Juovuksissa huutelen rappukäytävässä naapureille ja selvittyäni hävettää - tapanko
Kommentit (28)
Eikö kannattaisi mennä vaikka baariin jos on vaikeuksia juomisessa? Siellä kyllä laitetaan rajat jos huutelet liikaa :)
Vähennä juomista, eiköhän käytöskin parane.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.. jaa- a. Älä juo jos se vaikuttaa sinuun noin. Hauskalta tosin kuulosti, suomalaiset ovat niin sisäänpäinkääntyneitä joten minua ei haittaisi jos joku välillä huutelisi. Voisi sanoa että siellä se make taas huutelee mutta kyllä se huomenna on hiljaa. Ja hei, meillä kaikilla on jotain huonoja puolia, ei tuon takia kannata tappaa. Juot vähemmän tai et ollenkaan.
Tämä aloitus oli täällä aiemmin, sillä erotuksella, että ap sanoi soittavansa naapureiden ovikelloa ja avautuvansa heille. Avaus poistettiin.
Oletko saanut jo taloyhtiöltä varoituksia?
Jos huutelusi on kohteliasta niin kai naapurit suhtautuu siihen lähinnä huumorilla...
Minä en juo mutta huudan silti jos mieli tekee.
Oletkohan ap Koivukylästä, meidän rapussa tuollainen tapaus. Ei mua haittaa.
Meidän talossa naapurit huutelee toisilleen selvinä, paljon oudompaa se on.
Jos ei ole pahaa huutelua, niin sinuna en tekisi mitään.
Juomista pitää rajoittaa, jos jälkeenpäin joku hävettää!
No jos ei ole uhkailua niin ei niin paha.
Juo itsesi sellaiseen kuntoon, että huuteleminen porraskäytävässä ei onnistu. Problem solved.
En sinuna olisi huolissani, tuohan on ihann normaalia kännikäytöstä. Eri asia jos selvinpäin huutelisit.
En selvinpäin huutele, enemmänkin karttelen naapureita....
En ymmärrä naapurien häiritsemistä, tapahtui se sitten selvänä tai ei.
Onko työpaikallasi mahdollisuutta hakea hoitoon?
Lopeta juominen, trolli.