Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen suvun mielestä olen rempseä!!

Vierailija
07.06.2018 |

Av:lla tiedetään mitä se tarkoittaa: puhelias rääväsuu, kouvolatukka, päällepäsmäri, avara kaula-aukko ja alkoa ehkä kuluu.

No en ole. Tai olen ehkä heihin verrattuna. He ovat hiljaisia kursailijoita; minä en kursaile ja olen puheen määrässä keskiverto.

Heille olen temperamenttinen, topakka ja rivakka, ja riski! En ole lihava tai harteikas, minulle riski nainen=voimanainen.

Jotenkin ihmeissään hämmästelevät minua kuin jotain sirkuseläintä. Nyt pitäisi taas mennä sinne juhannukseksi.

Niin, olen Helsingistä, he hämäläisiä. Kursailuketjun kaikki jutut pätevät heihin. Tietenkin rikon etikettiä, kun otan heti kahvia kun pyydetään, toisenkin kupin ihan oma-aloitteisesti, ja jos vikaa palaa tyrkytetään niin syön.
Jos kauhistelevat naapurien rahanmenoa autoihin, niin saatan kysyä mitäs sitten pitäisi ostaa. En kysy pahalla, vaan mielenkiinnosta: saan mulkaisuja.

Onko nämä nyt niitä jotka eivät ole poistuneet 100km säteeltä? Poika on normaali.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justiinsa joo.

Vierailija
2/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiloviesti sanalle rempseä on, että olet miehiinmenevä. Sinulle vähän viinaa saatuasi maistuu vieras kulli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rempseä ja römpsä synonyymeja?

Vierailija
4/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kun mulle tuli mieleen tuosta avoin, iloinen ja helposti lähestyttävä. Mutta siis ihan kauheat sukulaiset ja sen halusit kuulla vai?

Vierailija
5/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rempseä ja römpsä synonyymeja?

Näin olen sanakirjoista ymmärtänyt.

Vierailija
6/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että helsinkiläiset ovat Suomen nurkkakuntaisinta porukkaa. Iso osa ei ole eläissään poistunut 3 kk pitemmäksi ajaksi muualle kuin Vekaralle armeijaan - eikä sinnekään kaikki. Helsinkiläisen tuntee siitä, että hän ei malta odottaa, että emäntä/isäntä kaataa lisää kahvia, hän menee itse hakemaan ja ratsaa samantien jääkaapin ja palaa keittiöstä lohivoileipä kädessään ihastellen "kattokaa, mitä mä tein!".

Hän myös auliisti jakaa vinkkejä sossun ja Kelan huijaamiseen ja kyselee, että paljonko saatte näihin neliöihin asumistukea.

Vierailija
7/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä olet epäkohteliaasti rahvas, joka ei osaa peruskäytöstapoja. Et osaa kunnioittaa toisten erilaista tapaa toimia, eikä sinulla ole tilanne tajua.

Vierailija
8/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että helsinkiläiset ovat Suomen nurkkakuntaisinta porukkaa. Iso osa ei ole eläissään poistunut 3 kk pitemmäksi ajaksi muualle kuin Vekaralle armeijaan - eikä sinnekään kaikki. Helsinkiläisen tuntee siitä, että hän ei malta odottaa, että emäntä/isäntä kaataa lisää kahvia, hän menee itse hakemaan ja ratsaa samantien jääkaapin ja palaa keittiöstä lohivoileipä kädessään ihastellen "kattokaa, mitä mä tein!".

Hän myös auliisti jakaa vinkkejä sossun ja Kelan huijaamiseen ja kyselee, että paljonko saatte näihin neliöihin asumistukea.

Jumankekka, sä kirjoitat mun veljen tyttökaverista. Ollaankohan me oltu samoissa sukujuhlissa, tuli meinaan kaikki kohdat oikein :D

Vierailija
9/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä nyt niitä jotka eivät ole poistuneet 100km säteeltä?  Ei. He ovat niitä jotka asuu siellä kehän sisäpuolella. 

Vierailija
10/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksesi on tympeää, enkä epäile yhtään etteikö sitä katsota  vähän hämmentyneenä :D

Vierailija
11/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä olet epäkohteliaasti rahvas, joka ei osaa peruskäytöstapoja. Et osaa kunnioittaa toisten erilaista tapaa toimia, eikä sinulla ole tilanne tajua.

Tarkoittanet tilannetajua.

Vierailija
12/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä taitaa olla käytöstapoja, kun noinkin hienotunteisesti sinua kuvaavat. Meillä päin kaikkia Helsinkiläisiä kutsutaan kermaperseiksi ja riski tarkoitaa kohteliaasti lihavaa.

Vierailija
13/13 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka kirjoittaa tilannetajun erikseen, ei ehkä ole paras arvostelemaan rahvaaksi.