Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle pitäisi maksaa että alkaisin Sinkkumiehen kanssa. Summia jotka Sinkkumies pystyy saavuttamaan lottoamalla Eurojackpotissa :D. Todellisessa maailmassahan sä maksaisit mulle, että sä saisit olla mun kanssa. (sori, en jaksanut laittaa tota sulkuihin)

Vierailija
08.06.2018 |

Mulle pitäisi maksaa että alkaisin Sinkkumiehen kanssa. Summia jotka Sinkkumies pystyy saavuttamaan lottoamalla Eurojackpotissa :D.
Todellisessa maailmassahan sä maksaisit mulle, että sä saisit olla mun kanssa. (sori, en jaksanut laittaa tota sulkuihin)

Sinkkumies

Nykyään en enää saa banneja 6 kertaa päivässä, vaan vain ketjuni poistetaan.

Olen pettynyt ylläpidon bannauksien vähyyteen.

Rakkaudella,

Sinkkumies

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisellä arvo? Mikä sinun arvosi on.

- Tämä on kysymys jota tulisi pohtia vakavasti.

Ystäväsi,

Sinkkumies

Vierailija
2/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi kehittää vuorovaikutustaitoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi kehittää vuorovaikutustaitoja

On mulla muutamia jo, mitä kehittäisit jos olisit minä?

Sinkkumies

Vierailija
4/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä sinkkumies omin sanoin miksi kukaan nainen haluaisi olla narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivän miehen kanssa. Paitsi ehkä pahimmat golddiggerit, jolloin persoonallisuushäiriöt kohtaavat, mutta jos jätetään nää nyt pois keskustelusta.

Vierailija
5/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sulla sinkkumies ole selkeästi ollut edes riittävästi rahaa että jonkun pershäiriöisen golddiggerin tutka aktivoituisi.

Vierailija
6/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä otit tän kirjoituksen? Sanoiko tuo nainen tosiaan, että alkaisi sun kanssa rahan takia?

Vierailija
7/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sulla sinkkumies ole selkeästi ollut edes riittävästi rahaa että jonkun pershäiriöisen golddiggerin tutka aktivoituisi.

En mä niitä halua. Pidän omat asiani tutkan alla. Onhan noihin joskus muutama kymppi palanut.

Sinkkumies

Vierailija
8/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä niitä halua. Pidän omat asiani tutkan alla. Onhan noihin joskus muutama kymppi palanut.

Sinkkumies

Taitava psykopaattimimmi soittelisi sua kuin kitaraa. Narsismi vielä tekisi sen erityisen helpoksi, koska narsisti on pahemmalleen helppo saalis. Mistä voidaan päätellä ettei sulla ole ikinä ollut likimainkaan riittävästi pätäkkää kompensoimaan luonnevikaa.

Vierailija
9/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Taitava psykopaattimimmi soittelisi sua kuin kitaraa. Narsismi vielä tekisi sen erityisen helpoksi, koska narsisti on pahemmalleen helppo saalis. Mistä voidaan päätellä ettei sulla ole ikinä ollut likimainkaan riittävästi pätäkkää kompensoimaan luonnevikaa.

Vai niin.

Sinkkumies

Vierailija
10/10 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä otit tän kirjoituksen? Sanoiko tuo nainen tosiaan, että alkaisi sun kanssa rahan takia?

Vaikuttaa horolta.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi