Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äimistynyt! Todella kaunis suunnilleen ikäiseni nuori nainen...

Vierailija
07.06.2018 |

mulkoili minua metrossa samalla kun joku mies yritti iskeä häntä. Tämän jälkeen ku he jäivät miehen kanssa samalla pysäkillä pois, tuntematon mies tuli metroon sisään ja alkoi katsella minua ihastuneena. Tiedän millainen se katse on, sillä juuri sen katseen jälkeen osa heistä on yrittänyt iskeä.

Omituinen tilanne. Tuosta naisen käytöksestä voisi kuvitella että tunsi alemmuutta, mutta hänhän oli yleisesti ajateltuna paljon kauniimpi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ohi hilseen meni taas että heilahti.

Vierailija
2/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ohi hilseen meni taas että heilahti.

Kuin myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähh?

Vierailija
4/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen äimistynyt.

Vierailija
5/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän joillain kauniilla on huono itsetunto ja monet voivat olla hyvinkin kilpailunhaluisia.

Vierailija
6/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaunottarella tuskin oli siis kovin kaunis luonne kun sinua mulkoili. Jos näytät ystävälliseltä ja kauniilta niin juuri sinunlaisesi ovat tällaisille ns. paha vastus.

Vierailija
7/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo "mulkoilu" tarkoittaa? Sattui katsomaan sinuun päin?

Vierailija
8/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen vain äimistynyt. Tuo nuori nainen oli oikeasti todella kaunis enkä minä koe häntä enkä muitakaan uhkana. Olen tajunnut että kun olen muita kohtaan mukava enkä kadehdi ketään kävällä tavalla, olen paljon onnellisempi. Tuntuu vaan pahalta, ettei kaikki ole sitä ymmärtäneet. Ja sitten mulkoillaan muita, olipa kyse sitten inhosta tai kateudesta.

Ymmärrän että tämä aloitus hämmensi mutta toivottavasti nyt ymmärrätte mitä tarkoitin.

Ap

Vierailija
9/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tunsi olonsa tukalaksi iskuyrityksen takia ja haki sulta myötätuntoa. Itse olen vastaavassa tilanteessa hakenut katseellani apua turvallisen näköisiltä miehiltä ja olen saanutkin. Katseita osaa lukea tai sitten ei.

Vierailija
10/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen vain äimistynyt. Tuo nuori nainen oli oikeasti todella kaunis enkä minä koe häntä enkä muitakaan uhkana. Olen tajunnut että kun olen muita kohtaan mukava enkä kadehdi ketään kävällä tavalla, olen paljon onnellisempi. Tuntuu vaan pahalta, ettei kaikki ole sitä ymmärtäneet. Ja sitten mulkoillaan muita, olipa kyse sitten inhosta tai kateudesta.

Ymmärrän että tämä aloitus hämmensi mutta toivottavasti nyt ymmärrätte mitä tarkoitin.

Ap

Emme.

T. AV-palsta

Vierailija
11/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoi minua sillä tavalla kuin millä tavalla jotkut katsovat hyvännäköisiä saman sukupuolen edustajia. Kyllä sen katseen tietää, "jos katse voisi tappaa".

Toivottavasti kukaan ei nyt yritä kieltää ettei tuollaista katsetta ole olemassakaan.

Ap

Vierailija
12/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoi minua sillä tavalla kuin millä tavalla jotkut katsovat hyvännäköisiä saman sukupuolen edustajia. Kyllä sen katseen tietää, "jos katse voisi tappaa".

Toivottavasti kukaan ei nyt yritä kieltää ettei tuollaista katsetta ole olemassakaan.

Ap

Siis sinä olet hyvännäköinen? No tässä tapauksessa ei nyt taida järki ja kauneus asua samassa päässä, eihän sun teksteistä saa mitään selvää. Sitä paitsi tunnut olevan foliohatun tarpeessa.

Vierailija
13/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et sä kauheen mukavalta kuulosta.

Vierailija
14/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä se halusi vaan kertoa sulle mitä mieltä on sen miehen lähestymisyrityksistä. Silleen "onpa ärsyttävää".

Jos se olis pitänyt itseään sua epäviehättävämpänä, niin miksi hän olisi mulkoinnut sinua kateellisena, kun joku mies yrittää iskeä häntä?

Vierailija
15/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai väitätte vastaan. En ole yhtäkään vastaavaa aloitusta nähnyt, jossa aloittajaa ymmärrettäisiin. Aina muka aloittaja vain kuvittelee.

Jännä ilmiö tämäkin.

Ap

Vierailija
16/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et sä kauheen mukavalta kuulosta.

Miksi en kuulosta mukavalta?

Ap

Vierailija
17/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkoili kun et herrasmiehenä tullut pelastamaan häntä törkimyksen iskuyritykseltä. Toimintasi tekee ymmärrättäväksi jälkimmäinen kohtaaminen, joka paljasti sinut homoksi, joka herättää miesten ihastuksen. Päädyitkö treffeille?

Vierailija
18/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai väitätte vastaan. En ole yhtäkään vastaavaa aloitusta nähnyt, jossa aloittajaa ymmärrettäisiin. Aina muka aloittaja vain kuvittelee.

Jännä ilmiö tämäkin.

Ap

No onhan tuo aloituksesi nyt ihan outo. Miksi se kaunis nainen olisi mulkoillut sinua, jos joku mies yrittää iskeä HÄNTÄ? Sinulla on puutteita ilmeiden ja eleiden lukutaidossa. Olen samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa siitä, että hän yritti saada sinulta vertaistukea ja mahdollisesti apuakin. Ja mitä sinä teet? Et mitään. Paitsi mietit, että "kylläpä se mulkoili minua, kun olen niin jumalaisen kaunis!" :D :D :D

Vierailija
19/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis sinä olet hyvännäköinen? No tässä tapauksessa ei nyt taida järki ja kauneus asua samassa päässä, eihän sun teksteistä saa mitään selvää. Sitä paitsi tunnut olevan foliohatun tarpeessa.

Siis olen minä ihan kaunis, mutta en mikään sellainen kaunotar kuin tuo nuori nainen joka mulkoili. Tuli kyllä outo olo, kun ajattelin hänestä pelkästään hyvää. No ehkä pitäisi tuijottaa vaan zombina puhelinta, niin ei tarvitsisi enää nähdä mulkoilua. Ei ollut ensimmäinen kerta kun huomaan naispuolisen tuijottavan minua tappavasti.

Ja tietenkin nyt sanotte että minä tietenkin vain kuvittelen ne katseet. Joopa joo.. Jos tunnistan ihastuneen katseen niin tottakai tunnistan myös pahan katseen.

Ap

Vierailija
20/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ilmiö tämäkin.

Ap

No onhan tuo aloituksesi nyt ihan outo. Miksi se kaunis nainen olisi mulkoillut sinua, jos joku mies yrittää iskeä HÄNTÄ? Sinulla on puutteita ilmeiden ja eleiden lukutaidossa. Olen samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa siitä, että hän yritti saada sinulta vertaistukea ja mahdollisesti apuakin. Ja mitä sinä teet? Et mitään. Paitsi mietit, että "kylläpä se mulkoili minua, kun olen niin jumalaisen kaunis!" :D :D :D

En ajattele olevani jumalaisen kaunis enkä usko muidenkaan minua sellaisena näkevän. Se katse minkä hän minuun loi oli niin tappava että ehkä et vain koskaan ole saanut sellaista osaksesi, kun yrität kieltää sellaisen olemassaolon.

Sinulla on muuten aika hyökkäävä asenne minua kohtaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme