Exä alkanut seurata vähäpukeisia naisia instagramissa
Kommentit (39)
Itse ajattelisin, että mitähän sitä loppuviikosta söisi... Huomattavasti oleellisempaa. Miksi eksän tykkäyksiä ja seuraamisia pitäisi vatvoa?
Mistä ihmeestä sä exäsi seuraamiset tiedät? Stalkkaatko sitä? Anna toisen olla, se on sun ex!
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sä exäsi seuraamiset tiedät? Stalkkaatko sitä? Anna toisen olla, se on sun ex!
Ihan vaan katsomalla ketä hän seuraa niin tiedän. Ja katson myös muiden seuraajieni kuin exäni seuraamisia eli en stalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan katsomalla ketä hän seuraa niin tiedän. Ja katson myös muiden seuraajieni kuin exäni seuraamisia eli en stalkkaa.
Päinvastoin - stalkkaat näköjään kaikkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin - stalkkaat näköjään kaikkia!
Enpäs!
Sun pitäisi ajatella miksi käytät enää yhtään sekuntia elämästäsi exäsi ja hänen asioidensa miettimiseen.
Miksi sinua edes kiinnostaa mitä exäsi tekee instagramissa? Hänellä on kaikki oikeudet seurata vaikka alastomia naisia siellä. Hän on ex, hänen ei tarvitse enää miettiä onko jokin sinua kohtaan oikein vai väärin. Hän on vapaa tekemään mitä haluaa. Ja sinun on vaan opeteltava elämään asian kanssa ilman että se vaikuttaa elämääsi.
Miksi stalkkaat exääsi? Oletko itse ihan pimeä?
Vierailija kirjoitti:
Exän tykkäykset nousee instassa esiin
oletko vantaalta? tekisitkö minulle munsalan kansallispuvun? maksan 100 euroa tekorahaa.
Vierailija kirjoitti:
oletko vantaalta? tekisitkö minulle munsalan kansallispuvun? maksan 100 euroa tekorahaa.
En
Vierailija kirjoitti:
En
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei sinulle kuulu.
Näkyy ig etusivullani
Ei taida olla penaalin terävin kynä
Up