Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantain känniketju

Vierailija
08.06.2018 |

On niin tylsää että pakko viritellä edes tänne jotain. Mitäs muiden iltaan? Täällä jätkät ropaa autoa kuntoon huomisen reissua varten, mä yritän viihdyttää itseäni lonkeron kanssa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou! Toinen pullo (mietoa) viiniä menossa. Nautin rauhasta ja suunnittelen tulevien matkojen yksityiskohtia. Niin ja tuo viinin määrää.. Aloitin jo päivällä :)

Vierailija
2/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen raittiina ja kaikki rakastaa minua kuin Jeesusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellou! Toinen pullo (mietoa) viiniä menossa. Nautin rauhasta ja suunnittelen tulevien matkojen yksityiskohtia. Niin ja tuo viinin määrää.. Aloitin jo päivällä :)

Ei paha määrä ollenkaan. Mä oikeastaan siksi tässä tissuttelen että on huomisen reissulle parempi kesto. Ns. suojakänni siis.

Ap

Vierailija
4/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina, nousuhumala ja känni sopii hyvin yhteen. Pullo kirkasta -ja aah, ihana olo.

Vierailija
5/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti viettää leppoisaa iltaa miehen kanssa mut tossa se ropaa kaverin kanssa autoa. Olin mä muutaman tunnin mukana mutta ei jaksa enää. Ois sitä muitakin autoja huomisen reissuun.

Tulin sisälle tissuttelee koiran kanssa. 😂

Vierailija
6/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Midnight - Vampires

Vahva urheiluruututatsi tuossa synakuviossa...vai oliko se sittenkin Don Henleyn joku biisi?

Vierailija
7/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kännissä vai ette? Vähän nyt skarppausta näihin viesteihin, selvät kirjoittelee kuinka yksi lonkero on juotu.

Vierailija
8/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kohta mennä saunaan ja sitten korkkaan pari siideriä.

Nyt katson sotaleffaa pearl harbor <3

Vierailija
9/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita menny poullollieb stop Li ia

Vierailija
10/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä viini maistuu?

Nimim. viimeiset puoli vuotta ollut raskaana

Vierailija
11/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kännissä vai ette? Vähän nyt skarppausta näihin viesteihin, selvät kirjoittelee kuinka yksi lonkero on juotu.

Olen mä. On vaan pakkomielteenä oikeinkirjoitus niin se ei näy.

Oi kun näkisit tämän autocorrectin käytön täällä. 😂

Ap

Ps. Edelleen vituttaa. Juon koiran kanssa (koiralla vettä vaan) ja äijät ropaa. Hieno lomanaloituspäivä.

Vierailija
12/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon frendin kanssa olutta ja viiniä meillä. Kohta puolin lähdetään luontoon seikkailemaan, ottamaan olutta luonnon keskelle. Hieno metsäpaikka tuossa vieressä, siellä on kiva katsella samalla peuroja ja huuhkajia. Joskus sattuu näkemään myös ketun, hirven ja mäyrän. Paljon kivempi kuin joku baari. Joo ei mölytä siellä, annetaan luonnoneläimille rauha ja kerätään omat roskat ja tölkit myös pois sieltä.

Vierailija
13/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna vasta kännit.

Vierailija
14/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä viini maistuu?

Nimim. viimeiset puoli vuotta ollut raskaana

Puoli vuotta niin pääset taas maistamaan.

Ap, oli kusipää(ex) miehen takia aikanaan vuosia juomatta kun olin 24/7 lasten kanssa. Pidä sä paremmin puolesi.

Vierailija
15/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ps. Edelleen vituttaa. Juon koiran kanssa (koiralla vettä vaan) ja äijät ropaa. Hieno lomanaloituspäivä.

Mä pesen pyykkiä ja roikun täällä netissä. Kirjoitin kirjeen (mailin) rakkaalle ystävälleni ja toinenkin pullo on huvennut pohjiin :) Vielä varmaan kolmaskin aukee, huomenna saan nukkuu vaikka koko päivän! Joskus tulee yhdestä lasista känniin, nyt taas ei mikään riitä...

Vierailija
16/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-45 kirjoitti:

Juon frendin kanssa olutta ja viiniä meillä. Kohta puolin lähdetään luontoon seikkailemaan, ottamaan olutta luonnon keskelle. Hieno metsäpaikka tuossa vieressä, siellä on kiva katsella samalla peuroja ja huuhkajia. Joskus sattuu näkemään myös ketun, hirven ja mäyrän. Paljon kivempi kuin joku baari. Joo ei mölytä siellä, annetaan luonnoneläimille rauha ja kerätään omat roskat ja tölkit myös pois sieltä.

Oi, mä haluan tulla katsomaan kettua! Vaan kerran nähnyt sellaisen meidän pihalla. Huuhkaja on myös mulle harvinainen näky.

Ei baaria, kotiterassi vaan ja huomenna lentokenttä.

Ap

Vierailija
17/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä pesen pyykkiä ja roikun täällä netissä. Kirjoitin kirjeen (mailin) rakkaalle ystävälleni ja toinenkin pullo on huvennut pohjiin :) Vielä varmaan kolmaskin aukee, huomenna saan nukkuu vaikka koko päivän! Joskus tulee yhdestä lasista känniin, nyt taas ei mikään riitä...

Niin ja olen 1. vastaaja, jos joku nyt tätä seuraa :)

Vierailija
18/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki juopot, vetäkää ittenne koomaan. Olisi kaikille parempi niin.

Vierailija
19/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m-45 kirjoitti:

Oi, mä haluan tulla katsomaan kettua! Vaan kerran nähnyt sellaisen meidän pihalla. Huuhkaja on myös mulle harvinainen näky.

Ap

Kiva kun tykkäät luonnosta ja eläimistä, me ollaan tämmösiä rauhallisia heppuja jotka tykkäävät luonnon rauhallisuudesta ja saa puhua kaikista maan ja taivaan välistä kaikessa rauhassa. Toki myös välillä käydään baareissa katsomassa minkälaisia naisia siellä sattuu olemaan. Harvoin niitä metsässäkään on. :D

Huomenna lentokentälle? Mihin matkustat, jos saa kysyä?

Vierailija
20/35 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m-45 kirjoitti:

Ap

Kiva kun tykkäät luonnosta ja eläimistä, me ollaan tämmösiä rauhallisia heppuja jotka tykkäävät luonnon rauhallisuudesta ja saa puhua kaikista maan ja taivaan välistä kaikessa rauhassa. Toki myös välillä käydään baareissa katsomassa minkälaisia naisia siellä sattuu olemaan. Harvoin niitä metsässäkään on. :D

Huomenna lentokentälle? Mihin matkustat, jos saa kysyä?

Mä rakastan luontoa, puolet lapsuudestani vietin metsässä ja nyt tykkään käydä lasten kanssa kansallispuistoissa ja luonnonsuojelualueilla. Rakastan eläimiä (paitsi hämähäkkejä pelkään hulluna mutta en halua tappaa niitäkään).

En matkusta huomenna, kiihdytyskisoja menen katsomaan. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi