Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohoh - Marabou on Suomen suosituin suklaa!

Vierailija
08.06.2018 |

Eipä olisi uskonut, mutta ei ole vaikea uskoa fazerin nykyisellä laadulla

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en osta enää yhdenkään Mondelez Internationalin omistukseen kuuluvan brändin tuotteita. Reklamoin viallisesta Maraboun tuotteesta jo helmikuussa ja yhä edelleen odottelen jo KOLMEEN KERTAAN luvattua hyvitystä. Maraboun lisäksi olen siis järjestelmällisesti jättänyt mm. kaikki Milkat, TUCit, Oreot ja  Tobleronet ostamatta. Maiskutelkaa te vain appelsiinikrokanttejanne ja antakaa multikansallisten jättien monopolisoida markkinat ja haalia teidän typerien kuluttajien vähät rahat.

Sama täällä! Mutta olen  luovuttanut hyvityksen suhteen, oikeastaan jo toivon etten saa sitä ikinä. Sähköposteihin vastaillaan kaavamaisesti ja kerta toisensa jälkeen lupaillaan laittaa "lähetystä eteenpäin mahdollisimman pian", silkkaa kusetusta.

Vierailija
22/48 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää kamalan makeasta niin Marabou. 

Sitä varten on Panda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en osta enää yhdenkään Mondelez Internationalin omistukseen kuuluvan brändin tuotteita. Reklamoin viallisesta Maraboun tuotteesta jo helmikuussa ja yhä edelleen odottelen jo KOLMEEN KERTAAN luvattua hyvitystä. Maraboun lisäksi olen siis järjestelmällisesti jättänyt mm. kaikki Milkat, TUCit, Oreot ja  Tobleronet ostamatta. Maiskutelkaa te vain appelsiinikrokanttejanne ja antakaa multikansallisten jättien monopolisoida markkinat ja haalia teidän typerien kuluttajien vähät rahat.

Oothan sä niitä itsekin maiskutellut.

Vierailija
24/48 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes muista, miltä Fazerin Sininen maistuu. Mm... Marabou on vaan niin paljon parempaa.

Miten voi sanoa, että on parempaa, jos ei muista miltä toinen maistuu? Itse voin sanoa, että Marabou on makeamman ja rasvaisemman makuista. Mutta kai silläkin on suosijansa sitten. Itse en pidä siitä niin paljoa.

Vierailija
25/48 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin sininen on ykkönen. 45 senttiä 100 grammaa. Hintalaatusuhde kohillaan.

Vierailija
26/48 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marabou on kyllä aika ällömakeaa suklaata, kuten moni on jo sanonutkin. Maistuu melkeimpä vaan sokerille. Jotkut Maraboun suklaat on ihan hyviä, esim itse pidän siitä missä on kokonaisia pähkinöitä. Myös tuo salta mandlar eli suolaiset mantelit levy on ihan ok.

Fazerin suklaissa maistuu kaakao. Kuten pitääkin. Ei ole sellaista yltiömakean sokerista kuten Marabou. Mutta totta että Fazer on pilannut monet suklaansa nyt sillä palmupaskalla.

On kyllä typerä konserni koko Fazer. Itseään ampuvat vaan jalkaansa tuolla palmu hömpötyksellä. Vain siksi koska on halvempaa lyödä sitä palmupaskaa sinne? No toivottavasti on kivaa kun ihmiset ei sitten osta Fazeria enään niin paljon kuin ennen. Oispa kiva tietää, onko Fazer suklaiden myynti yhtään laskenut viime aikoina?

Joskus kysyin Fazerilta että miksi ovat pilanneet suklaansa palmuöljyllä. Tuli niin robottimainen liirumlaarum vastaus että antaa olla.

Vierailija
27/48 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

marabousta tulee suuhun etova rasvakalvo, joka maistuu eltaantuneelle.

Vierailija
28/48 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se Lidlin hasselpähkinäsuklaa on ihan parasta. Kunnolla pähkinää!

Vierailija
29/48 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marapuu on liian makeaa suklaata minun makuuni. Vatserin sininen on edelleen ykkösenä listallani.

Vierailija
30/48 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa, onko Milka saman makuista kuin Marabou?

Vierailija
31/48 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Eipä löydy, koska paskatrollihan se tämäkin. Viimeisimmän mellitilaston (siis kaikki makeiset) ykkösenä komeilee Fazerin sininen ja top kympissä useita fasun tuotteita mm geisha, pätkis ja kismet. Ainuttakaan maraboun tuotetta ei top kymppiin mahdu, joten se siitä.

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000005444493.html

.

Vierailija
32/48 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Taloussuklaa on parasta, sitten tulee Sininen. - ei palmuöljyä.

Marabou on mulle liian makiaa, mutta mies tykkää.

Vierailija
33/48 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Bellarom suklaat on hyviä.

Vierailija
34/48 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalainen Stratos on hyvää suklaata, vahinko vain että ei myydä kaikissa kaupoissa.

Vierailija
35/48 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakasuklaa on parasta.

Vierailija
36/48 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostaako joku aikuinen suklaata itselleen muulloin kuin jouluna??? Jouluna syön jonkin verran suklaata, Fazerin.

Vierailija
37/48 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ostaako joku aikuinen suklaata itselleen muulloin kuin jouluna??? Jouluna syön jonkin verran suklaata, Fazerin.

Siis syökö joku vttu jouluna suklaata? Kaikkea sitä kuuleekin.

Vierailija
38/48 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marabou on hyvää, Fazerin suklaassa maistuu lähinnä suola.

Vierailija
39/48 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marabou on ihan parasta! Ooohhh...ei vitsi, tuli heti mieleen Maraboun maitosuklaa ja oreo...nams nams. Tänään on kyllä aivan pakko saada sitä!😛

Vierailija
40/48 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Fazerin suklaita syönyt vuosiin. Töissäkin on jatkuvasti tarjolla, mutta ei tee mieli yhtään. On niin suolaista ja oudon makuista. Itse ostan maraboun dubbelnougatia ja sweitsinpähkinää.