Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äimistynyt! Todella kaunis suunnilleen ikäiseni nuori nainen...

Vierailija
07.06.2018 |

mulkoili minua metrossa samalla kun joku mies yritti iskeä häntä. Tämän jälkeen ku he jäivät miehen kanssa samalla pysäkillä pois, tuntematon mies tuli metroon sisään ja alkoi katsella minua ihastuneena. Tiedän millainen se katse on, sillä juuri sen katseen jälkeen osa heistä on yrittänyt iskeä.

Omituinen tilanne. Tuosta naisen käytöksestä voisi kuvitella että tunsi alemmuutta, mutta hänhän oli yleisesti ajateltuna paljon kauniimpi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia havaintoja ja värittyneitä uskomuksia ei aina ole uskominen.

Vierailija
22/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tänään "iske mamma metrosta"-päivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jovittu ne tabus.

Vierailija
24/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan sitten niin, ettå minä vain kuvittelin kaiken.

Ei tänne kyllä kannata tehdä tämänkaltaisia aloituksia, kun muiden suhtautuminen on aina yhtä vähättelevää ja hyökkäävää.

Ap

Vierailija
25/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai väitätte vastaan. En ole yhtäkään vastaavaa aloitusta nähnyt, jossa aloittajaa ymmärrettäisiin. Aina muka aloittaja vain kuvittelee.

Jännä ilmiö tämäkin.

Ap

No onhan tuo aloituksesi nyt ihan outo. Miksi se kaunis nainen olisi mulkoillut sinua, jos joku mies yrittää iskeä HÄNTÄ? Sinulla on puutteita ilmeiden ja eleiden lukutaidossa. Olen samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa siitä, että hän yritti saada sinulta vertaistukea ja mahdollisesti apuakin. Ja mitä sinä teet? Et mitään. Paitsi mietit, että "kylläpä se mulkoili minua, kun olen niin jumalaisen kaunis!" :D :D :D

En ajattele olevani jumalaisen kaunis enkä usko muidenkaan minua sellaisena näkevän. Se katse minkä hän minuun loi oli niin tappava että ehkä et vain koskaan ole saanut sellaista osaksesi, kun yrität kieltää sellaisen olemassaolon.

Sinulla on muuten aika hyökkäävä asenne minua kohtaan.

Ap

No hyökkäävä asennekin taitaa olla ihan yhtä paljon omassa päässäsi kuin tuon kauniin naisen tappava katse. Voin kertoa sinulla, että olen itsekin ollut kaunis nainen, enkä tunnista kuvauksestasi yhtään tuttua elementtiä. Kaunis nainen ei "mulkoile" toista kaunista naista tappavasti. Ei ole tarvetta. Olet outo ja mietit liikaa omaa ulkonäköäsi.

Vierailija
26/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät itsekin, että vaikuttaa oudolta että joku nainen tuollaisessa tilanteessa, saadessaan itse miehen huomiota, tuijottaisi toista naista katkerana tämän kauneudesta.

Ei kukaan kiellä, ettei tappavia katseita ole olemassa, mutta siinä ei vain ole mitään järkeä, että tuijotuksen syy olisi se minkä oletat. Etkö itsekin ihmettele tässä sitä?

Vierailija
27/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla meni ihan ohi, onko ap mies vai nainen!? Kummallinen juttu..

Vierailija
28/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo "mulkoilu" tarkoittaa? Sattui katsomaan sinuun päin?

Katsoi minua sillä tavalla kuin millä tavalla jotkut katsovat hyvännäköisiä saman sukupuolen edustajia. Kyllä sen katseen tietää, "jos katse voisi tappaa".

Toivottavasti kukaan ei nyt yritä kieltää ettei tuollaista katsetta ole olemassakaan.

Ap

Siis sinä olet hyvännäköinen? No tässä tapauksessa ei nyt taida järki ja kauneus asua samassa päässä, eihän sun teksteistä saa mitään selvää. Sitä paitsi tunnut olevan foliohatun tarpeessa.

Siis olen minä ihan kaunis, mutta en mikään sellainen kaunotar kuin tuo nuori nainen joka mulkoili. Tuli kyllä outo olo, kun ajattelin hänestä pelkästään hyvää. No ehkä pitäisi tuijottaa vaan zombina puhelinta, niin ei tarvitsisi enää nähdä mulkoilua. Ei ollut ensimmäinen kerta kun huomaan naispuolisen tuijottavan minua tappavasti.

Ja tietenkin nyt sanotte että minä tietenkin vain kuvittelen ne katseet. Joopa joo.. Jos tunnistan ihastuneen katseen niin tottakai tunnistan myös pahan katseen.

Ap

Sinua siis mulkoillaan useamminkin tappavalla katseella? Ok. Sehän on mielenkiintoista. Ja miehetkin katsovat sinua useasti ihastuneesti? Ok. Entä naiset? Onko heilläkin välillä ihastunut katse? Mahdollinen lesbo vaikka?

Tunnetko yksin kotona ollessakin joskus katseita? Mites koirat? Millä katseella he sinua katselevat? Mulkoilevatko hekin?

Vierailija
29/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen vain äimistynyt. Tuo nuori nainen oli oikeasti todella kaunis enkä minä koe häntä enkä muitakaan uhkana. Olen tajunnut että kun olen muita kohtaan mukava enkä kadehdi ketään kävällä tavalla, olen paljon onnellisempi. Tuntuu vaan pahalta, ettei kaikki ole sitä ymmärtäneet. Ja sitten mulkoillaan muita, olipa kyse sitten inhosta tai kateudesta.

Ymmärrän että tämä aloitus hämmensi mutta toivottavasti nyt ymmärrätte mitä tarkoitin.

Ap

No en ymmärrä. Siis että joku kaunis nainen mulkoili sinua metrossa. Miksi luulet että hän mulkoili? Tätä naista koitettiin iskeä metrossa. Liittyykö jotenkin tähän asiaan? Millä tavalla? Kun nainen ei ollut enää metrossa, niin joku ihan muu mies (ei siis sama joka koitti iskea tuota kaunista naista?) iski sinuun silmänsä. Miten tämä liittyy aisiaan? Koitatko kautta rantain vihjaista että sinäkin olet aika vetävän näköinen? Olette nuoria naisia molemmat? Voistitko oikeasti selittä vähän selkeämmin että mistä on kyse. Ei tuosta saanut oikeasti tolkkua, että mitä koitat sanoa. Joten hankala sanoa aloitukseesi juuta eikä jaata..

Päättelit että tämä kaunis nainen kadehti sinua? miksi? Oletko ihan superhemaiseva?

Vierailija
30/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai väitätte vastaan. En ole yhtäkään vastaavaa aloitusta nähnyt, jossa aloittajaa ymmärrettäisiin. Aina muka aloittaja vain kuvittelee.

Jännä ilmiö tämäkin.

Ap

No onhan tuo aloituksesi nyt ihan outo. Miksi se kaunis nainen olisi mulkoillut sinua, jos joku mies yrittää iskeä HÄNTÄ? Sinulla on puutteita ilmeiden ja eleiden lukutaidossa. Olen samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa siitä, että hän yritti saada sinulta vertaistukea ja mahdollisesti apuakin. Ja mitä sinä teet? Et mitään. Paitsi mietit, että "kylläpä se mulkoili minua, kun olen niin jumalaisen kaunis!" :D :D :D

En ajattele olevani jumalaisen kaunis enkä usko muidenkaan minua sellaisena näkevän. Se katse minkä hän minuun loi oli niin tappava että ehkä et vain koskaan ole saanut sellaista osaksesi, kun yrität kieltää sellaisen olemassaolon.

Sinulla on muuten aika hyökkäävä asenne minua kohtaan.

Ap

Paha "tappava" katse ihan vieraalle naiselle? Ymmärrän että voi olla varmastikin niitä kauniita ulkonäkökeskeisiä naisia, jotka katsovat vähän happamasti toista kaunista. Mutta luulikohan sinua jokiskin toiseksi ehkäpä? Vaikka naiseksi, jonka kanssa hänen poikkis on pettänyt tms? Jokin sekaannut kai voisi selittää asian. (Aloituksestasi en silti kyllä ensin ymmärtänyt yhtikäs mitään, että mitä ihmettä mahdoit tarkoittaa. Muissa viesteissä kai vähän selvisi, mitä ajat takaa. )

Vierailija
31/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aloituksen luettuani luulin että ap on mies. Mutta onko sittenkin nainen kun sanoin itseään kauniiksi? en tajua...

Vierailija
32/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulkoili minua metrossa samalla kun joku mies yritti iskeä häntä. Tämän jälkeen ku he jäivät miehen kanssa samalla pysäkillä pois, tuntematon mies tuli metroon sisään ja alkoi katsella minua ihastuneena. Tiedän millainen se katse on, sillä juuri sen katseen jälkeen osa heistä on yrittänyt iskeä.

Omituinen tilanne. Tuosta naisen käytöksestä voisi kuvitella että tunsi alemmuutta, mutta hänhän oli yleisesti ajateltuna paljon kauniimpi.

Eikö se jäänyt sillä edellisellä pysäkillä pois? Miten se sua mulkoili, kun ei ollut kyydissäkään. En kyllä tajua yhtään.

Vierailija
33/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Kuka nyt katsoi ketä ja miten?? En pysynyt mukana yhtään 😳

Vierailija
34/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo "mulkoilu" tarkoittaa? Sattui katsomaan sinuun päin?

Katsoi minua sillä tavalla kuin millä tavalla jotkut katsovat hyvännäköisiä saman sukupuolen edustajia. Kyllä sen katseen tietää, "jos katse voisi tappaa".

Toivottavasti kukaan ei nyt yritä kieltää ettei tuollaista katsetta ole olemassakaan.

Ap

Siis sinä olet hyvännäköinen? No tässä tapauksessa ei nyt taida järki ja kauneus asua samassa päässä, eihän sun teksteistä saa mitään selvää. Sitä paitsi tunnut olevan foliohatun tarpeessa.

Kiitos illan nauruista! ihana kommentti 😆🙃🍀

Vierailija
35/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti pyytää apua, kun ei halunnut miehen iskevän. Jos olisit aidosti mukava, olisit tarkistanut, onko naisella kaikki ok vai häiritseekö mies häntä.

Vierailija
36/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen vain äimistynyt. Tuo nuori nainen oli oikeasti todella kaunis enkä minä koe häntä enkä muitakaan uhkana. Olen tajunnut että kun olen muita kohtaan mukava enkä kadehdi ketään kävällä tavalla, olen paljon onnellisempi. Tuntuu vaan pahalta, ettei kaikki ole sitä ymmärtäneet. Ja sitten mulkoillaan muita, olipa kyse sitten inhosta tai kateudesta.

Ymmärrän että tämä aloitus hämmensi mutta toivottavasti nyt ymmärrätte mitä tarkoitin.

Ap

No kun nimenomaan emme ymmärrä mitä tarkoitat. Kuinka tämä sinua mulkoillut nainen ja ihastuneena katsonut mies liittyvät toisiinsa ja oletko sinä mies vai nainen?

Vierailija
37/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap viestistäsi. Minäkin tänään metrossa heilutin tukkaani. Enkä siis yhtään vihaisena, ja viereinen mies totesi katseellaan flirtin. Ihan olin että huh, ymmärrät varmaan ja se käytävällä seisoja. Hiukset eivät edes osuneet, mutta miksi koira läähätti? Saako metroon tuoda polkupyörän? Entä jos joku pyöräilee sillä avaruuteen ja sitten me kaikki kuolemme.

Kiitos vielä viestistä ap ja vastausta arvostaisin. Enkä todellakaan kuvittele.

Vierailija
38/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vastenmielinen hyypiö yrittäisi iskeä mua metrossa eikä älyäisi hyvällä säällä lopettaa, saattaisin kyllä näyttää melkoisen happamalta. Jopa murhaava ilme olisi mahdollinen. Jos siinä tilanteessa katseeni osuisi johonkin toiseen naiseen, toivoisin todella ettei hän luulisi minun mulkoilevan häntä pahasti.

Mutta ehkä todella kauniiden nuorten naisten maailmassa asiat menevät ihan toisin kuin tässä tavistätsyjen todellisuudessa... Ja ihastuneena katselleen miehen funktiota tässä jutussa en hiffannut ollenkaan. En kaiketi juuri muutakaan.

Vierailija
39/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että äimistynyt... sinä olet äimän käkenä tai kännissä kuin käki... tai sekä että ;). Mutta huomenna on uusi päivä ja uudet tarinat ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi