Rv19 häntäluukipu!!
Järkyttävä häntäluukipu vaivaa, nyt pahentunu niin etten voi istua ollenkaan. Kipu tuntuu myös makaessa/seistessä. Normaalia? Särkylääke ei auttanut. Neuvola oli kiinni kun yritin soittaa.
Kommentit (32)
Kuumaa ei suositella pitämään voi laukaista synnytyksen!
Vierailija kirjoitti:
No, onko saunominen kokonaan kielletty kaikilta raskaana olevilta? Silloin vasta kuumaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mussä on tämä suositus? Onko eroa minne sen lämmön laittaa?
Edelleen en voi istua, ainakaan normaalisti muuten kipu pahenee. Istun siis jotenkin sivuttain tai uimarenkaan päällä, tai sitten sohvalla kyljellään. Nyt kipu kuitenkin helpottunut sen verran että jos seison/makaan kipua ei juurikaan tunne.. Ei siis pitkiä automatkoja mulle! Saa nähä vietänkö juhannuksen sohvalla.. Lääkärin mukaan jossain vaiheessa pitäisi helpottaa
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun mulle suositeltiin suihkua kun oli harjotussuppareita.
Miten tuon lääkkeen kanssa jota määräsi, tarkistiko lääkäri sen sopivuuden raskaana oleville tai soititko itse tuonne teratologiseen? Kun sen käyttöohjeissa oli tosiaan että ei raskaana tai imettäville.
Mulla oli sama vaiva noilla viikoilla. En halua masentaa, sillä sinulle ei välttämättä näin käy, mutta jatkui koko raskauden ajan todella pahana... fysioterapeutti näytti miten tukivyötä käytetään oikeaoppisesti, siitä oli jonkin verran apua.
Tarkisti lääkäri ja totesi vain että lyhyen kuurin voi syödä litalginia, kipugeelin voimalla oon kuitenki menny! Ap
Kaikkia vaivoja sitä tuleekin raskaana :o
Katso myös tämä artikkeli litalginista ja koita käyttää vaikka kuuma/ kylmäpakkausta ehkä mieluummin jos vain pystyt olemaan ilman lääkettä. Ei kuulosta kivalta lääkkeeltä ollenkaan. http://sic.fimea.fi/arkisto/2016/1_2016/vain-verkossa/litalginin-kaytto…