Mies maiskuttaa syödessään
En tiedä kauanko kestän. Olen joskus asiasta sanonut ja hän aina loukkaantuu. lopettaa täysin sillä hetkellä syömisen, unohtaa kohta asian, ja maiskuttaa hetken päästä taas. Isoon ääneen ja suu auki. Hänellä on myös ärsyttävä tapa työntää lusikallinen ruokaa suuhun ja sitten aloittaa kertomaan jotain tarinaa, siis ruoka siellä suussa edelleen. Raivostuttavaa!
Ja jos joku kysyy miesvalinnasta, että miksi nyt vasta useiden vuosien jälkeen valitan. En ole ehkä kiinnittänyt tuohon huomiota aiemmin.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans lussuttava mies. Jogurtin syömisäänet ovat kauhuelokuvaa pahimmillaan. Ja sitä närästymisen määrää jos siitä mainitsee!!
Ärsyttävää, että ihminen ärsyyntyy, jos hänelle mainitaan huonosta tavasta. Onko hän kuuro, jos ei kuule omaa maiskutustaan?
Mies hotkii, mässyttää, louskuttaa, nakertaa ruokaa ja hinkkaa veistä lautaseen täpöllä ja kolistelee aterimia. Sitten röyhtäilee järkyttävän isosti ja kovasti. Käytöstavat hävinneet täysin??
Miten mies suhtautuu jos itse alat tekemään samoin? Ehkä tajuaisi miltä se kuulostaa.
Ennen oli työkaverina mies, joka läykyytti ja mässytti ja ryysti. Teki monesti potkia siltä pää irti ja lähdin aina ruokatilasta pois, jos vain pystyin. Nyt tuli taas muistot mieleen ja yököttää. En ikinä ottaisi mässypäätä samaan taloon asumaan. Ei 50-vuotiasta enää pysty opettamaan kuin mässyttämällä itse päin näköä.
Ennemmin pettävä narsisti kuin mässyttäjä. Pahempaa hermosahaa ei ole olemassakaan.
Hyi! En kestä myöskään sitä että puhallellaan ruokaan, antaisi jähtyä vain ilman puhalteluja tai että ryystetään kahvia kun ei malteta odottaa sen jäähtymistä. Purukumin pureskelun ääni on kyllä kamalinta 🤮
Tapailin joskus miestä, joka söi ihme asennossa naama melkein lautasessa kiinni.
Silleen kumarassa asennossa ja hotki ruokaa ihan järjetöntä vauhtia.
Lisäksi ryysti juomaa isoon ääneen.
Oli ihan h*lvetin raivostuttavaa, lopetin suhteen lyhyeen. 😆
Ex mässytti ja poikakin usein. Pojan voin ehkä vielä koulia, exää en kyennyt. Teki joskus mieli mässyttää takaisin, mutta en kyennyt.
Töissä samassa huoneessa istuva ryystää kahvinsa niin voimallisesti, että huulet tuskin koskettavat kupin reunaan. Eikä koskaan juo kuppia tyhjäksi, vaan puolityhjiä kuppeja lojuu työpisteellä. Kylmän kahvin haju on oksettava!
Mun työpaikalla oli yks 3-kymppinen luonnostaan tosi kaunis nainen, mutta hän näytti ja kuulosti aivan lehmältä, kun mässytti ja jauhoi suu auki purkkaa.
Mun mies - voi jumalauta mikä ryystäjä ihan sama mitä syö. Kaikki ruoka pitää imeä aterimelta suuhun kuin joku huippuimuri, mitään ruokaa ei voi viedä haarukalla/lusikalla suuhun ja pureskella suu kiinni.
Ei turhaan ole sanottu, että työhaastattelukin kannattaisi pitää ravintolapöydässä, että näkee, millaisin pöytätavoin rekrytoitava on varustettu. Ei voi ottaa riskiä, että firmaan palkataan juntti, jota ei voi missään esitellä. Sama pätee puolisoon.
Vierailija kirjoitti:
Mun työpaikalla oli yks 3-kymppinen luonnostaan tosi kaunis nainen, mutta hän näytti ja kuulosti aivan lehmältä, kun mässytti ja jauhoi suu auki purkkaa.
Mun mies - voi jumalauta mikä ryystäjä ihan sama mitä syö. Kaikki ruoka pitää imeä aterimelta suuhun kuin joku huippuimuri, mitään ruokaa ei voi viedä haarukalla/lusikalla suuhun ja pureskella suu kiinni.
Ei hitto mikä mielikuva :D
Mun ex söi suu auki ja suuttui joka kerta kun sanoin siitä. Sanoi vielä että mä vaan haluan valittaa jostain.
Ihana vertaistukiketku, eikä vielä kertaakaan lässytystå misofoniasta.
Maiskutus vaan on ällöttävää ja ällöttävyyskerroin tosiaan kasvaa kun intohimo on loppu. Tosin vaikuttaa osaltaan siihen intohimoon.
No meilläpä mies lussuttaa kaurapuuroa/jugurttia nopealla frekvenssillä ja laittaa kerrallaan yhden millilitran suuhun. Miten niin pientä määrää pystyykin lussuttamaan niin kovaåänisesti.
Mutta se pahin....samaan aikaan takahampaat kolkkaa yhteen klonklonkklonkklon.
Ja tietysti ärsyyntyy ja loukkaantuu jos huomautan. Pakko vaan poistua paikalta
Yööööörghhhhghg 😭🤮🤮🤬🤬
Vierailija kirjoitti:
No meilläpä mies lussuttaa kaurapuuroa/jugurttia nopealla frekvenssillä ja laittaa kerrallaan yhden millilitran suuhun. Miten niin pientä määrää pystyykin lussuttamaan niin kovaåänisesti.
Mutta se pahin....samaan aikaan takahampaat kolkkaa yhteen klonklonkklonkklon.
Ja tietysti ärsyyntyy ja loukkaantuu jos huomautan. Pakko vaan poistua paikalta
Yööööörghhhhghg 😭🤮🤮🤬🤬
Mun miesystävä tekee nimenomaan tota hampaiden hakkaamista yhteen. Joka puraisulla ne kalahtaa yhteen niin, että mun tekee pahaa. Eikö ne hampaat jo hajoa tuollaisesta? En voi käsittää. Olen maininnut asiasta muutaman kerran, mutta lienee turhaa...en usko, että tiedostaa sitä tarpeeksi muuttaakseen asiaa. Välttelen parhaani mukaan samassa huoneessa syömistä. Onneksi ei asuta yhdessä, en kestäisi joka päivä kuunnella.
Ja sitä ruokaa voi mätkyttää karmean kuuloisesti myös suu kiinni. Mies tekee tätä, syö muka mielestään siististi kun syö suu kiinni mutta se kamala mätkytys kuuluu silti.
Olen pitänyt turpani tulossa, mutta kohta räjähdän. MIKSI PITÄÄ MAISKUTTAA HERMOT MENEE. Mies vielä itse valittaa jos joku puhuu ruoka suussa!!
Voiko asiasta edes huomauttaa rakentavasti?!