Sain tietää että naapurissa vapautui 12 vuotta vanhempi neitonen parisuhdemarkkinoille. Kannattaakohan yrittää mitään?
Hän on ulkonäön puolesta ihan 4/5 ja on aiemmin jutellut minulle ihan asiallisesti. Ajattelin lähestyä häntä seurustelumielessä. Hän on 12 vuotta minua nuorempi mutta sentään jo ilmeisesti 24-vuotias, joten ihan lapsesta ei ole kyse.
Kommentit (14)
Otsikon mukaan vahempi, tekstin mukaan nuorempi, kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Otsikon mukaan vahempi, tekstin mukaan nuorempi, kumpi?
Nuorempi. Olen 36 ja nainen googlen mukaan 24. Pahoittelut virheestä mutta teen vuorotyötä ja olen parhaillaan melkein unessa täällä.
Ei kannata. Sinulla näyttää jo vanhuuden dementia vaivaavan. Muutenkaan en usko että nuori nainen haluaa keski-ikäisen miehen
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Sinulla näyttää jo vanhuuden dementia vaivaavan. Muutenkaan en usko että nuori nainen haluaa keski-ikäisen miehen
Googlaa "keski-ikä" ennen kuin enää käytät kyseistä termiä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin täällä saa lukea että 25-vuotias on milffi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 on uusi 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin täällä saa lukea että 25-vuotias on milffi.
No niinhän se onkin.
Vierailija kirjoitti:
t. teinari
Setämies. Hanki ensin moottoripyörä ja nahkatakki.
Miksi kukaan nainen haluaisi miehen, joka on pisteyttänyt hänet ja vieläpä arvosanalla 4/5? En minä ainakaan.
Yritä toki. Neito tarvitseekin tilaisuuden nauraa kunnolla. Jos olis kiinnostunut sinusta, iskis kyllä itse. Mutta ei ole.
Meinaat siis että naapuriasi kiinnostais katsella sun rumaa pärstää useamminkin kuin vaan sillon tällön rappukäytävässä?
Kokeile, aina kannattaa kokeilla.