Mues jätti mut jo TOISEN kerran viikon sisään
Viime perjantaina 2 kkk seurustelun jälkeen mies sanoi ensimmäisen kerran, että juttu on ohi.
Nähtiin sunnuntaina uudestaan, koska minä (epätoivoinen idiootti) halusin ja mies halusi jatkaa yhdessä. Koki että oli tehnyt virheen.
Eilen klo 22 ilmoitti sitten taas, että syvät tunteet mya kohtaan ovat poissa ja tästä ei tule mitään.
Sanoin, että käyttäytyy törkeästi ja epäreilusti, olisi pysynyt pois jo ensimmäisellä kerralla kokonaan.
Mies lässytti miten ei halua luokasta minua mutta asiat nyt vaan on näin ja ollaan liian erilaisia. Ei ole kuulemma tavannut ketään uutta.
Olemme noin 40v, mies on mua muutaman vuoden nuorempi. meidän piti olla rakastuneita ja heinäkuussa lähteä yhdessä lomamatkalle. Nyt lähden sitten yksin.
Heräsin klo 4 miettimään tätä. suututtaa, tunnen itseni tyhmäksi, olen pettynyt ja surullinen.
Mammat, sanokaa jotain viisasta. Kauanko menee että pääsen yli tästä?
Miksi mies on tuollainen asshole?
Kommentit (13)
Olihan se tietysti tyhmästi tehty, että arpoi tuolleen, mutta 2 kk ei ole niin pitkä suhde. Kyllä siinä vaiheessa tosiaankin pitääkin ottaa eri suunnat, jos ei tunnu oikealta.
Ei muuta kuin nokka pystyyn ja terassille flirttailemaan! Ja ihanaa lomaa 😊
2 kk suhde - pääset yli parissa viikossa, mutta älä enää jojoile.
Ei ole nyt elämä miehellä kokonaisuudessaan hallinnassa. Hyvä, että saat elämääsi rauhaa ja vakautta. Sitä näemmä mieskin etsii, muttei ole vielä saavuttanut. Yritti ilmeisesti sinun "kauttasi" sitä, mutta ei ole vielä tajunnut, että omaa pää pitäisi selvittää ensin ennenkuin ryhtyy suhteita luomaa.
Vaikka nyt sinusta tuntuu petetyltä, kurjalta, epäreilulta ja kaikkea muutakin negatiivista, ajan myötä huomaat, että näin oli paras.
Nyt ylös, ulos ja lenkille. Olet hyvä omana itsenäsi, ethän sinä ole tehnyt mitään väärää. Voit kulkea pystypäin. Aikaa se vie, mutta selviät kyllä, kun et jää "sängyn pohjalle makaamaan" , vaikka kurjalta tuntuisikin.
Mahtava lomamatka tiedossa. Elämä ei saa olla yhdestä ihmisestä kiinni, oma elämäsi on ihan sinusta kiinni. Tsemppiä!
Sanoisitteko naiselle, että hänellä ei nyt ole elämänhallinta ihan kunnossa, jos kahden kuukauden seurustelun jälkeen päättäisikin, että ei tästä nyt tule mitään? Vaikka ap:lle, jos tilanne olisi toisinpäin.
En jojoile, mutta tuntuu pahalta että mulla on vielä tunteita miestä kohtaan.
Harmittaa myös mennä yksin lomalle. Mietin mikä minussa on vikana kun en kelvannut hänelle.
Toivottavasti parissa viikossa helpottaa. Nyt syön jäätelöä sängyssä ja ajatukset kiertää kehää.
Viime launtain itkin, nyt ei itketä, ainostaan ahdistaa.
Miehen mukaan olen liian kontrolloiva ja pidän häntä liian tiukassa otteessa. En ole samaa mieltä, koska esim. tällä viikolla sanoin, että on parempi viettää aikaa erillään iltaisin. Halusin, että hän saa rauhassa miettiä tunteitaan. Tässä sitten lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
En jojoile, mutta tuntuu pahalta että mulla on vielä tunteita miestä kohtaan.
Harmittaa myös mennä yksin lomalle. Mietin mikä minussa on vikana kun en kelvannut hänelle.
Toivottavasti parissa viikossa helpottaa. Nyt syön jäätelöä sängyssä ja ajatukset kiertää kehää.
Viime launtain itkin, nyt ei itketä, ainostaan ahdistaa.
Miehen mukaan olen liian kontrolloiva ja pidän häntä liian tiukassa otteessa. En ole samaa mieltä, koska esim. tällä viikolla sanoin, että on parempi viettää aikaa erillään iltaisin. Halusin, että hän saa rauhassa miettiä tunteitaan. Tässä sitten lopputulos.
sinä halusit määrätä hänen mielestään liikaa
Kiitos kannustuksesta ja yatävällisistä sanoista.
ap
Monet miehet tykkäävät parrusta peräsuolessa, mutta eivät tohdi sanoa asiasta. Joillekin riittää naisen strap-on työntely, toiset haluavat miehekkään miehen peniksen rööriinsä.
Nyt sattuu, mutta anna miehen unohtua. Pitkäaikainen hankaava suhde olisi pahempi. Ehkä mies esitti eikä ollut oma itsensä ja siitä sopivuusharha.
Ei vain uskaltanut/osannut ekalla kertomisellaan olla tarpeeksi sanojensa takana. Ei halunnut loukata, ja siksi suostui vielä yrittämään kunnes todella tajusi tilanteen ja rohkaistui olemaan päätöksensä takana.
Älä takerru, anna mennä. Peiliin katsomisen paikka ehkäpä
Miksi alapeukkuja?
t. ap