Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohoh - Marabou on Suomen suosituin suklaa!

Vierailija
08.06.2018 |

Eipä olisi uskonut, mutta ei ole vaikea uskoa fazerin nykyisellä laadulla

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalainen suklaa on vaan parempaa. Siitä ei pääse mihinkään.

Vierailija
2/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marabou - Suomen Tuhnuin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, miltä Fazerin Sininen maistuu. Mm... Marabou on vaan niin paljon parempaa.

Vierailija
4/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää kamalan makeasta niin Marabou. 

Vierailija
5/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalainen suklaa on vaan parempaa. Siitä ei pääse mihinkään.

Ei ole. Argumenttisi on väärä.

Vierailija
6/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosien aikana olen huomannut, että olen alkanut saamaan erään nimeltä mainitsemattoman kotimaisen brändin suklaasta aftoja??! Vaihdoin ruotsalaiseen ja nyt voin puputtaa suklaata taas ihan rauhassa ilman kipeitä rakkuloita... oishan se kiva tukea suomalaista, mutta kaikki hyvä pitää näköjään aina pilata :/

Vierailija
7/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelsiinikrokantti <3

Vierailija
8/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt Fazerin levysuklaista, joskus muinoin esim. Geisha-konvehdit olivat kyllä hyviä vaan ei enää. Eli tavallisista marketeista ostan Marabouta, useimmiten kyllä Lidlin pähkinäsuklaata jos jotakin.

Vierailija
9/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer on pilannut omat tuotteensa. Esim. se pähkinäsuklaa on ihan vitsi - saattaa olla monta riviä ilman pähkinän pähkinää.

Ostan nykyisin Marabouta tai sitten niitä Lidlin manteli-ja hasselpähkinäsuklaita.

Vierailija
10/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi Marabou on kamalan makuista. Liian makeaa ja muutenkin pahaa. Suomalaiset ostaa sitä vaan luultavasti, koska se on halvempaa.

Vierailija
11/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan maraboukin pilataan sillä "vähemmän sokeria"-hömpötyksellä, mitä on nykyään joka tuotteessa

Vierailija
12/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marabou on ihan liiaan ötläkkää

Vierailija
13/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön tällä hetkellä Lindt 85% tummaa suklaata.

En pysty ymmärtämään miten pystytte syömään marabouta, sehän on pelkkää voita ilman kaakaota :D

Vierailija
14/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marabou ei ole kovin hyvää saati laadukasta suklaata, mutta toisaalta laatu on pysynyt samana. Maistuu minusta ihan samalta kuin 80-luvullakin. Fazerin palmuöljytuotteiden saippuainen suutuntuma ei miellytä, ja jotenkin siitä perus-sinisestäkin on onnistuttu saamaan maku pois. Jos siis näistä jompaa kumpaa ostan, valinta on Marabou. Välillä tekee mieli syödä tuttua perussuklaata.

Vierailija
15/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marabou on liian makeaa ja liian vähän kaakaoa. Ei edes maistu suklaalle.

Vierailija
16/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
17/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta enää yhdenkään Mondelez Internationalin omistukseen kuuluvan brändin tuotteita. Reklamoin viallisesta Maraboun tuotteesta jo helmikuussa ja yhä edelleen odottelen jo KOLMEEN KERTAAN luvattua hyvitystä. Maraboun lisäksi olen siis järjestelmällisesti jättänyt mm. kaikki Milkat, TUCit, Oreot ja  Tobleronet ostamatta. Maiskutelkaa te vain appelsiinikrokanttejanne ja antakaa multikansallisten jättien monopolisoida markkinat ja haalia teidän typerien kuluttajien vähät rahat.

Vierailija
18/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin mainokset ovat nykyisin niin sekalaisia. Missä brändi ja tasokkuus?

Vierailija
19/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmuöljyn jättämä kalvo suussa, ei kiitos Fazerille.

Vierailija
20/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en osta enää yhdenkään Mondelez Internationalin omistukseen kuuluvan brändin tuotteita. Reklamoin viallisesta Maraboun tuotteesta jo helmikuussa ja yhä edelleen odottelen jo KOLMEEN KERTAAN luvattua hyvitystä. Maraboun lisäksi olen siis järjestelmällisesti jättänyt mm. kaikki Milkat, TUCit, Oreot ja  Tobleronet ostamatta. Maiskutelkaa te vain appelsiinikrokanttejanne ja antakaa multikansallisten jättien monopolisoida markkinat ja haalia teidän typerien kuluttajien vähät rahat.

Niin maiskuttelenkin, kiitos. Nom nom nom.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi