee!

Rakastaako kukaan muu mamma tangoja ja tangomarkkinoita? Mä oon lapsuudesta asti katsonut vanhempieni kanssa niitä ja edelleen tykkään. 🤗

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 minuuttia vielä. Joko mammoilla on Alfatv viritetty? Ap

Vierailija
2/7 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei taida kukaanmuu kattoa Tangomarkkinoita. 😕

Jännä, että viimevuoden voittajat on juontajina. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsottiin tangomarkkinat. Oli "mukava" nähdä siellä vanhat tutut taas osallistumassa. Jos ei kolmas kertantoden sano, niin ...

Vierailija
4/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä katsottiin tangomarkkinat. Oli "mukava" nähdä siellä vanhat tutut taas osallistumassa. Jos ei kolmas kertantoden sano, niin ...

Uusia kykyjä pitäs olla enkä ymmärrä noita "uudelleen yrittäjiä" lainkaan. Enkä kannata. Pari yritystä pitää riittää ja jäädä sitten pois.

Vierailija
5/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin youtubelta yhtä uutta naisosallistujaa. Onhan tytöllä hyvä ääni.

Vierailija
6/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pitkästä aikaa nämä karsinnat.  Naislaulajat oli mun mielestä kaikki ihmeen hyviä.  Se vanhin niistä, joka oli siis jo yli viisikymppinen, on varmaan esiintynyt jo kauan,  lauloi niin ammattimaisesti.  Ja olihan siellä yksi klassisen musiikin edustajakin.  Vaikea sanoa, kuka noista nyt olisi se paras, jolle kruunu kuuluisi. 

Vierailija
7/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku kyllä meni ainakin puoliksi, kun naisista pääsi finaaliin tämäkin 5 kertaa mukana ollut. Ja kaksi muutakin uusintakierroksella. Eli kolme oli, joita en heti muistanut. Nuorin eli Kia oli kyllä hurmaava.

Juontajat olivat kyllä ensteks huonoimmat, juonnot kamalaa potaskaa, olivat tietysti käsikirjoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi