Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset aina tuijottavat mun uimahousuja, koska mulla on lepotilassakin iso

Vierailija
07.06.2018 |

Tavallaan ärsyttävää, koska ei mua juuri koskaan vaatteet päällä tuijotella. Mutta heti kun on iso muna esillä, niin johan katselevat vastaan kävelevät naiset alaviistoon kohdallani. Miksi sitä pitää tuijottaa? Saatteko siitä jotain nautintoa? Ettekö ymmärrä, että huomaan kyllä tuijotuksenne?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Niivvarmaan.

Vierailija
2/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaahan miehetkin tissejä. Kyllä senkin aina huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on kiva tuijottaa. Mun homokaverit kertoi että he nauttii katsella isokalusten vastaantulevien miesten haaroväliä

Vierailija
4/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva tai en usko.

Vierailija
5/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on kiva tuijottaa. Mun homokaverit kertoi että he nauttii katsella isokalusten vastaantulevien miesten haaroväliä

No höpö höpö. Mulla on ihan oikeasti homokavereita, ja he eivät todellakaan katsele miesten etumuksia. Kuka muka altistaisi itsensä väkivallan uhriksi joutumiselle moisen takia?

Vierailija
6/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Mulla on ihan oikeasti homokavereita, ja he eivät todellakaan katsele miesten etumuksia. Kuka muka altistaisi itsensä väkivallan uhriksi joutumiselle moisen takia?

Törkeää yleistystä. Ei väkivaltainen luonne korreloi meisselin koon kanssa. Kyllä pienimunaisetkin miehet lyö.

Vierailija
7/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ärsyttävää, koska ei mua juuri koskaan vaatteet päällä tuijotella. Mutta heti kun on iso muna esillä, niin johan katselevat vastaan kävelevät naiset alaviistoon kohdallani. Miksi sitä pitää tuijottaa? Saatteko siitä jotain nautintoa? Ettekö ymmärrä, että huomaan kyllä tuijotuksenne?

Tuijottaa varmasti jos jättimäinen rakkauden valtikkasi lepää esillä.

Vierailija
8/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva tai en usko.

Sun on pakko olla mies. Naiset eivät halua katsella kikkelikuvia.

Vierailija
9/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeää yleistystä. Ei väkivaltainen luonne korreloi meisselin koon kanssa. Kyllä pienimunaisetkin miehet lyö.

Kyllä muuten katselevat!

Vierailija
10/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva tai en usko.

Ai ei vai ;)

Vierailija
11/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne kun tuppaa olemaan sellaisia perverssejä että ihan varmasti tuijottelevat kun eivät voi hillitä itseään...

Vierailija
12/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuljet uimahousuissa, pue päälles. Uimahallissa kaikki katsoo alaviistoon, ettei astu vesiläiskään ja kaadu. Oikeesti sulla ei ole suurta munaa, vaan kukaan nainen ei katso ikinä sinua päinkään. Tiedetään tiedetään!

Vierailija
13/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne kun tuppaa olemaan sellaisia perverssejä että ihan varmasti tuijottelevat kun eivät voi hillitä itseään...

Ihan sama itsehillintä sieltä löytyy, mutta kuten heteromiehet tuijottavat naisia ja kamelinvarpaita - halusivatpa naiset tahi eivät - kyyläävät homot pipuleita.

Vierailija
14/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olennaista ei lyömisen kannalta ollut peniksen koko, vaan se tuijottelu. Kaikenlaiset naiset lyövät myös. 

Vierailija
15/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva tai en usko.

Ai ei vai ;)

Ei.

Vierailija
16/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea yleistyksien huipentuma-ketju.

Vierailija
17/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopippeli ei tainnutkaan olla sellainen.

Vierailija
18/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva tai en usko.

Ai ei vai ;)

Ei.

Siis ois kiva saada sellanen uikkareilla verhottu -kuva. Jää mielikuvituksellekin tilaa..

Vierailija
19/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva tai en usko.

Ai ei vai ;)

Ei.

Älä puhu kaikkien puolesta, minä tykkään.

Vierailija
20/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva tai en usko.

Ai ei vai ;)

Ei.

Älä puhu kaikkien puolesta, minä tykkään.

Tykkäät likaisista kikkelikuvista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan