Anthony Bourdain on kuollut
Kommentit (362)
Anthony on nyt paremmassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut itse katsoa hänen ohjelmiaan, kun hehkutti niin paljon hu*rissa käyntiä. Ei siis ihme, että oli kaksi ex-vaimoa ja tuokin kolmas päätti lähteä suhteesta. Muistaakseni miehellä oli myös huumeiden käyttöä.
Eli ei ehkä kannata syyttää naista kieroksi, jos mies reissuillaan käy säännöllisesti hu*rissa. Siinähän laittaa tyttöystävänkin terveyden vaakalaudalle.
Missähän ohjelmissa hehkutti maksullisissa käyntiä?
Niissä kaikissa ohjelmissa, mitä kommentoija ei jaksanut katsoa.
en tiedä miksi tämä järkyttää ja mietityttää minua. varmaan siksi kun olen katsonut lähes kaikki sarjansa ja myös lukenut sen kirjan. kai?
Vierailija kirjoitti:
en tiedä miksi tämä järkyttää ja mietityttää minua. varmaan siksi kun olen katsonut lähes kaikki sarjansa ja myös lukenut sen kirjan. kai?
Sama. Ja olen myös lukenut kirjan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/cnn-huippukokki-anthony…
Aika ikävä homma, sen ohjelmat oli hyviä, mutta usein vanhoilla juopoilla on masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tänne jäi sitten 11-vuotias tytär... Ei vaan voi ymmärtää.
Täsmälleen samaa mietin. Ihan himskatin itsekästä tehdä itsemurha.
Surullista on tottakai että lapsi jää ilman isää, mutta ei itsemurha aina ole itsekästä. Jos Anthonyllä oli vaikkapa todettu parantumaton sairaus tai hän ei päässyt irti huumeista eikä sitten halunnut lapsensa todistavan viimeisiä kärsimyksiään?
Muutenkaan en oikeastaan ymmärrä tuota itsemurha on itsekäs teko-lausetta. Se joka itsensä haluaa tappaa kärsii aivan hirveistä demoneista päänsä sisällä. Hänenkö pitäisi jatkaa kärsimystään ehkä vuosikymmeniä ettei vain aiheuttaisi muille ihmisille kaipausta, vihaa, pettymystä?
Monenlaista kokeneena sanoisin että kyllä, vanhemman velvollisuus on taistella niitä demoneitaan vastaan ja yrittää. Toivoa ei saa menettää. Kun tulet vanhemmaksi,ei ole enää kyse vain sinusta ja sinun oloistasi. Sellaisia demoneita ei olekaan,mitä vastaan ei voisi taistella. Sairauteen esim.syöpään kuoleminenkin on varmaan lapselle vähemmän traumatisoivaa kuin vanhemman itsemurha. Lapsi ymmärtää että äiti tai isä ei voinut kuolemalle mitään,mutta itsemurha on valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tässä kohtaa voi muuta kuin vain spekuloida. Voihan se tietysti olla kova yhdistelmä kun ikää tulee, terveys menossa(syöpä) ja nuorikko vaihtaa nuorempaan.
Olikohan Argenton Fuck you-paita viesti mahdollisesti kuvat julkaisseelle medialle?
Lapsellista joka tapauksessa. Itsehän hän kaulaili ja syleili julkisesti kyseistä miestä. Tietäen vallan hyvin, että on tunnettu kasvo, josta paparazzit voivat kuvia ottaa julkisilla paikoilla.
En tiedä kuinka totuudenmukaista näin on sanoa sen sanon alkuun, mutta itselle on jäänyt Argentosta epävakaan ja ailahtelevaisen ihmisen mielikuva. Löytyy myös kokemusta samantyylisistä naisista, jotka reagoivat juurikin noin epäkypsästi ihan itse aiheuttamiinsa ihmisuhdedraamoihin.
Vierailija kirjoitti:
Rest in pieces
T. Sel8nne
Aika paljon näitä julkisuuden henkilöiden itsemurhia kyllä on. On hieno ura, rahaa, upeat talot ja "kaikki". Pitäisi meidän tavan tallaajienkin muistaa, että se raha ja julkisuus tuo mukanaan usein myös valtavat paineet ja ne voi johtaa tähän :(
En kuuntele Aviciin musiikkia, mutta katsoin hänestä tehdyn dokkarin (löytyy areenasta ja netflixistä). Oli kyllä koskettava dokkari, joka osoitti juuri sen, miten ne megajulkkiksetkin on samanlaisia rääpäleitä kuin me kaikki muutkin, omine vaikeuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Hirveen vaikea ymmärtää näitä Bourdaineja ja Avicii:ta jne. Ensin nähdään hirveästi vaivaa ja tehdään paljon töitä, että saadan iso omaisuus. Sit kun olisi oikeasti mahdollisuus vaan alkaa nauttia elämästä huolehtimatta taloudellisista asioista, niin mennään ja tapetaan itsemme. En vaan ymmärrä. Aviciikin oli alle 30v mutta omaisuutta kymmeniä miljoonia. Joo iso määrä raha ei tuo onnea jne. mutta kyllä se poistaa ainakin lukuisia asioita, jotka niitä mielenterveysongelmia synnyttää...
Raha ei poista yhtään mt ongelmia auheuttavaa asiaa. Päinvastoin. Monille lottovoittajille tulee psyykkisuä oireita. Saati julkisuus. Se on kuormittavaa psyykkisesti.
Muutto toiseen maahaan tai matkustelu ei poista sitä taakkaa mitä kantaa. Mikään ulkoinen ei sitä poista. Itsensä kanssa joutuu aina olemaan
Olen itse köhän perheen lapsi. Aikuisena asunut eri puolilla. Talous on ok. Mutta oma itseni ja ne heikkoudet seuraa aina mukana. Toki olen kasvanut ja ymmärtänyt itseni olevan se tärkein. Rahalla ei onnea saa
Siis mikä tulkinta on totuudenmukainen tuosta tyttöystävän paitatekstistä? Ja oliko vain kaverillin halaus?
Vierailija kirjoitti:
Hirveen vaikea ymmärtää näitä Bourdaineja ja Avicii:ta jne. Ensin nähdään hirveästi vaivaa ja tehdään paljon töitä, että saadan iso omaisuus. Sit kun olisi oikeasti mahdollisuus vaan alkaa nauttia elämästä huolehtimatta taloudellisista asioista, niin mennään ja tapetaan itsemme. En vaan ymmärrä. Aviciikin oli alle 30v mutta omaisuutta kymmeniä miljoonia. Joo iso määrä raha ei tuo onnea jne. mutta kyllä se poistaa ainakin lukuisia asioita, jotka niitä mielenterveysongelmia synnyttää...
Mielekkäämpäähän tällainen tavallisen pulliaisen elämä on, kun voi silloin tällöin fantasioida siitä, jos voittaisi lotossa tai rikastuisi muuten. Ajattelee, että nyt vaikka ostaa tätä marketin tarjouslihaa, niin ehkä kymmenen vuoden päästä syö aina ravintoloissa. Mitä voi tavoitella sellainen, joka on jo saavuttanut (lähes) kaiken? Scooter jo aikanaan lauloi että "Chase is better than the catch."
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tulkinta on totuudenmukainen tuosta tyttöystävän paitatekstistä? Ja oliko vain kaverillin halaus?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-5807979/Asia-Argento-embraces-H…
katsohan nuo kaikki kuvat ja kerro sitten mitä päättelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei poista yhtään mt ongelmia auheuttavaa asiaa. Päinvastoin. Monille lottovoittajille tulee psyykkisuä oireita. Saati julkisuus. Se on kuormittavaa psyykkisesti.
Muutto toiseen maahaan tai matkustelu ei poista sitä taakkaa mitä kantaa. Mikään ulkoinen ei sitä poista. Itsensä kanssa joutuu aina olemaanOlen itse köhän perheen lapsi. Aikuisena asunut eri puolilla. Talous on ok. Mutta oma itseni ja ne heikkoudet seuraa aina mukana. Toki olen kasvanut ja ymmärtänyt itseni olevan se tärkein. Rahalla ei onnea saa
Noo ei nyt ihan noinkaan. Monilla voi olla sairauksia ja vammoja joita ei ole varaa hoitaa. Raha toisi kyllä aika positiivisen muutoksen.
Anthony oli karismaattisen ja karun komea, se varmaan siinä viehätti. Nuorempana oikeinkin seksikäs
Anthonyn ohjelma oli parasta mitä töllöstä tuli. Todella harmittaa miksi piti henki itseltään ottaa. Ymmärrän miksi random sillan alla eläjä vetää ranteet auki, mutta että Anthony... En ymmärrä.
Aika monella itsemurhan tehneellä julkkiksella on huono parisuhde. Monella jäi huomaamatta Kate Spaden kohdalla että hänen miehensä oli kotona itsemurhan tapahtuessa. Hän ei kuitenkaan löytänyt monta tuntia kuolleena ollutta puolisoaan vaan kodinhoitaja. Sama juttu Robin Williamsin kanssa. Hän oli ehtinyt olla kuolleena pitkään ennenkuin hänet löydettiin. Itsemurha tapahtui puolison ollessa kotona mutta puoliso ei häntä löytänyt...Melko moni julkkisitsemurha tuntuu liittyvän parisuhteen tilaan. Kun ei ole montaa ihmistä joihin voi luottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko syy se vanha klisee, ettei raha tuokaan sitä onnea. Kun on jo kaikkea, mutta silti on paha olla, niin mitä jää? Monihan turvautuu siihen ajatukseen, että jos olisi rahaa, niin tekisin sitä ja tätä ja voisin paljon paremmin kuin nyt. Tekevät työtä, ansaitsevat rahaa ja samalla hukkaavat itsensä. Kun ei se mene niin, että ongelmat katoavat kun on rikas, ellei syy ongelmiin ole rahattomuus, niin ongelmat säilyvät vaikka kuinka olisi rahaa, jos ei ratkaise niitä ongelmien syitä. Masennus on siitä katala tila ettei se katso statusta, varallisuutta, ulkonäköä, lahjakkuutta, älykkyyttä jne. Se on sairaus siinä missä muutkin, josta ei valitettavasti rahalla parane.
Itse kyllä tylsästi sanon että päihteilllä on iso osa. Moni julkkis vetää kovia huumeita. Esimerkkinä Nigella Siltsu jne mistä ei päällepäin uskoisi. Ei välttämättä tunne mitään ilman huumeita. Sitten itsari.
Niin varmasti onkin. Masentuvatko koska vetävät alkoholia ja huumeita vai vetävätkö alkoholia ja huumeita koska ovat masentuneita.
Molemmin päin. Ensin vetävät alkoholia ja huumeita masennukseen ja sitten masentuvat vetämisestä lisää. Niin se menee. Päihteillä ei masennus parane, pahenee vaan. Samaa väitän myös lääkkeistä.
Turha olla surullinen, Anthonykin on varmasti mielissään tästä. Hänhän totesi jokin aika sitten ohjelmassaan, että maailma olisi parempi paikka ilman valkoisia ihmisiä.
Tai jotain sen suuntaista.