Mikä on paras automerkki??
Ja miksi?
Mersu on paras, laadukasta menoa ja tyylikäs
Kommentit (48)
Vain 6-vuotiaat pojat tietävät tämän. Autot ovat erilaisia ja hintaisia.Sättimisessä ei ole järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cadillac. Koska se vaan on paras.
Jos paskaa ajettavuutta halajat, valitse jenkki.
Kateellinen?
Eipä tuo ole yksin mielipiteensä kanssa. Britit pelkäävät, että saksalaiset laatuautot joutuu pian vaihtaamaan laaduttomiin jenkkikärryihin.
Huvittaa vaan, kun kovimpaan ääneen meuhkaavat audiuskovaiset haukkuvat jenkkejä, vaikka eivät varmaan koskaan ole ajaneet ainakaan hyvällä sellaisella.
Kyllä niillä joilla on varaa kalliisiin audeihin, on niihin varaa joka tapauksessa. Huolenaihe on suurempi tavallisen keskiluokan riveissä. Saksalaiset perusautot hakkaavat laadussa amerikkalaiset perusautot mennen tullen, mutta niihin ei välttämättä ole enää varaa keskiluokalla.
Wartburg,on mahtavat ajo-omiTUIsuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen?
Eipä tuo ole yksin mielipiteensä kanssa. Britit pelkäävät, että saksalaiset laatuautot joutuu pian vaihtaamaan laaduttomiin jenkkikärryihin.
Huvittaa vaan, kun kovimpaan ääneen meuhkaavat audiuskovaiset haukkuvat jenkkejä, vaikka eivät varmaan koskaan ole ajaneet ainakaan hyvällä sellaisella.
Minä olen se, joka jenkkien ajettavuutta paskaksi sanoi. Olen ajanut jenkeillä jo viime vuosituhannella, oletko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen?
Minä olen se, joka jenkkien ajettavuutta paskaksi sanoi. Olen ajanut jenkeillä jo viime vuosituhannella, oletko sinä?
Täytyy myöntää etten ole. Viime vuosituhannen jenkeillä kylläkin. Käyttis on premium tältä vuosituhannelta eikä siinä mitään vikaa ole, mutta ei se yhtä hyvä ole kuin nuo vanhemmat.
Volvon, Audin, Bemarin ja Mersun mukana tuntuu usein tulevan lisävarusteena krpä otsaan. Ei kiitos.
Ei ole mielipideasia, toyota on teknisesti niin ylivertainen että keskustelu on loppu
1. Mersu
2. Jaguar
3. Ford (se oma auto! 😅)
Vierailija kirjoitti:
Kia on järkevä ostos 👍
Köyhän Ihmisen Auto
Yleensä se paras tuntuu olevan se mikä kunkin omalta autopaikalta löytyy...
Pitkän harkinnan jälkeen myin asuntoni ja ostan Aston Martinin.
Pihkura kun Aston Martin lanseerasi mallin Rapid, kului pari, kolme vuotta ja joka tuhannen Opel Insignia, Toyota joku-jota-en-muista, toi markkinoille samanlaiden irvileuan kuin AM.
Toyota Hilux. Kestää, kestää ja kestää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mielipideasia, toyota on teknisesti niin ylivertainen että keskustelu on loppu
Et ole tainnut premiumautossa olla kuin kyyditettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaivattaisiin vähän lihaa noiden väitteiden ympärille. Mikä Toyotan tekniikassa on ylivertaista muihin valmistajiin verrattuna?
Vierailija kirjoitti:
Kerroppas miten se on teknisesti ylivertainen? Kehittyinein? Ei. Kestävin? Ei.
Paljonhan sitä on myyty, koska yleisesti hinta/laatu suhde on hyvä ja varaosat suht edullisia. Jos edullisen ja kestävän karvalakki auton haluaa ilman kummempia mukavuuksia niin onhan se sillon ok.
Audi A5 Coupe ennen uutta sukupolvea (vm. 2016 asti)
Huonosti tehty jenkkipaska nyt vaan on kaukana parhaasta...