Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme siinä on, että...

Vierailija
07.06.2018 |

.....pitää olla koko ajan tiellä?

Kun itse on tottunut etenemään reippaasti ja sutjakkaasti niin sitten on nämä edessä hidatelijat, joiden ohi ei meinaa päästä sitten millään!

Senkun menet sitä sunnuntaikävelyä, mutta onko se pakko tehdä arkiaamuna keskellä kulkuväylää? Tai ylipäätään milloinkaan, mutta kaikkein ärsyttävintä on se, kun kiirehdit töihin aamulla ja sun edessä löntystelee joku etana vauhtia keskellä tietä eikä ohi meinaa päästä millään ilveellä.

Painukaa sinne tienreunaan mataamaan. Onko pakko olla toisten tiellä tukkien kulkuväylän?

Mulle kävi justiinsa tänään sellainen, että olin kiiruhtamassa metrolle niin mun edessä löntysteli keskellä tietä kaksi joiden ohi en meinannut päästä. Hitto, että kiroilin mielessäni, että painukaa nyt pois siitä edestä, kun toisilla kiire.

Näitä edessä olijoita on kyllä kaikkialla....ruokakaupoissa, kävelyteillä, metrotunneleissa, kaikkialla. Eikö ne itse oikeasti tajua olevansa muiden tiellä vai eikö niitä vain kiinnosta?

Rasittavia ihmisiä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomaan kun taakseni tulee tuollainen ns "kiireinen" joka puhisee siinä muttei raukka uskalla avata suutaan jottai voisi pyytää minua väistymään. Tietenkään EN silloin väistä...    :D

Kärsi!

Vierailija
2/4 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sellasta se on kun ei ole yksin tällä planeetalla. Ja kun muista ei kuitenkaan pääse eroon niin voit joko a) muuttaa metsän keskelle b) alkaa rasvata köyttä tai c) yrittää opetella nöyryyttä ja muiden sietämistä. C tuskin onnistuu joten se on sitten a tai b, it's up to you. Tietysti ajanhallintaa pitäisi myös parantaa ettei ole niin kiire, mutta ei onnistu tietenkään sekään, tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus huomaan kun taakseni tulee tuollainen ns "kiireinen" joka puhisee siinä muttei raukka uskalla avata suutaan jottai voisi pyytää minua väistymään. Tietenkään EN silloin väistä...    :D

Kärsi!

Niinpä. Suomalaisille on vieläkin hämmentävän vaikeaa sanoa vaikkapa vain että anteeksi, pääsisinkö tästä ohi...sitten räksytetään muualla. Lapsellista ja outoa.

Vierailija
4/4 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsi!

Niinpä. Suomalaisille on vieläkin hämmentävän vaikeaa sanoa vaikkapa vain että anteeksi, pääsisinkö tästä ohi...sitten räksytetään muualla. Lapsellista ja outoa.

Oletko nähnyt sen valokuvan jossa porukka jonottaa talvisella bussipysäkillä? Kymmenkunta tyyppiä joilla 5-10 metrin välit joka ikisellä. Huutonaurun paikka vähemmästäkin.

Juurikin sellaiset eivät uskalla avata suutaan vaikka pitäisi.