Mies haluaa, että minä ja vauva poistumme hänen asunnostaan..
Olemme 36 v molemmat. Emme ole naimisissa emmekä kihloissa. Meillä on 5 kk: n ikäinen vauva.
Muurin miehen luo aivan hiljattain, jonka jälkeen meillä on ollut isoja riitoja. Nyt sain sitten kuulla, että miehellä on 18 - vuotias tyttöystävä, jonka kanssa ovat olleet minun selkäni takana. Otin puheeksi sen, ettei hän voi viettää aikaa toisen naisen kanssa ja että meillä on pieni lapsi. No, mies suuttui ja nyt tahtoo, että poistumme hänen asunnostaan! Mitä ihmettä teen? Sanoin hänelle, ettemme voi lähteä minnekään. Mies sanoi, että asunto ei ole minun ja pakkasi vauvan ja minun tavarat.
Soitin äsken ystävälle, joka lupasi, että saan olla hänen luonaan, kunnes löydän oman kämpän. Mies hopotti vielä lähtemään. Oon ihan varma, että tuo tyttö on tulossa mieheni luo :(
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tämä voi olla tottakin. Valitettavasti.
Suomessa? Muuallako ei voisi olla?
Keksi välillä joku uusi juoni tarinoillesi. Sama tarina muuteltuna alkaa olla aika tylsää luettavaa.
Jotenki niin Ikistä toi "mitä ihmettä teen". Ei ees jaksa yrittää raukka.
Mua häiritsee, että se nuori nainen ei ole enää 21-vuotias, vaan 18. Miksi, Ikis???
Vierailija kirjoitti:
Lähde ja jätä vauva sinne. Sano ettei pieni lapsi voi jäädä asunnottomaksi.
Tuo on lapsen törkeä heitteillejättö ja vielä huoltajan toimesta. Ei kun rikosilmoitusta kehiin.
Lähde vauvan kanssa heti oman turvallisuutenne vuoksi.Mies kuulostaa hullulta.
Mitä ihmettä... mihin unohtui lopun kysymys mitä tehdä?!
Etsi asunto. Jos paikkakunnalla tai kaupungilla on vuokra-asuntoja, sinne vain heti. Yhteys lastenvalvojan, että saat elatustuet. Saat myös korotettuna lapsilisän, josta ilmoitus Kelaan. Huom!! Älä vain jää asumaan miehen asuntoon. Terveytesi voi olla vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuin tuo "leskimies heitti ulos asunnostaan" ja kiva kun lyhensit tuota aloitusta pikkuisen.
Siitä hyvästä 1/5
Just noin. Huomasin et sama kirjoittaja kun "käsiala" on sama.
Niinhän täällä aina "tunnistetaan" jokaikinen kirjoittaja. Enkä väitä ettei aloittaja vaikuttaisi provolta, huvittaa vaan nämä palstan salapoliisit
homma muuttuu kyllä muutaman kk päästä kun olet taas ajokunnossa, nythän olet siis ollut telakalla aika pitkään joten on normaalia että mies painaa nuorta tyttöä, se voisi olla myös nuori poikakin mieti sitä
ennen joulua pyytää sinua itkien takaisin kun se nuorikon persereikä ei enää kestä jyystämistä.
Tuollaisia miehet on. Oma mies on samanlainen, tosin hänellä ei ole nuorta morsianta ja lapsen hän haluaisi pitää itse. Muuten samanlainen.
Nyt mies soitti ja sanoi, että se tyttö halua enää olla sen kanssa. Eikai se auta, kun mennä takaisin. Mies sanoi, että haluaa kuitenkin olla vaan kämppis!
Mä en edes haluaisi tuossa tapauksessa jäädä tuommoisen mulkvistin kanssa samaan kämppään. Heittäisin heipat ja ottaisin beiben mukaan, sen jälkeen mun puolesta höyläisi sitä pikkulorttoa niin paljon kuin sielu sietää. Mut sitten ei tarvitse enää tulla isää leikkimään lapselleen. Menetti mahdollisuutensa siihen olemalla ääliö.