Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen sanoo olevansa treffi ilmoituksessa räväkkä

Vierailija
09.06.2018 |

mitä tästä pitäisi ajatella?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, räväkkä on semmonen kovaääninen kouvolatukka, joka kittaa siideriä tai kaljaa terassilla. Pukeutuu myös "nuorekkaasti" eli esim. liian pieneen nahkatakkiin.

Vierailija
22/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sähäköitä" deittejä kannattaa myös välttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

Ylipainoinen.

Vetää röökiä.

Juo kaljaa.

Kiroilee.

Musta Keravatukka, jota tehostettu violetilla raidalla.

Tribaalitatskoja.

Pukeutuu mustiin huppareihin.

Suomileijonakaulakoru.

Apua, olen varmaan karkoittanut kaikki potentiaaliset ukot pois. Voisin hyvinkin kuvailla itseäni räväkäksi mutta pientä ylipainoa lukuun ottamatta kaikki yllä mainitut ominaisuudet puuttuvat. Pyrin näyttämään huolitellulta, kunnioitan muita, en käytä alkoholia tai tupakkaa, olen korkeakoulutettu ja ihan fiksu. Räväkkyys on mulle ujouden ja epäsosiaalisen luonteen vastakohta, elämänkokemuksen mukanaan tuomaa rohkeutta ja ulospäin suuntautunutta persoonallisuutta. Mutta tämä ketju avasi mun silmät. Noinhan sen helposti tulkitsee. Kiitos! Mutta hei, voisiko joku keksiä paremman termin kuvaamaan sitä mitä yritin selittää?

Tämän vuoksi kannattaa luetuttaa oma ilmoitus jollain kielitajua omaavalla ystävällä. Oma silmä ei aina näe kaikkea.

Vierailija
24/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee räväkkä-sanasta mielleyhtymäksi just kaikki tämä mitä on sanottu. Alkoi oikein hymyilyttää, kun luin.

Ja se kovaääninen noitamainen nauru ihan puistattaa.

Vierailija
25/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos av: laiset. Tästä oli paljon apua. Pysykäämme siis räväköistä kaukana.

Vierailija
26/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkyys tarkoittaa juuri tuota helposti herneen vetämistä nenään ja omien mielipiteiden äärimmäistä laukomista.

Ulkonäöltään minulle ei tule mieleen tatuoitua kuten yllä. He voivat olla millaisia tahansa, tosin heitä yhdistää homssuisuus. Heillä ei siis ole jokainen hiussuortuva järjestyksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän