Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin omalaina.fi palvelusta 60000 euroa lainaa vaikka olen tuloton

Vierailija
07.06.2018 |

Minulla ei ole tuloja ollenkaan, joten otin 60000 euroa lainaa 15 vuoden maksuajalla ja lainan käytän elämiseen. Otin lainan vaikka olen tuloton. Kuukaudessa menee lyhennykseen 785 euroa ja kun olen kuluttanut elämiseen tämän lainan, niin sen jälkeen haen ja nostan uuden lainan jolla maksan edellisen lainan korot ja lyhennykset. Ja kun tämä uusi toinen lainakin on kulutettu loppuun, niin taas otan uuden kolmannen lainan jolla maksan entisiä lainoja ja tämä jatkuu ja jatkuu ....... Tämä on eräänlainen pyramidihuijaus, mutta pankkien bisneshän on myydä rahaa. Turha notkua jollain työmarkkinatuella, kun kokoajan saa karenssia ja ei ole tuloja. Nyt olen kokonaan uudella elintasolla ja rahaa tulee aina uuden lainan muodossa!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työttömänä en kyllä saisi mistään paikasta yli 500e lainaa (joustoluottoa), harvemmista edes niin suurta.

Vierailija
22/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajatellut jotain samanlaista. Olen jo 55-vuotias nainen, työttömäksi jäänyt, yt-neuvotteluissa. Nostelisin kaikki mahdolliset lainat ja pikavipit. Kukaan ei ikäistäni palkkaa töihin. Itselleni on ihan sama, vaikka joutuisin linnaan. Siellä olisi paremmat oltavat kuin työttömänä suomessa. Saisi kunnon terveydenhoito,-sekä hammaslääkäripalvelut ja 3 ateriaa päivässä. Elämä olisi stressitöntä.

Samaa ajatellut, olen sun ikäinen. Tälläsetkin käy mielessä, voisin tehdä ekan myymälävarkaudenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet velvollinen ilmoittamaan muut velkasi. Jos valehtelet niistä, kyseessä on petos.

Vierailija
24/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä idea, mutta ei ne työttömälle (vaikka luottotiedot onkin kunnossa) mitään lainaamyönnä. Mistään.

Vierailija
25/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse työttömänä en kyllä saisi mistään paikasta yli 500e lainaa (joustoluottoa), harvemmista edes niin suurta.

Eipä ne tuloja kysele kun sanoo, että maksaa nostetulla lainalla itse lainaa. Nyt ne työntää rahaa kaikille ennenkuin Tämä velkarahajärjestelmä romahtaa. Ja kun rahat alkaa loppua niin uutta lainaa vaan päälle jolla maksetaan entistä lainaa... Tämä on tätä päivää ja ketä kiinnostaa miten Tässä lopulta käy.

Vierailija
26/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä idea, mutta ei ne työttömälle (vaikka luottotiedot onkin kunnossa) mitään lainaamyönnä. Mistään.

Juttu on hyvin yksinkertainen, nostat vaikka 100000 euroa lainaa ja maksat tulevat lyhennykset tällä 100000 eurolla mitkä ovat sinun tilillä. Ja kun rahat alkaa loppua, niin nostat uuden lainan jolla maksat myös entistä lainaa uuden lisäksi. Tähän mitään tuloja tarvita, Tulkaa jo vuoteen 2018, tällä tavalla se vaan menee....

Vierailija
27/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu on hyvin yksinkertainen, nostat vaikka 100000 euroa lainaa ja maksat tulevat lyhennykset tällä 100000 eurolla mitkä ovat sinun tilillä. Ja kun rahat alkaa loppua, niin nostat uuden lainan jolla maksat myös entistä lainaa uuden lisäksi. Tähän mitään tuloja tarvita, Tulkaa jo vuoteen 2018, tällä tavalla se vaan menee....

Mä kyllä ymmärsin tuon idean, miten nostetaan lainaa ja sitten otetaan taas uutta lainaa (hyvä idea). Mutta mitä sä et nyt tunnu tajuavan on se, että tulottomana EI SAA SITÄ ensimmäistä vaikka 100000 lainaa. Ja kyllä se maksukyky niitä lainantarjoajia sen verran kiinnostaa, että ne ei sitä työttömälle myönnä. En tiedä onko sitten sun kohdalla tapahtunu niitten puolelta joku kertaluontonen moka, jos ovat täysin tulottomalle myöntäneet. Eivät nimittäin isoa summa oikeasti anna.

Vierailija
28/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee jopa näin jos tunnet oikeita pankki-ihmisiä ja sinulla on suhteita pankki johtajiin. Otat vaikka 1.000.000 euroa lainaa ja sovitte, että maksat Tästä miljoonasta 200 euroa kuussa takaisin nollakorolla. Sinulla on käytössä vuosiksi kassillinen rahaa ja huolet ohi ja tulevaisuus turvattu. Miljoonalla elää monia vuosia kun elää normaalisti eikä pröystäile.

Vierailija
29/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosi juttu? Onko aloittajalla sitten omaisuutta tms? Vai eivätkö tosiaan katso mitään muuta kuin luottotiedot? Tuosta vaan 60 tonnia lainaa?

Vierailija
30/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ymmärsin tuon idean, miten nostetaan lainaa ja sitten otetaan taas uutta lainaa (hyvä idea). Mutta mitä sä et nyt tunnu tajuavan on se, että tulottomana EI SAA SITÄ ensimmäistä vaikka 100000 lainaa. Ja kyllä se maksukyky niitä lainantarjoajia sen verran kiinnostaa, että ne ei sitä työttömälle myönnä. En tiedä onko sitten sun kohdalla tapahtunu niitten puolelta joku kertaluontonen moka, jos ovat täysin tulottomalle myöntäneet. Eivät nimittäin isoa summa oikeasti anna.

Tuloja ei tarvitse ollakaan, kun sanoo että lyhennykset maksetaan nostetulla lainalla ja kun lainatut rahat loppuu niin nostaa uuden lainan ja näin pyramidihuijaus jatkuu... Kyllä ne lainan antaa kun sanoo, että näin aikoo toimia että uutta lainaa vaan entisen päälle. Nehän antaa innoissaan lainaa ja sinulla on tulevaisuus turvattu. Tähän mitään tuloja tarvita, pankki tai lainanantaja on sinun sosiaalitoimisto!!

Vierailija
31/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä hain ja sain 50.000 € lainaa. Ostan mitä haluan ja menen vankilaan, koska suomessa ei saa töitä yli 50-vuotias, ilman suhteita. Korjautan hampaani, onpa ainakin hyvät hampaat siellä vankilassa. Muutaman vuoden tässä iässä voi hyvin sinkkuna viettää valtion ylläpidossa. Siellä saa rentoutua ja lukea hyviä kirjoja. Ilman stressiä Sipilän aktiivimallista. Voi tehdä puutarhatöitä ja hoitaa eläimiä. Lepoloma.

Vierailija
32/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tosi juttu? Onko aloittajalla sitten omaisuutta tms? Vai eivätkö tosiaan katso mitään muuta kuin luottotiedot? Tuosta vaan 60 tonnia lainaa?[/quot

Siihen mitään omaisuutta tarvita. Ymmärräthän, että lainanantaja vain kirjoittaa tietokoneella numeroita sinun tilillesi, ei se ole sen kummempaa. Nämä tietokoneella kirjoitetut numerot ovat tyhjästä printattua rahaa jota ei koskaan tarvitse maksaa takaisin kokonaisuudessaan. Moni tekee näin , ei se ole sen kummempaa kuin numeroiden kirjoittelua tietokoneella tilille. Ajattele kuinka yksinkertaista ja helppoa, ja tulevaisuus turvattu. Ketä oikeasti kiinnostaa miten Tässä lopulta käy, aivan yksi hailee...

Vierailija
33/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki älyäisivät tehdä näin, niin Me kaikki oltaisiin "keskiluokassa" citymaastureineen. Tähän se juuri pankkien toiminta perustuu, rahan tulostamiseen tyhjästä ja velkaan. Velkaa velan päälle, kaikki länsimaiden valtiot toimivat näin. Pankeista on tulossa uusi Kansaneläkelaitos.

Vierailija
34/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtuiko sulta yksi pikkujuttu? Nimittäin korot, jotka ovat tuollaisissa pikavipeissä valtavat. 

Ja tiedoksi, nuo eivät ole mitään pankkeja, vaan roskapikavippifirmoja.

Vierailija
35/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtuiko sulta yksi pikkujuttu? Nimittäin korot, jotka ovat tuollaisissa pikavipeissä valtavat. 

Ja tiedoksi, nuo eivät ole mitään pankkeja, vaan roskapikavippifirmoja.

Tottakai Muistan korot, mitä väliä niillä on? Lyhennys + korko, aivan yksi Lysti. Kun rahat on loppumassa niin uutta velkaa vaan jolla maksetaan uutta että vanhaa velkaa. Pankki kirjoittaa vain numeroita tilille, siinä se. Ja ketä kiinnostaa miten lopulta käy, aivan yksi hailee....

Vierailija
36/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tuloja ollenkaan, joten otin 60000 euroa lainaa 15 vuoden maksuajalla ja lainan käytän elämiseen. Otin lainan vaikka olen tuloton. Kuukaudessa menee lyhennykseen 785 euroa ja kun olen kuluttanut elämiseen tämän lainan, niin sen jälkeen haen ja nostan uuden lainan jolla maksan edellisen lainan korot ja lyhennykset. Ja kun tämä uusi toinen lainakin on kulutettu loppuun, niin taas otan uuden kolmannen lainan jolla maksan entisiä lainoja ja tämä jatkuu ja jatkuu ....... Tämä on eräänlainen pyramidihuijaus, mutta pankkien bisneshän on myydä rahaa. Turha notkua jollain työmarkkinatuella, kun kokoajan saa karenssia ja ei ole tuloja. Nyt olen kokonaan uudella elintasolla ja rahaa tulee aina uuden lainan muodossa!

Onhan tuo ajatusleikkinä ihan mielenkiintoinen mutta lähempi miettiminen osoittaa järjettömyyden.

Provoksi paljastaa jo heti se, että kukaan ei ota lainaa omalaina.fi palvelusta. He eivät lainaa senttiäkään kenellekään, vaan ainoastaan välittävät lainatarjouksia. Joten jos lainaa olisi oikeasti otettu, lainan antaneen rahoituslaitoksen nimi olisi mainittu myös.

No ajatellaan sitten noita lukuja. 60 000 euron lainaaminen 15 vuoden maksuajalla 785 euron kuukausierällä tarkoittaa että maksat lainan 60 000 euroa takaisin, ja sen lisäksi korkoja ja kuluja 80 940 euroa. Tuo 60 000 euroa kuluu loppuun jo vähän yli kuudessa vuodessa vaikka et tekisi sillä mitään muuta kuin maksaisi lainaa takaisin. Mutta tarkoitushan ei tietenkään ole pelkästään maksaa lainaa takaisin, vaan sinun mukaasi myös nostaa elintasoa. Koko homman pointtihan on että sinulle jää rahaa käyttöön. Jos maksat kuukaudessa 785 euroa takaisin ja käytät toisen 785 euroa siihen elintason nostamiseen, rahat loppuvat kolmessa vuodessa. Siinä vaiheessa sinulla on vielä 12 vuotta maksamista jäljellä, ja valtaosa velasta, mutta ei enää yhtään rahaa. Ratkaisusi on lainata rahaa lisää. Varmaan löytyy lainaaja joka on valmis antamaan sinulle lainaa kun on entistäkin vielä 12 vuotta jäljellä.

Vierailija
37/52 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ajatusleikkinä ihan mielenkiintoinen mutta lähempi miettiminen osoittaa järjettömyyden.

Provoksi paljastaa jo heti se, että kukaan ei ota lainaa omalaina.fi palvelusta. He eivät lainaa senttiäkään kenellekään, vaan ainoastaan välittävät lainatarjouksia. Joten jos lainaa olisi oikeasti otettu, lainan antaneen rahoituslaitoksen nimi olisi mainittu myös.

No ajatellaan sitten noita lukuja. 60 000 euron lainaaminen 15 vuoden maksuajalla 785 euron kuukausierällä tarkoittaa että maksat lainan 60 000 euroa takaisin, ja sen lisäksi korkoja ja kuluja 80 940 euroa. Tuo 60 000 euroa kuluu loppuun jo vähän yli kuudessa vuodessa vaikka et tekisi sillä mitään muuta kuin maksaisi lainaa takaisin. Mutta tarkoitushan ei tietenkään ole pelkästään maksaa lainaa takaisin, vaan sinun mukaasi myös nostaa elintasoa. Koko homman pointtihan on että sinulle jää rahaa käyttöön. Jos maksat kuukaudessa 785 euroa takaisin ja käytät toisen 785 euroa siihen elintason nostamiseen, rahat loppuvat kolmessa vuodessa. Siinä vaiheessa sinulla on vielä 12 vuotta maksamista jäljellä, ja valtaosa velasta, mutta ei enää yhtään rahaa. Ratkaisusi on lainata rahaa lisää. Varmaan löytyy lainaaja joka on valmis antamaan sinulle lainaa kun on entistäkin vielä 12 vuotta jäljellä.

No näinhän se Suomi ja länsimaailma pyörii, velalla. Suomi ei pyöri rahalla vaan velalla. Etkö ymmärrä tätä? Koko rahajärjestelmä on ponzihuijaus ja tämä jatkuu ja jatkuu maailman loppuun asti. Tottakai lainataan lisää rahaa kun entiset loppuu, velkaa velan päälle, näin juuri rahajärjestelmä toimii, tyhjästä printattua rahaa ja velkaa. Luottolaitos on sosiaalitoimisto, ei sitä kiinnosta pystytkö lopulta maksamaan kaiken pois, tärkeintä on myydä velkaa. Lopulta maksamattomat velat merkitään luottotappioiksi ja valtio korvaa tappiot pankkituen muodossa. Ja sama alkaa taas alusta ............

Vierailija
38/52 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, millainen taho antaisi jollekin velkaa tarkastamatta aikaisempia velkoja.

No, jos onnistuu, onnea valitsemallasi tietllä. Pääsee sitten jossain vaiheessa ihan valtion rahoittamaan asutukseen. Kiinni jää ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
39/52 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää, millainen taho antaisi jollekin velkaa tarkastamatta aikaisempia velkoja.

No, jos onnistuu, onnea valitsemallasi tietllä. Pääsee sitten jossain vaiheessa ihan valtion rahoittamaan asutukseen. Kiinni jää ennemmin tai myöhemmin.

Luottolaitos on sosiaalitoimisto. Velalla se länsimaailma ja Suomikin pyörii, ei rahalla. Suomen valtio ja muut länsimaat tekevät tätä samaa, nostavat uuttaa lainaa maksaakseen vanhoja lainoja. Tästä on kehittynyt noidankehä josta ei voi päästä pois.

Kiinni jää ennemmin tai myöhemmin? Nyt olet käsittänyt väärin. Luottolaitos tietää ja sen kanssa voi sopia, että nostat velkaa vain elämiseen ja kun olet "syönyt" lainan, niin nostat uuden lainan jolla maksat tätä uutta lainaa, että vanhaa lainaa ja näin tämä jatkuu ja jatkuu ..... Ei tämä ole kuin sopimuksesta kiinni, ei tässä mitään laitonta ole. Näinhän se Suomen valtiokin toimii, ei valtion menoja kateta pelkällä verotuloilla, vaan velalla

Vierailija
40/52 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luottolaitos on sosiaalitoimisto. Velalla se länsimaailma ja Suomikin pyörii, ei rahalla. Suomen valtio ja muut länsimaat tekevät tätä samaa, nostavat uuttaa lainaa maksaakseen vanhoja lainoja. Tästä on kehittynyt noidankehä josta ei voi päästä pois.

Kiinni jää ennemmin tai myöhemmin? Nyt olet käsittänyt väärin. Luottolaitos tietää ja sen kanssa voi sopia, että nostat velkaa vain elämiseen ja kun olet "syönyt" lainan, niin nostat uuden lainan jolla maksat tätä uutta lainaa, että vanhaa lainaa ja näin tämä jatkuu ja jatkuu ..... Ei tämä ole kuin sopimuksesta kiinni, ei tässä mitään laitonta ole. Näinhän se Suomen valtiokin toimii, ei valtion menoja kateta pelkällä verotuloilla, vaan velalla

Pyramidihuijaus on petos. Ei sillä ole merkitystä, kuka kusettaa ja ketä. Aika naivia kuvitella, ettei rangaistusta tulisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi