Mikä on paras automerkki??
Ja miksi?
Mersu on paras, laadukasta menoa ja tyylikäs
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Toyota Hi-Ace vm. 89
Mulla on -85 hiace.
Kaikenlaisia autoja,merkkejä ym. Tullut ajettua ja rassattua , täytyy sanoa että BMW.
Vierailija kirjoitti:
Lamborghini
Et ole edes kyydissä istunut
No Lada, voi korjata itse, jos on hiemankin mekaniikon vikaa, ei tarvi tietokone insinöörejä hääräämään härvelin äärelle, ja voin varmasti sanoa että lähtee -30 celsius asteella käyntiin, lämmin talvella, erinomainen lämmityslaite, viilee kesällä, kun avaa sivuikkunoita, no tämä merkki ei kai kelpaa nykyajan business miehille/naisille, eihän ne hyvästä mitään tiedä, Mercedes tai BMdoubleWee se pitää olla, joopa joo, kai se niin kai on.
Paras automerkki on se mikä itseä eniten miellyttää. :)
Automerkkiä on mahdotonta sanoa. Jopa automallia on mahdotonta sanoa määrittelemättä ensin käyttötarkoitusta. Jos on tarkoitus ajaa Australian aavikoiden läpi hengissä selviten, niin otan Land Cruiserin. Jos on tarkoitus kruisailla Peso da Réguasta Pinhãoon, niin joku Porsche 911 on ihan soiva peli siihen. Jos on tarkoitus saada nuorilta naisilta sitä itseään, niin silloin ajo-ominaisuuksilla tai itse autolla ei ole mitään merkitystä ainoastaan kyseiseen brändiin liitetyillä mielikuvilla. Eli otetaan tuohon tarkoitukseen vaikka Ferrari 488.