Ihan oikeastiko jotkut uskovat ruuan terveellisyyteen
ennemmin ravitsemusterapeutin sanomana, kuin pakkauksen ainesosaluetteloa lukemalla??
Kommentit (4)
Osittain näin. - Toki olen vuosien saatossa oppinut yhtä ja toista ruoan terveellisyydestä, mutta en alkaisi kilpasille tietämyksessäni alan asiantuntijan (ravitsemusterapeutin) kanssa. - Jos vaikka sitten kävisi niin ikävästi, että sairastuisin hyvin vakavasti ja ruokavalioni menisi paljossa sen johdosta enempi tai vähempi kokonaan uusiksi, niin kyllä minä saattaisin pyytää neuvoa ja ohjeistusta ruokavalioni suunnittelussa ravitsemusterapeutilta, sensijaan, että luottaisin vain intuitiooni ja aiempaan rajalliseen tietooni.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei osaa tulkita niitä pakkausselosteita :P
Harva osaa, siksi luotetaan kuulopuheisiin.
Mun mielestä menee vähän elämä hukkaan kun miettii kaiken terveellisyyttä ja optimaalisuutta. Itse en ole urheilija (normaali liikunta) enkä alkoholin käyttäjä, syön milloin mitenkin tekee mieli ja samanlainen on olo ja paino kuin silloinkin, kun söin paljon vihannesta ym. ravitsevaa ja pingotin enemmän. Nyt ei vaan tarvitse kärvistellä outojen terveysruokamakujen, tarjottavista kieltäytymisen ja ruuan valmistelun kanssa.
Kaikki ei osaa tulkita niitä pakkausselosteita :P