Naiset aina tuijottavat mun uimahousuja, koska mulla on lepotilassakin iso
Tavallaan ärsyttävää, koska ei mua juuri koskaan vaatteet päällä tuijotella. Mutta heti kun on iso muna esillä, niin johan katselevat vastaan kävelevät naiset alaviistoon kohdallani. Miksi sitä pitää tuijottaa? Saatteko siitä jotain nautintoa? Ettekö ymmärrä, että huomaan kyllä tuijotuksenne?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva tai en usko.
Sun on pakko olla mies. Naiset eivät halua katsella kikkelikuvia.
Ai ei vai ;)
Ei.
Älä puhu kaikkien puolesta, minä tykkään.
Niin, koska olet mies.
Aijaa ei saa rikkoa normeja. Selvä. :D
Hehhhee. Ei sul oo iso, jos olisi sirä tuijottaisivat kaikki. Etenkin hetero miehet haluaisivat varmistaa, että näkivätjö oikein. Onko jollakin isompi ja kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva tai en usko.
Ai ei vai ;)
Ei.
Niin, koska olet mies.
Ihan naisen tunnusmerkit löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva tai en usko.
Ai ei vai ;)
Ei.
Niin, koska olet mies.
Ihan naisen tunnusmerkit löytyy.
No tarkoitinkin että homomies. Sellainen yybernaisellinen.
Homomiehet tuijottavat _kaikkien_ kikkeleitä.
Onko sulla lepotilassa olevat isot pakarat?
Vierailija kirjoitti:
Oikea yleistyksien huipentuma-ketju.
Mikä on "huipentuma-ketju"?
Vierailija kirjoitti:
Ai sä oot siis homo. No eihän siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hehhhee. Ei sul oo iso, jos olisi sirä tuijottaisivat kaikki. Etenkin hetero miehet haluaisivat varmistaa, että näkivätjö oikein. Onko jollakin isompi ja kuinka paljon.
Koon voi määrittää ihan mittaamallakin, tiesitkö sitä? Vai oletko päätellyt oman painosi tai pituutesi muiden ihmisten reaktioita tarkkailemalla? Miksi peniksen koko olisi eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei selvästikään ole yhtään ainutta homoystävää. Mahtaako olla yhtään muutakaan ystävää...?
Ihan saman tuijottelun oon huomannut kuin ap, mutta ei se mua häiritse yhtään. Musta se on vaan hauskaa. Mun uikkareista sivulle osoittava kulli erottuu vielä tosi hyvin ja on hauskaa katsella ihmisten vilkuiluita. :)
Olen homo ja tietysti tsekkailen muiden varustuksia. En tietenkään jää tuijottelemaan, vaan vilkaisen ohimennen. Iso osa miehistä on sen verran uteliaita suuntauksista riippumatta.
Olet, veli, tullut oikeaan paikkaan.
Täällä kaikilla miehillä on n. 27 senttinen.
Ja joka rouva on tiukka, ja sen miehellä on 27-senttinen mutta paksu. ja " Vähän hirvitti kun eka kertaa oltiin mutta niin vaan mahtui, ja ihanaa on ollut, kaks kertaa päivässä".
Näin täällä.
Vähän ihmetyttää, että sua häiritsee naisten katselevan sun isoa kalua. Eikö siitä kannattaisi nauttia? Jos vaatteet päällä kukaan ei kiinnostu, niin kannattaa käyttää niitä avuja mitä on. Jos nainen huomaa, että tuo selkeästi ison kullin omistava mies on vielä mahdottoman mukavakin, niin ei tiedä vaikka lopussa kiitos seisoo...
Vähän sama isojen tissien kansas. SItten kun liivit ottaa veks nännit tuijottaa maahan ja täydellinen turn-off. Ei seiso ei. Miehissä iso kalu on kiihottava heidän mielestään, mutta meille naisille se on liian iso. Samalla mukana tulee pienet aivot kuten tämän palstan jutuista näkee. Kerran se ei haittaa, mutta pidempään suhteeseen ei kyllä pysty.
-ap
Välillä tuijottaa välillä ei. Toki eniten varmaan riippuu siitä, onko miehessä muuta katottavaa. Etelän reissulla huomasin, ettei paljoa tuijotettu. Sen sijaan nuorempana ollessani sellaiset naiset tuijottivat, joilla ilmeisesti oli joku tieto kaluni koosta. Itsellä lepotilassa 14cm häpyluusta mitattuna, vähänkään vilkkaammalla verenkierolla jo 16cm. Ymprysmittaa silloin 11-13cm. Lisäksi isot kulkuset, joten normi uikkareissa on heti vakiona nyrkkiä isompi pullistuma housuissa, piilotti miten piilotti. En aikaisemmin ennen ole edes lepotilassa olevaa mitannut, mutta joku aika sitten vasta kiinnostuin, kun näki tilastoja lepomitoista. Luulin omaavani growerin enkä showerin.
Kerran vaimon sisko oli mukana etelässä. Oltiin ekaa kertaa lähdössä uimaan ja tulin huoneesta uikkarit jalassa. Voi olla, että lämpö teki vähän pulleammaksi. Siskon pyöreinä seisovat silmät jäi kiinni mun nivusiin. Oli varmaan jotain etukäteisodotuksia näystä, mutta silti taisi yllättää.
Sun iso vehjees on vähän niin kuin naisen isot rinnat - niitäkin tuijotetaan. Tosin naisten isoja rintoja tuijotetaan, vaikka olis minkälaiset vaatteet päällä.
Kiusaan tahallani tyttöjä uimarannalla, käyttämällä ylikireitä speedoja, jotka ei jätä mitään arvailujen varaan.
Et tykkää. Täällä on tehty harvinaisen selväksi lukuisaan otteeseen että naiset eivät halua nähdä milloinkaan kuvia miesten kikkeleistä.