Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko Holiday Club -esittelyssä sanonut suoraan ettei kiinnosta/ole varaa?

Vierailija
08.06.2018 |

Ja silti joutuneet kuuntelemaan sen 2 tuntia? Itsellä ei tosiaan ole varaa yh:na mihinkään osakkeisiin, siksi tutustumisloman varasinkin, kun halvalla sai. Vähän ikävää tietysti viedä esittelijän aikaa, kun mitään toiveita minkäänlaiseen ympäripuhumiseen ei ole...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, kyllä ne silti jaksaa paahtaa :D

Vierailija
2/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä viitsi tuhlata myyjän työaikaa jos ei aikomustakaan ostaa, vaikka mikä palkinto ois tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä viitsi tuhlata myyjän työaikaa jos ei aikomustakaan ostaa, vaikka mikä palkinto ois tarjolla.

Koko jutun tarkoitus on nimenomaan se, että saadaan ne, joilla ei ole minkäänlaista aikomusta ostaa, ostamaan. Aina löytyy joku, joka nielaisee koukun eikä pääse irti.

Vierailija
4/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole epäreilua mennä esittelytilaisuuteen, jos on varma, ettei varaa ole.

Vierailija
5/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menet kuuntelemaan jotain esittelytilaisuutta vaikket ole kiinnostunut tuotteesta? Miksi tuhlaat omaa ja muiden aikaa?

Vierailija
6/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole epäreilua mennä esittelytilaisuuteen, jos on varma, ettei varaa ole.

No ei ole, mutta sen verran pitää viitsiä, että istuu sen kaksi tuntia saatuaan sen lomansa kumminkin. On aivan asiallista sanoa, että kiitos, mutta ei kiitos. Kyllä se pelin henki on selvää myyjällekin. 

Vierailija
7/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis menet kuuntelemaan jotain esittelytilaisuutta vaikket ole kiinnostunut tuotteesta? Miksi tuhlaat omaa ja muiden aikaa?

Et taida tuntea konseptia? Tiputetaan 1000 syöttiä ja 1 saattaa tarttua. 

Vierailija
8/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä viitsi myyjän työaikaa jos ei aikomustakaan ostaa, vaikka mikä palkinto ois tarjolla.

Joo, muttakun nämä ei piittaa siitä pätkääkään. Minä sanoin heti kättelyssä, että kiitos ei kiinnosta - niin eikö mitä! "Tule nyt vaan katsomaan ja kuuntelemaan meidän huippuedut blaablaablaa" eli eipä myyjän aika tuntunut hukkaan menevän. Varmaan joku siitä jää haaviinkin, en tiedä.

Vierailija
9/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko jutun tarkoitus on nimenomaan se, että saadaan ne, joilla ei ole minkäänlaista aikomusta ostaa, ostamaan. Aina löytyy joku, joka nielaisee koukun eikä pääse irti.

Jos ei ole varaa, niin ei siinä voi rahaksi muuttua, vaikka kuinka mieli tekisi ostaa.

Vierailija
10/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Appeni on juuri tällainen tapaus. Kävivät monta kertaa noissa esittelyissä ja saivat niitä kylpyläreissuja sun muita ja aina muisti sanoa, että he eivät kyllä mihinkään tuollaisiin sorru. Kunnes sitten kumminkin sortuivat ja nyt kymmenen vuotta myöhemmin ehdottavat, että me ostettaisiin se heiltä, kun ovat jo kaksi vuotta koittaneet myydä sitä. Emme osta. 

Vierailija
11/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä viitsi myyjän työaikaa jos ei aikomustakaan ostaa, vaikka mikä palkinto ois tarjolla.

Joo, muttakun nämä ei piittaa siitä pätkääkään. Minä sanoin heti kättelyssä, että kiitos ei kiinnosta - niin eikö mitä! "Tule nyt vaan katsomaan ja kuuntelemaan meidän huippuedut blaablaablaa" eli eipä myyjän aika tuntunut hukkaan menevän. Varmaan joku siitä jää haaviinkin, en tiedä.

Minua ei kyllä kukaan pysty noin kalliisiin ostoksiin manipuloimaan.

Vierailija
12/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kyllä kukaan pysty noin kalliisiin ostoksiin manipuloimaan.

Se on hyvä. 

Vierailija
13/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen esittelytilaisuuteen on pakko mennä, muiten joutuu maksaan täyden hinnan lomasta. Ja sen esittelijän on pakko pitää se esittely, se on sen työtä eikä siihen ajankohtaan ole työnantaja muuta mahdollisuutta antanut.

Vierailija
14/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Eli sanon suoraan ja sitten kiltisti kuuntelen ja vastailen kysymyksiin.

Olen ollut tällaisessa aiemminkin ja silloinen mies innostui kovastikin, piti siinä kuuntelun aikana muistutella vaivihkaa että meidän EI pitänyt sortua, mies itse oli alussa niin reteänä että häntä ei tämmöisiin manipuloida mutta kuunnellaan nyt... :D Mutta itse tiedän ettei yksinkertaisesti ole varaa, joten vaikka tekisi mielikin niin realiteetit pitää kyllä aisoissa.

Tai katsotaan sitten parin viikon päästä....... ;)

ap

Vierailija
15/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen esittelytilaisuuteen on pakko mennä, muiten joutuu maksaan täyden hinnan lomasta. Ja sen esittelijän on pakko pitää se esittely, se on sen työtä eikä siihen ajankohtaan ole työnantaja muuta mahdollisuutta antanut.

Kyllä me viimeksi sanottiin suoraan ettei ole varaa ostaa mitään osakkeita ja tultiin vain kun saatiin halvalla viikonloppu. Myyjä totesi ettei siinä mitään, pitäkää hauskaa, käteltiin ja poistuttiin omiin suuntiin. Meni varmaan 3 minuuttia.

Vierailija
16/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikkien kohdalla ole "sortumista" ostaa sitä osaketta. Jos on varaa ja aikaa matkustella, niin se on kätevä, kun voi vaihdella niitä kohteita jne. Mun vanhemmilla on ja ovat siitä osakkeesta paljon hyötyneet ja samoin minä. Itse en kyllä ikimaailmassa semmoista ostaisi.

Vierailija
17/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me viimeksi sanottiin suoraan ettei ole varaa ostaa mitään osakkeita ja tultiin vain kun saatiin halvalla viikonloppu. Myyjä totesi ettei siinä mitään, pitäkää hauskaa, käteltiin ja poistuttiin omiin suuntiin. Meni varmaan 3 minuuttia.

Tätä voi tehostaa laittamalla pieruverkkarit ja kulahtaneen t-paidan päälle.

Vierailija
18/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvat sen 2h oli mikä oli. Mutta ostaa ei tarvitse. Viimeksi "uhkailivat" meitä, että ette pääse enää tutustumislomalle, kun ette kerran ole kiinnostuneita. Mutta silti niitä tarjouksia tipahtelee koko ajan 😄 99% ei osta, kamala työ myyjällä, mutta kyllä pelin henki on sillekin selvä, kuten joku jo aiemmin totesi.

Vierailija
19/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti joutuneet kuuntelemaan sen 2 tuntia? Itsellä ei tosiaan ole varaa yh:na mihinkään osakkeisiin, siksi tutustumisloman varasinkin, kun halvalla sai. Vähän ikävää tietysti viedä esittelijän aikaa, kun mitään toiveita minkäänlaiseen ympäripuhumiseen ei ole...

Kuule, sun pitää sanoa näin: "Mieluummin sijoitan varani tuottavampiin kohteisiin (kuten pörssiosakkeet) kuin lomaosake, joka on lähinnä kuluerä.Kiitos ja hei.

Lomaosakkeet ovat kuin golfosakkeet, niistä ei pääse eroon kuin rahalla.

Vierailija
20/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti tulee postissa niitä tarjouksia halvoista hotellireissuista meille. Mainitaan vaan, että esittelytilaisuuteen tulee osallistua. Ei siinä ole mitään väärää mennä, vaikkei ole aikomustakaan ostaa mitään. Tietävät kyllä itsekin mikä on homman nimi. Varmaan on hyvä olla aika suora siitä mitkä omat aikeet on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä