Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä?? Onko Jessica Fletcher naimisissa? (Murhasta tuli totta)

Vierailija
08.06.2018 |

Tänäisessä jaksossa yrittää todistaa miehensä veljen syyttömyyttä. Onko mies kuollut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski.

2/11 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Jessica Fletcher on leski. Ilmeisesti hän on leskeytynyt suht nuorena, sillä hänellä ja miehellään ei ollut lapsia. Hän ei mennyt enää uudestaan naimisiin, vaan pysyi yhden miehen vaimona.

Jessica Fletcher kuuluu näihin lahjomattomiin, periksiantamattomiin rikoksenratkojiin, jotka eivät ole naimisissa; mm. Neiti Marple ja poikamies Hercule Poirot edeltävät häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua taas yllätti että tuota sarjaa vielä näytetään. Varmaan se jessica kuollut ja kupsahtanut jo aikoja sitten.

Vierailija
4/11 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan juuri eilisessä jaksossa mies oli kuollut 5 vuotta sitten. Siitä lähti kirjailijanura liikkeelle.

Vierailija
5/11 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minua taas yllätti että tuota sarjaa vielä näytetään. Varmaan se jessica kuollut ja kupsahtanut jo aikoja sitten.

Näyttelijä on hengissä, yli 9-kymppinen jo, mutta näytellyt ainakin vielä viime vuonna tv-sarjassa.

Vierailija
6/11 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kumma, että menee Jessica minne vaan niin aina löytyy pian ruumis...

Vierailija
7/11 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule ole Jessican näyttelijä vielä kuollut. Porskuttaa menemään ja näyttelee uudessa Pikku naisia -minisarjassa.

Vierailija
8/11 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä kumma, että menee Jessica minne vaan niin aina löytyy pian ruumis...

Hämärältä vaikuttaa.

9/11 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan juuri eilisessä jaksossa mies oli kuollut 5 vuotta sitten. Siitä lähti kirjailijanura liikkeelle.

Ahaa... Kiitos tiedosta. Niinhän se taisi ollakin, että hän oli ruvennut kirjailijaksi vasta vanhoilla päivillään.

Vierailija
10/11 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja! Jessica Fletcher on etevä :)

Hän

Vierailija
11/11 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule ole Jessican näyttelijä vielä kuollut. Porskuttaa menemään ja näyttelee uudessa Pikku naisia -minisarjassa.

Huh huh. Aika hyvin on pärjännyt. Noh, Matlock sentään lähti muutama vuosi takaperin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme