Facebookissa olevat, kun eroatte..
Ja muutatte parisuhde-statuksenne sinkuksi, julkaisetteko sen niin että muut näkee että olette sinkkuja? Mietin että laitanko julkiseksi vai en.. Mieli tekisi kyllä.
Kommentit (7)
Olen naimisissa, mutta en mainosta sitä Facebookissa. En mainostaisi sinkkuuttakaan. Sille oli ehkä paikka joskus Facebookin alkuaikoina, kun olin opiskelija ja palvelu oli suosittu, mutta ei enää aikuisena.
En ole koskaan pitänyt tarpeellisena ilmoittaa FB:ssä parisuhdestatustani.
En ole laittanut julkiseksi. Itse asiassa kun erosin, poistin sen vaan näkyvistä.
Facebook oli muuttanut jotenkin asetuksia vuosien varrella. Kun mulla päättyi aiempi suhde 2010-luvulla, se muutos meni heti julkiseksi päivitysten virtaan. Mutta viime vuonna päättynyt suhde taas ei näkynyt edes missään, kun siis muutin itseni takaisin sinkuksi.
Itse olen sinne kyllä parisuhdestatuksia laittanut, koska facebookissa on sellaisia ihmisiä, joille sitten välittyy kuulumisia. Tuo viimeisin tosin oli laitettu vain sillei, että "parisuhteessa" mutta siinä ei ollut kenen kanssa.
En laita mitään, ne kenen tarvii tietää, tietää sen ihan muutenkin.
En ole eronnut, mutta niistä tutuista jotka ovat, osa on fb:ssa vaihtanut sen statuksen julkisesti niin että on kertonut ihan sanoinkin että nyt on erottu, ja osa ei (jos ennen oli naimisissa, niin nyt on vaan "ei näytettäviä parisuhdetietoja tjsp). Ymmärrän molemmat tyylit.
Ei kukaan ole enää facebookissa.