Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hiukset täytyy pestä kampaajalla ennen hiustenleikkausta?

Vierailija
07.06.2018 |

Miksi kampaajalle ei kelvannut samana aamuna kotona pessyt hiukset? Kampaamoaika oli kello 10, ja olin siis pessyt hiukseni alle kolme tuntia aiemmin, eikä niissä ollut mitään muotoilutuotteita.

Käyn kampaajalla noin kahdesti vuodessa, joten en ole asiantuntija kampaamojutuissa. Koskaan ennen ei ole pesua edes ehdotettu. Miksi nyt näin? Jokin muukin syy kuin 12 € lisälaskutusta?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksien takia jotkut vaatii pesun.

Olisi kiva tietää, peseekö ne kampaajat ikinä niitä saksiaan, kampojaan ja klipsejään?

Inha ajatus, että joku täitukka on istunut penkillä ennen minua ja minä siinä seuraavana asiakkaana saan tartunnan.

Kyllä ne ainakin meidän liikkeessä desinfioidaan ihan jokaisen asiakkaan jälkeen.

Saanko kysyä tästä ohiksena, että millä ne desinfioidaan? Terveydenhuoltoalan ihmisenä kiinnostaa, kun omassa työssä puhtaus on isossa roolissa. Pyyhitäänkö ne sakset pirtulla, pestään desinfioivassa pesukoneessa vai mitä niille tehdään?

Desinfioin saksia uv-lampulla, ja muut välineet desinfioivalla nesteellä. Kaikki liikkeet eivät tätä kuitenkaan tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme