Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri huomasi ihastukseni ja alkoi

Vierailija
09.06.2018 |

vältellä minua. En millään tavalla maininnut ihastumisesta, mutta hän huomasi sen varmaan sitten silmistäni ja äänensävyistä ja alkoi vältellä minua. Hän ei enää edes tervehdi minua. En ole millään tavalla ahdistellut häntä, eikä ole ollut suunnitelmissakaan. Olemme molemmat varattuja ja kunnollisia ihmisiä. En ymmärrä, miksi pitää noin ilkeästi kohdella.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttely ei ole ilkeyttä. Se on itsensä suojaamista kiusaukselta.

Vierailija
2/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. Työkaveria pitää pystyä tervehtimään, se on asiallista käytöstä. Ymmärrän, jos haluaa olla keskustelematta ja hymyilemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauhistunut pelkästä ajatuksestakin, että luulisit häneltä saatavan jotain vastakaikua. Siksi on hyvä ottaa turhat luulot pois selvästi, että ihastus olisi molemminpuolista. 

Tai sitten hänkin voi olla ihastunut, mutta on tehnyt päätöksen, ettei riko perhettään. Hän on sanonut Tahdon ja tarkoittaa sitä. Näitä potentiaalisia ihastuksia melkein kaikilla mahtuu pitkään liittoon, mutta parhaimmat ihmiset laittaa liittonsa edellä ja antaa tällaisten ihastuksen tunteiden mennä ohi. Sitä on tosirakkaus pitkässä suhteessa. TAHDON.

Vierailija
4/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehtiminen=pettäminen

Mammat on vit*n sekaisin.

Vierailija
5/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan inhoaa sua muuten.

Vierailija
6/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tervehtiminen=pettäminen

Mammat on vit*n sekaisin.

Aloituksista yli puolet on meidän miesten tekemiä.

Vierailija
7/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itseään heikkona joten suojaa omaa parisuhdettaan toimimalla noin.

Vierailija
8/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. Työkaveria pitää pystyä tervehtimään, se on asiallista käytöstä. Ymmärrän, jos haluaa olla keskustelematta ja hymyilemättä.

On paljon ihmisiä jotka eivät tervehdi toisia.

On myös niitä joilla kotona on kumppani, joka saattaa hermostua huhupuheista ja tiedän miehiä jotka alkavat vältellä puhtaasti työkavereiden pelossa. Jos he alkavat huomautella katseista tai tavasta jolla sinä katsot häntä niin alkaa huhut liikkua ja kantautuu myös kotiin.

Vierailija
9/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon ihmisiä jotka eivät tervehdi toisia.

On myös niitä joilla kotona on kumppani, joka saattaa hermostua huhupuheista ja tiedän miehiä jotka alkavat vältellä puhtaasti työkavereiden pelossa. Jos he alkavat huomautella katseista tai tavasta jolla sinä katsot häntä niin alkaa huhut liikkua ja kantautuu myös kotiin.

Huhut alkaa liikkumaan niin nopeasti vaikla vaan jos sekunnin liian kauan katsoit niin työpaikka suhisee, että aijai ihastusta ilmassa kyllä puolisot käy sääliksi.

Vierailija
10/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa, että huhut alkaisivat liikkua tervehtimisestä ja ystävällisestä käyttäytymisestä. Ja miten ne "huhut" kantautuu kotiin saakka?

Vierailija
11/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ahdistaa ja näyttää ettei ole kiinnostunut. Olen tehnyt itse samaa. Sen jälkeen voi olla taas normaalia kun aikaa on kulunut.

Vierailija
12/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi työkaverista viehättynyt varattu nainen joka välttelee ihastuksen kohdetta. En mistään noista mainituista syistä (koska tiedän kyllä muutenkin ettei mitään koskaan tulisi tapahtumaan) vaan koska olen yksinkertaisesti niin ujo, hänen lähettyvillään minulla on vaivaantunut olo. Tuntuu että naamasta näkee sadan metrin päähän että olen ihastunut, ja samalla pelkään että vaikutan kamalan epäkohteliaalta ja välinpitämättömältä kun muka välttelen häntä. Olisi myös mukava nähdä useammin, mutta käytännössä kuitenkin tulee toimittua niin, etteivät tiemme usein kohtaa. Järkevintä olisi tietysti olla normaalisti ja tervehtiä, mutta se on jostain syystä todella paljon vaikeampaa kuin voisi kuvitella. Voi olla että olen jotenkin sosiaalisesti rajoittunut. Huomaan kyllä että silloin jos olen omissa ajatuksissani ja unohdan koko ihastuksen, on helpompaa kohdata hänet ikäänkuin omana itsenäni. Nuo hetket ovat piristäviä.

Vierailija
13/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri!

Vierailija
14/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kauhistunut pelkästä ajatuksestakin, että luulisit häneltä saatavan jotain vastakaikua. Siksi on hyvä ottaa turhat luulot pois selvästi, että ihastus olisi molemminpuolista. 

Tai sitten hänkin voi olla ihastunut, mutta on tehnyt päätöksen, ettei riko perhettään. Hän on sanonut Tahdon ja tarkoittaa sitä. Näitä potentiaalisia ihastuksia melkein kaikilla mahtuu pitkään liittoon, mutta parhaimmat ihmiset laittaa liittonsa edellä ja antaa tällaisten ihastuksen tunteiden mennä ohi. Sitä on tosirakkaus pitkässä suhteessa. TAHDON.

Juuri näin! Ja kunnoitan.

Vierailija
15/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on moukkamaista muuttaa ystävällistä käytöstä epäystävälliseksi sen vuoksi, että huomaa toisen pitävän sinusta. Ystävällisyys kuuluu itselläni hyviin peruskäytöstapoihin ja jos joku ihastuu minuun, en ruoki sitä sen kummemmin, mutta olen ihan samanlainen kuin ennenkin. En käsitä, miten ystävällinen käytös toisia kohtaan olisi vaaraksi perheelleni, en kertakaikkiaan. Ihmeellistä, jos ihminen ei kykene suojelemaan itseään ja perhettään muuten kuin ryhtymällä käyttäytymään epäystävällisesti. Keskenkasvuista, sanon minä. Jos toinen sanoo suoraan, että on ihastunut, sitten asia keskustellaan reilusti läpi ja ainakin minä jatkan ystävyyttä ihan entiseen malliin. Tämä on koettu, pari kertaa elämäni aikana. Hyvin on työkaveruus jatkunut, kaikesta huolimatta.

Vierailija
16/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri on ihastunut muhun. Tervehdin kyllä, mutta välttelen muuten. Jos tulee vastaan, niin saatan poiketa käytävän varrella johonkin huoneeseen, ettei törmätä. Ollaan varattuja momemmat, en ole tippaakaan kiinnostunut. Lisäksi ikänsä puolesta voisi olla isäni. Ahdistaa se kiimainen toljotus ja se, että tulee liian lähelle seisomaan, jos puhutaan jostain työasiasta. Jos astun taaksepäin, niin seuraa perässä. Täysin kykenemätön lukemaan sosiaalisia signaaleja, hän on kiltti ihminen, ikävää olla näin torjuva, mutta koen oloni hänen seurassaan päivä päivältä hankalammaksi.

Vierailija
17/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hirveintä on se, että tutustut vähän paremmin johonkin tyyppiin, tykkäät sen jutuista, tykkäät tyypistä ja sen tavasta tehdä töitä. Sit kaikki luulee että oot ihastunut. Soppa on valmis. Vituttaa. En tiedä oikein pitäiskö vältellä vai pitäiskö olla normaalisti. Vai laitanko kaikille sähköpostilla tiedotteen asiasta. Ihan vaan kaveria haluan olla. Oma avioliittoni voi täysin hyvin. Kyllä naisvaltaiset työpaikat on kamalia juorun pesiä.

Vierailija
18/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kaksi varattua viettää paljon aikaa yhdessä työpaikalla niin muita alkaa kiusaamaan tilanne. Työkaverimiehesi on viisas kun välttelee eikä halua olla kanssasi sen enempää työpaikan yhteishengen vuoksi. Muista  työkavereista on äärimmäisen ikävä seurata kahden kuhertelua "kun ollaan niin hyvät ystävät" jos tietää että molemmilla on puoliso kotona. Vaikka ei mitään enempää olisikaan, mutta sosiaalisesti viisas ihminen ei halua altistaa itseään turhille juoruille.

Vierailija
19/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vältellä minua. En millään tavalla maininnut ihastumisesta, mutta hän huomasi sen varmaan sitten silmistäni ja äänensävyistä ja alkoi vältellä minua. Hän ei enää edes tervehdi minua. En ole millään tavalla ahdistellut häntä, eikä ole ollut suunnitelmissakaan. Olemme molemmat varattuja ja kunnollisia ihmisiä. En ymmärrä, miksi pitää noin ilkeästi kohdella.

Mulla kävi vähän samoin, koitin päästä ehkä liikaa juttusille ja tykkäilen edelleen joka kuvasta mitä hän laittaa instagramiin eikä hän ole tykännyt YHDESTÄKÄÄN mun kuvasta. Ja nyt oli tykännyt mm.toisen työkaverin aivan tylsästä geneerisestä otoksesta. Niin nykyään hän ei enää ees juttele tai hymyile kuten ennen.. meillä oli yksi hetki kun ollanvietossa juteltiin ja lähdettiin pois yhtä matkaa mutta en silloinkaan tehnyt elettäkään häntä kohti. Kaukaa ihaillut vain mutta kai sen siitä huomaa kun yritin jutella paljon jne ja luulen että tuijotan intensiivisesti, tuijotan niin kaikkia kauniita naisia. No joka tapauksessa häntä ei nyt sitten ilmeisesti kiinnosta :D joten koitan back off a little bit.

Vierailija
20/20 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä. Hetken jo kuvittelin että ilmassa on molemminpuolista ihastumista ja vaikka olen varattu niin annoin eräällä tapaamisella vähän siimaa ja näytin selkeästi oman kiinnostukseni. Seuraavan kerran kun tavattiin mies alkoi saman selittää jotain jollekin toiselle perheestään siis vaimostaan ja lapsestaan, niin että takuulla kuulen sen. Tämän jälkeen ei mitään yhteydenpitoa. Ei yhtään mitään. Kaikki viestittelykin loppui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi