Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua, että ihmiset vanhenee eri tahtia...

Vierailija
08.06.2018 |

Tiedän yhden 25 vuotiaan naisen joka näyttää yli 30 vuotiaalta. Naamassa paljon ryppyjä ja iho muutenkin huonossa kunnossa. Sitten tiedän toisen 28 vuotiaan naisen joka näyttää taas ihan 19 vuotiaalta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja elämäntavat vaikuttavat.

Vierailija
2/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin naisen joka näyttää 22 vuotiaalta ja panisin sitä.

Sinkkumies

Vierailija
4/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä täällä vauva palstalla juuri ketään ole joka ei näyttäisi 10-20v nuoremmalta.

Vierailija
5/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä täällä vauva palstalla juuri ketään ole joka ei näyttäisi 10-20v nuoremmalta.

No minä olen. Olen 31 ja näyttäisin ainakin huomattavasti ikääni vanhemmalta, jos en käyttäisi hurjasti rahaa hoitoihin. Botoxia, täyteaineita ja muuta jo kolmen vuoden ajan, ja silti koko ajan otsa kurtistuu ja naama valahtaa... Ilman kaikkia niitä euroja näyttäisin varmaan 40v. Syytän stressiä, perussairautta ja laadultaan pehmeää, jotenkin venyvää ihoani. Sisältää varmaan luonnostaan tavallista vähemmän hyaluronihappoa ym. mitä tarvittaisiin.

Vierailija
6/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen. Olen 31 ja näyttäisin ainakin huomattavasti ikääni vanhemmalta, jos en käyttäisi hurjasti rahaa hoitoihin. Botoxia, täyteaineita ja muuta jo kolmen vuoden ajan, ja silti koko ajan otsa kurtistuu ja naama valahtaa... Ilman kaikkia niitä euroja näyttäisin varmaan 40v. Syytän stressiä, perussairautta ja laadultaan pehmeää, jotenkin venyvää ihoani. Sisältää varmaan luonnostaan tavallista vähemmän hyaluronihappoa ym. mitä tarvittaisiin.

Sitten voisit varmaan kertoa meille mitkä hoidot toimivat ja mitkä eivät.

Vierailija
7/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaikuttaa.

Voi olla sairauksia, geenit, elintavat, tai sit nuorena tehnyt raskasta työtä, esim. Koulu ja iltatyö tai yötyö.

Vierailija
8/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, mua esim ärsyttää tää iho niin paljon. Tän atopia takia ihan huokoinen, ja kun huonossa kunnossa, niin näytän kärsineeltä.

Mut lohduttaudun sil ku katon atoopikko idea kuvia kortosonivieroiyuksen ajan, tai sit kun se iho saatu kuntoon. Niin on kyl tosi iso ero. Ehkä vielä joskus.

Vierailija
9/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle on toiminut ainakin botox ja täyteaineet, mesoterapia varmaan kanssa auttaa vähän, on vaan kauheat ne pari päivää sen jälkeen kun punoittaa. En tee kovin usein, koska harrastan uimista. Otsankohotus olisi varmaan paikallaan ihan leikkauksena tällaiselle. Vaikka botox toimii, niin on liikaa nahkaa. Oon laittanut täyteainetta poskien lisäksi myös nasolabiaalijuonteisiin, kun mulla on luonnostaan syvät juonteet ollut jo 20-vuotiaasta, nehän heti korostuu kun posket hiemankin alkaa valua. Ap

Vierailija
10/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle on toiminut ainakin botox ja täyteaineet, mesoterapia varmaan kanssa auttaa vähän, on vaan kauheat ne pari päivää sen jälkeen kun punoittaa. En tee kovin usein, koska harrastan uimista. Otsankohotus olisi varmaan paikallaan ihan leikkauksena tällaiselle. Vaikka botox toimii, niin on liikaa nahkaa. Oon laittanut täyteainetta poskien lisäksi myös nasolabiaalijuonteisiin, kun mulla on luonnostaan syvät juonteet ollut jo 20-vuotiaasta, nehän heti korostuu kun posket hiemankin alkaa valua. Ap

Ohop, ei siis ap vaan 5.

Vierailija
11/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myytiin lastenlippua bussiin vielä yli 30-vuotiaana. Taisi olla 32v. En siis itse pyytänyt vaan kuski löi koneeseen. Hämmentyi kun korjasin. Nyt 43v. Ja näytän ehkä 36v:ltä. Sanoisin että geenit ja elämäntavat - mulla ei ole edes naururyppyjä silmäkulmissa. Käytän sopivaa aurinkokerrointa voiteessa ympäri vuoden - sekin vaikuttaa pitkässä juoksussa.

Vierailija
12/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle myytiin lastenlippua bussiin vielä yli 30-vuotiaana. Taisi olla 32v. En siis itse pyytänyt vaan kuski löi koneeseen. Hämmentyi kun korjasin. Nyt 43v. Ja näytän ehkä 36v:ltä. Sanoisin että geenit ja elämäntavat - mulla ei ole edes naururyppyjä silmäkulmissa. Käytän sopivaa aurinkokerrointa voiteessa ympäri vuoden - sekin vaikuttaa pitkässä juoksussa.

... jatkoa tuohon: on tässä haittansakin. Töissä vähän tuntemattomammat ylenkatsoo ja kohtelee nuorempana kuin mitä olen (holhoaa). Suhtautuminen oikenee kun muussa yhteydessä kerron olevani yli nelikymppinen. Sen jälkeen tulee normaalia kohtelua.

Vierailija
13/13 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liputan elämäntapoja. Ainakin omassa lähipiirissäni teinistä asti tupakoinneilla vaikutus näkyi naamassa todella karusti jo parinkympin rajapyykin jälkeen. Nyt kolmekymppisinä ero on oikeasti ihan järkyttävä verrattuna esimerkiksi minuun joka en koskaan ole polttanut, kaveriini joka lopetti parikymppisenä ja toiseen kaveriin joka on polttanut 13-vuotiaasta saakka runsaasti. Itseäni kymmenen vuotta vanhempaa kaveriani joka ei ole eläessään polttanut eikä juonut alkoholia, luulin tavatessamme joko suunnilleen samanikäiseksi tai vuoden-pari nuoremmaksi kuin mitä itse olen.

Geenit toki vaikuttavat myös. Kuten äidilläni, minullakin kolmenkympin korvilla alkoi ilmaantua ryppyä silmien väliin ja nasolabiaalit erottua. Käyn kahdesti vuodessa ottamassa näihin botuliinia ja hyaluronihappoa, jotka kummasti nuorentavat yleisilmettä. En sanoisi näyttäväni ikäistäni nuoremmalta (vaikka toisinaan joku niin kohteliaisuuttaan väittääkin), mutta ainakin olen hyvin freesi kolmekymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi