Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti-ilmoitus - naisilta apua!

JORMA69
09.06.2018 |

Aion tehdä (lähitulevaisuudessa?) nettiin deitti-ilmoituksen, mutta en nyt tiedä kuulostaako liian sekavalta, jos haen samassa ilmoituksessa uutta rakkautta tositarkoituksella JA pelkkää seksiseuraa?

Kaipaan niitä rentoja kainaloköllöttelyitä iltaisin, ruoan tekemistä yhdessä, viikonloppureissuja ja kesälomien suunnittelua.

Mutta se mikä tietty myös parisuhteeseen kuuluu, ja mikä nyt kelpaisi parisuhteen ulkopuoleltakin, on se seksi!
Sitä mä kaipaan, kunnon panoa. Oikeasti. Sormet pillussa nuolla niin, että nesteet valuu ja roiskuu ja nainen vaikeroi, voihkii ja huutaa! Edestä, takaa, päältä ja alta niin, että perkele sänky hajoaa, taju lähtee ja sperma lentää!

Enemmän mä kuitenkin haluan löytää naisen, jonka viedä treffeille ja rakastua, mutta sillä ei ole kiire.
Sillä on kiire, että pitää saada nakkia sämpylään ja aah aah.

Pelästyttäisikö sut ilmoitus, jossa etsittäisi molempia?

Seuraa etsivänä miehenä jos näkisin naiselta moisen ilmoituksen, ottaisin yhteyttä. Yleensä vaan naisten kanssa joutuu kaiken tekemään päinvastoin, eli tuo ei ehkä olisikaan "ok"? :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap huutelee vielä, että kiikarissa olisi sellaista +- 30v ikäistä naista, joiden mielipiteet kiinnostaa eniten... 

Vierailija
2/2 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Joo-o.

No nimimerkki ainakin provo, mutta itse asiassa toi seksiosuus tossa ilmoituksessa kuumentaisi ainakin minut heti. Kuumensi jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi